Kevin-de-judoka Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hallo, ik wil graag een feyenoord Spelersbus, ik wil graag dat hij er ongeveer zo uitziet: Klik! Als iemand dit voor me zal willen maken zal ik heell trots zijn . Ik heb al ver gezocht en kon niks vinden Reageren
Kidco5 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hallo, Er is een (onofficiëel) Nederlands SA tekstbestand te downloaden op het forum. Maar het probleem is dat ik ook de N00bmode gebruik en daar is alleen een Engelse versie van te downloaden. Als je dus het Noobmode menu opent met de Nederlandse versie zie je gewoon een zwart kader. Zou iemand deze twee bestanden kunnen combineren? Dat je de Noobmode ook in de NL versie kunt gebruiken. Ik hoop dat je wen beetje snapt wat ik bedoel. Bedankt, Kidco Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Hallo,Er is een (onofficiëel) Nederlands SA tekstbestand te downloaden op het forum. Maar het probleem is dat ik ook de N00bmode gebruik en daar is alleen een Engelse versie van te downloaden. Als je dus het Noobmode menu opent met de Nederlandse versie zie je gewoon een zwart kader. Zou iemand deze twee bestanden kunnen combineren? Dat je de Noobmode ook in de NL versie kunt gebruiken. Ik hoop dat je wen beetje snapt wat ik bedoel. Bedankt, Kidco Ik snap het wel. Maar voor dit moet de gxt aangepast worden. Wat je wel kan doen is de NL Mod neerzetten als bijvoorbeeld spaans. Dat je die ervoor verplaatst Ik weet niet zeker of dit werkt Reageren
Beagle Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Hallo,Er is een (onofficiëel) Nederlands SA tekstbestand te downloaden op het forum. Maar het probleem is dat ik ook de N00bmode gebruik en daar is alleen een Engelse versie van te downloaden. Als je dus het Noobmode menu opent met de Nederlandse versie zie je gewoon een zwart kader. Zou iemand deze twee bestanden kunnen combineren? Dat je de Noobmode ook in de NL versie kunt gebruiken. Ik hoop dat je wen beetje snapt wat ik bedoel. Bedankt, Kidco Ik snap het wel. Maar voor dit moet de gxt aangepast worden. Wat je wel kan doen is de NL Mod neerzetten als bijvoorbeeld spaans. Dat je die ervoor verplaatst Ik weet niet zeker of dit werkt Nee, dit werkt niet. Bij de N00bmode moet je de "american.gxt" overschrijven, wat dus de Engelse tekst is. Je kan proberen alle n00bmode teksten eruit te vissen en die toe te voegen aan de Nederlandse... Maar eigenlijk word N00bmode min of meer niet veel meer gebruikt. We hebben nu de BC7Mod, die werkt op CLEO. Daar hoef je helemaal niks voor te overschrijven (oké, een bestand). Klik >hier< om te downloaden Reageren
sns Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hoi zouw iemand een mod In Gta Sa Willen maken waar in San fierro airport alle vliegtuigen en alle heli"s en Ergen op dat airport Alle politie en alle swat en alle leger autos tanks moters enz willen neer zetten oja ook alle brandweer autos en alle rode kruis autos (ambulece) en alle mensen legen mannetjes brandweer mannetjes rode kruis mannetjes polite mannetjes neer kunnen zetten alvast bedankt Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hoi zouw iemand een mod In Gta Sa Willen maken waar in San fierro airport alle vliegtuigen en alle heli"sen Ergen op dat airport Alle politie en alle swat en alle leger autos tanks moters enz willen neer zetten oja ook alle brandweer autos en alle rode kruis autos (ambulece) en alle mensen legen mannetjes brandweer mannetjes rode kruis mannetjes polite mannetjes neer kunnen zetten alvast bedankt Daar zou je ongeveer een week bezig mee zijn om dat allemaal goed in-game te krijgen. Ik denk niet dat iemand hier zijn vrije tijd in wil steken, sorry. Reageren
sns Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hoi zouw iemand een mod In Gta Sa Willen maken waar in San fierro airport alle vliegtuigen en alle heli"sen Ergen op dat airport Alle politie en alle swat en alle leger autos tanks moters enz willen neer zetten oja ook alle brandweer autos en alle rode kruis autos (ambulece) en alle mensen legen mannetjes brandweer mannetjes rode kruis mannetjes polite mannetjes neer kunnen zetten alvast bedankt Daar zou je ongeveer een week bezig mee zijn om dat allemaal goed in-game te krijgen. Ik denk niet dat iemand hier zijn vrije tijd in wil steken, sorry. en dan alleen de vliegtuigen? Reageren
D3nnisD Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hey, Ik had een paar ideeën die een van jullie mischien wel zou willen maken:) de models: S.W.A.T veranderen in nederlandse ME wagen Textures: De dune veranderen (niet model maar van kleuren enz) in de Dakar truck van Gerard de Rooy screens: leek mij wel grappig Cleo3: Dat er een vuur spuwende wagen zou zijn dat bijf de s.w.a.t vuur kan spuiten en water Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Je kan het beter >hier< vragen Overigens zijn er niet veel mensen die op modrequests af gaan, dus je hebt weinig kans dat iemand het gaat maken Reageren
D3nnisD Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 de reden voor die swat wagen is dat ik hem nite meer kan vinden zag hem eens op een site maar kan nu niet meer vinden :S Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) de reden voor die swat wagen is dat ik hem nite meer kan vinden zag hem eens op een site maar kan nu niet meer vinden :S Als je een mod zoekt, moet je >hier< zijn Bewerkt: 24 januari 2009 door Beagle Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 kan er iemand aljeblief dankjewel Thunderbird 1 uit de film Thunderbirds (dus niet uit de serie) de gta sa Hydra kunnen laten vervangen. dankjewel. hier nog een plaatje om alvast in de stemming te komen. Reageren
Banzai-Batzer Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 zou iemand kunnen zorgen dat de wanted stars veranderen in hartjes, dildo's ect... dat zou super cool zijn! Reageren
bart12345 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik zoek een mod warbij alle voertuigen goed op de weg rijden. -sneller -nouwkeuriger -niet meer achteruit Reageren
LukRacer Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Ik zoek een mod voor de Autosloop in Angel Pine, want ik beweer een filmpje te hebben gezien (met MTA:SA) dat als je met de dozer bijv. een Infernus neemt, schiet hij naar boven, en er komt bijv. een Bullet uit. Kan iemand dit a.u.b. maken? Ik zou zeer dankbaar zijn. Bewerkt: 19 februari 2009 door Luk-Lancer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.