Sir_Ballas Geplaatst: 17 januari 2018 Rapport Geplaatst: 17 januari 2018 Ziet er een beetje bijeen gegooid uit, had waarschijnlijk ook mooier geweest als je m gecentreerd had. 5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2018 Rapport Geplaatst: 20 januari 2018 Ballas gekrabbel in geweldig grafisch vorm gegeven letters. Nice Bert! 7/10 Reageren
Dotz Geplaatst: 9 februari 2018 Rapport Geplaatst: 9 februari 2018 Niets zeer bijzonders, naar mijn mening. Maar transparantie in een sig kan ik altijd wel waarderen . Daarbij is direct duidelijk welke je interesseren, dat is erg praktisch. Een degelijke sig die de middelmatigheid ontstijgt, imo. 7,5/10 Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 februari 2018 Rapport Geplaatst: 9 februari 2018 (bewerkt) Een klassieker. Ondertussen staat dit werkje kunst bij mij synoniem met cynische grappen en een uiterst depressief beeld van het leven dat alleen nog maar met alcohol en andere geestveruimende middelen kan worden opgelost. En dan heb je het als signature goed gedaan. De muis is ondertussen niet alleen meer een deel van je signature, maar een personificatie (muisificatie?) van jou op dit forum 9/10 Bewerkt: 9 februari 2018 door Faenty. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.