Rickyboy30 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik vind de GTA IV police heli wel mooi en ik will hem graag in GTA SA hebben als police heli is dat mogelijk kan iemand zoiets maken? hhm, moet mogelijk zijn, al denk ik niet dat dit nog met de huidige programma's kan je kan wel mijn Nederlandse Eenheden mod voor GTA IV downloaden en daar zit een Nederlandse politie helicopter bij Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijn greet marijnajax12 Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) GTA SAkan iemand deze SUV: deze ? http://gta-worldmods.t-n-network.de/phpkit...b13ed9fb1ed60d6 vervang de fbi met deze Bewerkt: 11 maart 2009 door max_gtafreak Reageren
cj4l Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik vind de GTA IV police heli wel mooi en ik will hem graag in GTA SA hebben als police heli is dat mogelijk kan iemand zoiets maken? hhm, moet mogelijk zijn, al denk ik niet dat dit nog met de huidige programma's kan je kan wel mijn Nederlandse Eenheden mod voor GTA IV downloaden en daar zit een Nederlandse politie helicopter bij nee ik heb alleen GTA SA en ik wist dat er ergens een mods was wat de polmav veranderde Reageren
cj4l Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Ik wil trouwens een map maken iki heb al 1 gemaakt in MTA maar hoe zet ik die in GTA SA? Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Mod Gevonden Bewerkt: 16 maart 2009 door _Mouser_ Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijngreet marijnajax12 Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijngreet marijnajax12 Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads. het is altijd nog Rickyboy30 xD Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijngreet marijnajax12 Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads. het is altijd nog Rickyboy30 xD o sorry k was vergeten erbij te zetten voor wleke gta ik bedoel voor gta san andreas Reageren
woveriene Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Een batman mobile die een beetje bij de tijd is? PLZ Reageren
woveriene Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 (bewerkt) heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijngreet marijnajax12 Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads. het is altijd nog Rickyboy30 xD Klik hier voor de nederlandse politie MOD voor gta sa pc Bewerkt: 16 maart 2009 door woveriene Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 heej heeft iemand mischien een mod dat alle agenten nederlandse politie uniformen aanhebben dus dat ze eigenlijk nederlandse agenten zijngreet marijnajax12 Dat is de Nederlandse Eenheden Mod van Rickyboy12 (voor GTA IV), die vind je bij de downloads. het is altijd nog Rickyboy30 xD Klik hier voor de nederlandse politie MOD voor gta sa pc dit bedoel ik niet ik bedoel dat de agenten een nederlands uniform aanhebben dus dat ze het uniform van de nederlandse politie aanhebben Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Kijk eens op GTAInside.com of bij ons in de Database, de bestaat namelijk wel. Reageren
m.o.d Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) hallo, ik wil graag een mod, dat ervoor zorgt dat dat eiland in de havens(Ocean Docks.) alleen toegankelijk word voor CJ, en dat er ergens een heli landingsplaats komt.. zou dit mogelijk zijn, zo ja, zou iemand dit willen maken? edit: het liefst alleen het deel in het vierkantje ontoegankelijk maken, mocht dit mogelijk zijn http://i224.photobucket.com/albums/dd256/F...santosradar.jpg kan iemand op deze manier 2 rustlers laten spawnen, door middel van CLEO? het liefst geen SCM edit: 2e request: http://i224.photobucket.com/albums/dd256/F.../gallery107.jpg dit is op Verdant Meadows, het verlaten vliegveld, maar ik heb het gemod ps: voor de 2e screen heb ik 2 rustlers opgezocht, op vliegvelden, en ze zo neergezet zodat het duidelijker is hoe ik het wil Bewerkt: 11 juni 2009 door m.o.d Reageren
megamandi Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 mischien kan iemand 007 keldij ontwerpen?(GTA IV) zouw wel leuk zijn i Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.