.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Inderdaad: http://www.pumastudios.nl/vs/downloads/holypooper_puma.rar Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik zou een fenerbahce teneu willen hebbe eentje als het kan SA Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Hey iedereen Zou het mogelijk zijn om een total conversion mod voor GTA 3 te maken ?? De volgende features zou ik graag in de game zien : Terminator 3 Rise Of The Machines game --------------------------------------------------- - NIEUWE MISSIES - Terminator 3 Storyline - NIEUW LANDSCHAP - Skynet - Crystal Peak - Graveyard ( Sarah Connor's Grave ) - NIEUWE PERSONAGES - T-101 ( player ) - T-X - John Connor - Kate Brewster - Robert Brewster - NIEUWE WAGENS - Motorcycle T-101 - NIEUWE WAPENS - Minigun T-101 - Shotgun T-101 Ik zou deze mod liefst voor GTA 3 hebben Bewerkt: 28 augustus 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Kan iemand de volgende twee dingen maken: - Mr. Vercetti outfit uit Vice City voor San Andreas (wel echt de originele, niet een recolor van een GTA SA pak ofzo. Ik wil de originele uit Vice City met het open hemd zonder stropdas.) - De csthrowknife.dff en csthrowknife.txd uit cutscene.img (GTA SA) vervangen voor het mes als wapen in GTA SA? Reageren
Bayside Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 TC Request Ik kan je nu alvast vertellen dat niemand dat voor je gaat doen. Dat is zó veel werk, en dat kost zó veel tijd.. @Hierboven: Een mes gooien lijkt mij ook wel vet Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik zoek een Total Conversaiton (hoe spel je dat?) , waarbij GTA SA in de Western tijd terecht komt .. Dus stoomtreinen , paarden ,... Is dit mogelijk ? Alvast bedankt ! MVG Dakendak @Bayside: Hoop doet leven ! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Hey Ik zou heel graag het Bikepark Winterberg ( in Duitsland ) in GTA 3 willen hebben. http://www.bikepark-winterberg.de/ Ik vroeg mij af als er een mod van bestaat of als iemand deze zou willen maken. Op de originele site zijn nog meer foto's te vinden Bewerkt: 3 september 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 ik zal het wel lollig vinden als er een anderen tank in sa kwam ik post wel even screen: Reageren
shenky6 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 ik wil heel graag een standaard aerox in gta sa, met alleen een mooie terugloopuitlaat ofzo. de rest doet het niet als je ze erin zet. is dat mogelijk? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 GTA III Liberty City Penitentiary -------------------------------------- Ik zou graag een gevangenis in GTA III willen hebben. + deze features - Cellenblok - Bewakingstorens - Gevangenen Zou het mogelijk zijn om een hele grote gevangenis te maken voor GTA 3 ? Ik dank jullie alvast Reageren
p-p Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 hallo iedereen! ik vroeg me af of er iemand een nederlandse brandweerwagen voor GTA: SA kan maken... ik heb al gezocht in Ik zoek een mod maar daar kon ik niets vinden net als op de grote moddingsites... dus als iemand zin en tijd heeft om een nederlandse brandweerwagen voor gta sa te maken zou ik dat erg fijn vinden... p-p P.S. hier een link naar een coole brandweerwagen voor als je er misschien iets aan hebt... Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 kan iemand voor mij zoeken of maken 1 van de 2: amublance liefst nederlands mag ook zoals de foto: klik voor foto of deze een gewone bus: klik hier voor foto Reageren
LukRacer Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Kan iemand A.U.B. de Lockheed Martin F-16 Fighting Falcon/Viper [image]http://www.richard-seaman.com/Aircraft/AirShows/Edwards2005/Highlights/RnlafF16_1.jpg[/image] of de Lockheed Martin/Boeing F-22 Raptor ATF [image]http://www.cas.sc.edu/AERO/images/AirForcePictures/Planes/AIR_F-22_Top_Desert_lg.jpg[/image] maken? Want ik vind die standaard mods een beetje saai. Dus kan iemand mij A.U.B. Helpen? Voor GTA:SA Bewerkt: 25 september 2009 door LukRacer Reageren
shenky6 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 beter die aerox... dats veel mooier dan al die ideën bij elkaar Reageren
MaxVito Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) ik zal het heel erg op prijs stellen als iemand een speed.cs maakt uit de volgende mag hij/zij kiezen of hoe maak ik die zelf? download link download download link download Bewerkt: 30 september 2009 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.