Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had in het "Ik zoek een mod-topic" al een bericht geplaatst, maar ik weet niet of die mod al bestaat!

Ik heb me rotgezocht en niks gevonden!

Een Opel Manta GSI van New Kids voor gta IV?

Heeft iemand die toevallig gevonden?

Zoja, post de link hier!

Zonee, zou iemand die kunnen maken?

ik zoek hem voor san andreas

Geplaatst: (bewerkt)

een mod waardoor sommige interiors zoals sfpd en die donutzaak in kan.

Bewerkt: door onbekendeIV
  • 4 weken later...

Hey,

Ik ben de make van de Snow Mod (GTA IV).

Maar wat ik niet zelf kan maken zijn voertuigen. Ik zou heel graag een Belgische brandweerwagen in GTA IV hebben, kan iemand die voor mij maken?

Dit is de brandweerwagen:

dfd2th.jpg

286yiqr.jpg

Zou héérlijk zijn mocht iemand dIt kunnen maken! (De achterkant hoeft niet zo gevanceerd te zijn hoor)

Ik zou er ook graag de typische sirene bij hebben, nl. deze (die in het begin):

Iemand die dit kan aub?

Grote dank!!

wtc

Bewerkt: door wtc
Geplaatst:

ik zou graag willen dat iemand een bijv een cleo kon maken zodat er in alle steden alle poltiewagens rijden bijv dat je in

Los Santos ook de wagens van San Fiero en Las Vengeruas rond rijden?

ik zou graag een enterable hot dog van hebben

kan iemand die maken aub?

ik ben ook opzoek naar enterable shamal (zonder teleport,gewoon interieur)

als iemand deze kan maken/vinden email >>> Door Beagle: Gelieve geen e-mail adressen posten.<<<

alvast bedankt!

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

GTA IV

Hallo,

Kan iemand een sidemission maken waarbij je in een convoy moet rijden met andere auto's

Dit is ongeveer wat ik bedoel:

Je loopt bijv voor het station waar je een aantal zwarte wagens ( Bijv. Sentinel , Intruder) ziet met eventueel ook een Stretch. Als je in de gele marker stapt begint de sidemission. Wegen zijn dan afgezet. En je met bijv het pakketje (persoon die instapt) van het station naar het gemeentehuis brengen. De bodyguards rijden mee. Zo heb je bijv 10 verschillende missies. waarbij je bijv een acteur naar een premiere moet brengen met allemaal gillende fans. Of dat er een belangrijke man ergens heen moet.

Convoy:

article-0-01B698A300000578-91_634x370.jpg

Maar dan met wat minder auto's

Nog wat ideeën:

-Neef van Bryce ( Burgemeester) moet naar het gemeentehuis. ( Onderweg gebeurt er niets , Je moet alleen een lange route rijden Wegen zijn afgezet.) Je rijdt in een instruder.

-Een acteur moet naar een première ( onderweg zijn alle wegen afgezet en er staan gillende fans achter het het, Maar onderweg begint er iemand een aanslag te plegen.) Je rijdt in een Stretch.

-Een rijke burger moet je brengen naar huis ( Onderweg gaat een bodyguard auto op je schieten, Na het uitschakelen van die bodyguards gaat de convoy gewoon weer verden) Je rijdt in een Cogniscenti

-Je moet een geldwagen naar de bank rijden ( Er zit veel geld in, En een maffia wilt een aanslag plegen en het geld meenemen. Er rijden 2 politieauto's voor je en 1 achter je daarachter rijd nog een NOOSE wagen. Vanuit 2 wegen komen er een aantal auto's met maffialui die op je schieten. En er gebeurt nog meer)

Als dit een te moeilijke opdracht is hoeft het niet.

Ik zou het erg waarderen als iemand hier de tijd voor neemt.

Alvast bedankt!

hallo kan iemand deze scooter maken voor gta sa

zeer-nette-honda-sfx-50-marktgigant1.jpeg

76543ad4eb_1.jpg

scooter2sw.jpg

graag met een terugloop uitlaat van leovince

en met paintjob zo als de onderste fofo

alvast bedankt

(graag een losse paintjob)

Bewerkt: door wesleyXD
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Hoi, ik zou graag Luis gsm (of mobieltje in Nederland) in het goud willen. Dit is dus een texture mod, en ik wil de gsm zowel in de gta wereld in het goud als wanneer je hem voor je neus ziet met de menu's. Ik wil deze mod op basis van Yusuf's gouden gsm :7 Lijkt me niet moeilijk, toch? Gewoon de juiste bestandjes met sparkiv vinden en texturen.

JVJ

• 2 weken later...
Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid @hierboven: Wagens of poppetjes?

Ik kan ze zelf niet converteren btw. maar anderen hebben deze informatie misschien wel nodig.

Ik heb een FEEET idee xD (niet eght fet..) kan iemand als hij goed in modellen is en het leuk vind om te doen misschien een solex/thomas/bromfietsje of snorfietsje proberen te maken van de scooter (Faggio) of een andere moter/brommer. Ik vraag het, ik bedoel het niet als een "MOET" :puh:

[GTAIV]

Bewerkt: door erwinsteen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...