Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Jij bent wel een van de enigen die helemaal 'meme-gek' is, dus hij past automatisch bij jou. Gta V artworks met meme's is leuk om te zien, en erg creatief gemaakt. Ik geef jou een 7 voor de moeite. Reageren
Dotz Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 Ik weet niet wat ''The Criminal Legends'' is (een clan misschien?), maar de rest van de sig past goed bij je avatar en naam. De avatar an sich vind ik echter niet zo mooi, ik vind het ''stoffen'' achtergrond niet mooi en de render van de hond ook niet. Daarnaast vind ik het kopiëren van de hond voor op de achtergrond eerlijk gezegd een beetje afgezaagd. Hij had de potentie om lekker retro (à la signatures zoals je die begin jaren '00 zag) aan te voelen. Maar ook die kans wordt gemist imo . 4/10 Reageren
Faenty. Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 Een echte classic signature, de signature valt dus niet ver van de boom. Lekker retro lookje doordat het in paint gemaakt is.8/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 november 2016 Rapport Geplaatst: 24 november 2016 Ik ben niet echt bekend met Sans Scrupules kan het 'sponsored by...' niet helemaal in context plaatsen, maar het stijltje mag er zeker wezen. Doet een beetje mijn liefde voor film noir opwekken. Font is ook keurig gekozen en ondanks het gebruik van geen kleuren behalve wit, zwart en grijstinten, is er toch een sterke balans tussen tekst en afbeelding. 9 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 november 2016 Rapport Geplaatst: 24 november 2016 Zegt niet zo heel veel, maar vind hem wel wat mysterieus hebben zo in de rechter onderhoek. 7/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 december 2016 Rapport Geplaatst: 6 december 2016 Heel kleurrijk! Daar houd ik van. De mummie in het midden springt er echt uit. Mijn eerste indruk van de signature was werkelijk: WOW! Echt heel gaaf gedaan! Netjes afgewerkt met een dunne rand. Ik geef een 9/10! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 december 2016 Rapport Geplaatst: 7 december 2016 Goede signature. Leuke style. Er zitten een paar games in verwerkt wat sowieso jouw terrein is, en het presenteert je naam goed. Kerst mutsje maakt het natuurlijk helemaal top. Het enige wat ik minder vind is dat hij zo donker van kleur is. Wat kleurrijkere games zouden hem toch wat vrolijker qua uitstraling maken. 7/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Net zo goed als vorig jaar! De kleuren springen eruit, omdat de achtergrond wat lichter is. Mooi werk! 7.6/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Ik vind het een vrij creatieve signature. Het lettertype past er erg goed bij, en de foto's zijn er goed in verwerkt. De kerstmuts maakt het natuurlijk helemaal af. 9/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Geplaatst: 13 januari 2017 Niet echt mij smaak, wel kenmerkend en goed afgewerkt. 7,5/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Eerlijk gezegd vind ik hem niet heel speciaal. Vrij basic en ik zie niet 1,2,3 waarom ie uniek is voor jou. Wat ik wel mooi vind, is dat het thema mooi terug komt in je avatar. 55/100 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Geplaatst: 5 april 2017 Tja geen signature, dus dan beoordeel ik die van Aron maar even. Ik had geen idee wie Jamie Vardy is, maar even gegoogled en hij blijkt een voetbalspeler te zijn. Letters komen goed naar de voorgrond en het lettertype is er ook goed bij gekozen. De kleur blauw past ook goed bij de speler aangezien dat de kleur van zijn team(?) is voor zover ik dat heb gezien. Ondanks de leegte toch erg mooi gemaakt. 7,5/10 Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 juni 2017 Rapport Geplaatst: 16 juni 2017 Puntje voor Metallica, puntje voor de kleuren, puntje voor de combinatie. Ja dat zijn dan 3 punten. 3/3,75 dan maar. (8/10) Reageren
Dexist Geplaatst: 18 juni 2017 Rapport Geplaatst: 18 juni 2017 Classic Nyltje, Blijft goud. 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.