Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

-Ik heb de GTA noobmode V2.0 gespeeld en zag daarin dat alle auto's die je liet spawnen vooraan of achteraan een nummerplaat heeft waarop staat 'ECLIPSE' (dat is ook de nickname van de persoon die dat deel van de mod heeft gemaakt). Zou het mogelijk zijn om een mod te maken waarmee je zelf kan kiezen wat erop staat en/of hoe hij eruit ziet?(bv: zoals een belgische nummerplaat of een speciale grappige nummerplaat :puh:???

-Er bestaat voor GTA VC een KM/h teller. Zou het mogelijk zijn om er ook eentje te maken voor SA???

Gelieve vlug te reageren en met QUOTE graag?

-Ik ben ook goed met plattegronden voor steden of eilanden voor een GTA te maken, en ik ben bijna klaar met eentje voor SA. hierbij zoek ik ook voor een ervaren modder die ook wat fantasie heeft om te helpen met het realiseren van de mod. Kan iemand me hierbij helpen??? Graag antwoord via PB.

Bewerkt: door Mathiaske
Geplaatst:

zouw iemand een mod voor me weillen maken voor de ramen open en dicht te kunnen doen met een knopje? al heel erg bedankt alvast

ps: wil dit niet lukken maak dan maar een special susuki vitara jlx mod van :Y

Geplaatst:

Een Nederlandse:

Volvo V70 (KLPD) police Rancher

Volkswagen Golf (politie Amstelland) police (san fierro)

Opel Vectra model 2006 (politie Hollands Midden) police (las venturas)

Mercedes Benz C (politie haaglanden) police (los santos)

Bolkow B105 (KLPD) police Maverick

AT zwarte mercedes benz C FBI Ranger

Als iemand iets nederlands heeft wat te downloaden valt, aub effe een PB sturen.

Geplaatst:
ik wil een mod dat je deze map

deze map

en deze map bij elkaar zitten

Ik heb de mod die jij nu wil al eens gezien, maar ik weet niet meer of hij nog bestaat.

Ik zal nog es zoeken

..inderdaad hij heet GTA United (als je die bedoelt ^_^)

hier een filmpje: klik!

suc6 met zoeken verder, want ik weet niet waar je em kan vinden :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wil graag een radio voor sa als je loopt,

want dan luister ik net zo'n leuk nummer,

lig ik op zijn kop! :duh:

klikoe

Geplaatst:
Ik wil graag een radio voor sa als je loopt,

want dan luister ik net zo'n leuk nummer,

lig ik op zijn kop! :duh:

klikoe

Volgens mij zat er zo'n functie in 'the broken mod'. Ik zal nog wel eens kijken....

Geplaatst:

Ik heb een serieuze aanvraag. Het gaat om een serieus project, niet zomaar een opwelling. :)

Ik heb laatst een mod voor een Mercedes Benz Actros trekker gedownload. (Klik). Van de auteur heb ik schriftelijk toestemming gekregen om de skin aan te passen voor eigen gebruik.

Nu wil ik dus de skin van het transportbedrijf waar ik mijn geld verdien in de vakanties en weekenden ^_^ op deze truck hebben. Het is niet zo heel moeilijk. Het gaat vooral om de kleur van de lak aanpassen. (Dat gaat zoiezo al in Carcols) en wat belettering erop. Ik kan foto's van details maken als het nodig is. Maar hier wil ik nog niet aan beginnen voordat iemand hier serieus op in gaat. Ik hoop dat iemand deze aanvraag voor mij wil doen. :)

Geplaatst:

kan iemand in san andreas een bullet omtoveren tot een ferrari F1? het zou echt super zijn!

(ik hoop van wel, ik hoop van wel, ik hoop van wel, ....)

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand van de multi stored parkeer plaats een save huis maken net zoals de marina carpark mod van patrickw

Alvast bedankt

Foto parkeerplaats

post-84115-1214645931.jpg

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:
Ik heb een serieuze aanvraag. Het gaat om een serieus project, niet zomaar een opwelling. :)

Ik heb laatst een mod voor een Mercedes Benz Actros trekker gedownload. (Klik). Van de auteur heb ik schriftelijk toestemming gekregen om de skin aan te passen voor eigen gebruik.

Nu wil ik dus de skin van het transportbedrijf waar ik mijn geld verdien in de vakanties en weekenden ^_^ op deze truck hebben. Het is niet zo heel moeilijk. Het gaat vooral om de kleur van de lak aanpassen. (Dat gaat zoiezo al in Carcols) en wat belettering erop. Ik kan foto's van details maken als het nodig is. Maar hier wil ik nog niet aan beginnen voordat iemand hier serieus op in gaat. Ik hoop dat iemand deze aanvraag voor mij wil doen. :)

Zou iemand nog wat willen doen met deze serieuze aanvraag? ;)

Geplaatst:

Zou er niet een mod kunnen komen, dat het stadion in LS veranderd in het Phillip stadion(Psv eindhoven)?

Alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...