Jump to content

Reacties op de Member Walkthrough.


Mark B.

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    11

  • Samurai

    8

  • Blizz

    4

  • cjballer

    2

Goed werk!

Dan kan daarna iemand hem mischien op wikigta zetten..

We zetten helaas geen werk van anderen op WikiGTA. Dat heeft Joriz in ieder geval een weekje terug gezegt in het medewerkers forum. Maar wie echt goed werk neerzet, krijgt een uitnodiging om mee te werken.

Zodra de maker medewerker wordt van WikiGTA, kan zijn werk op WikiGTA worden gezet. Hij kan dat natuurlijk dan ook zelf doen.

Quote van Joriz:

Iedergeval post ik geen werk van andere in de WikiGTA aangezien dit niet echt de bedoeling is.
Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk!

Dan kan daarna iemand hem mischien op wikigta zetten..

We zetten helaas geen werk van anderen op WikiGTA. Dat heeft Joriz in ieder geval een weekje terug gezegt in het medewerkers forum. Maar wie echt goed werk neerzet, krijgt een uitnodiging om mee te werken.

Zodra de maker medewerker wordt van WikiGTA, kan zijn werk op WikiGTA worden gezet. Hij kan dat natuurlijk dan ook zelf doen.

Quote van Joriz:

Iedergeval post ik geen werk van andere in de WikiGTA aangezien dit niet echt de bedoeling is.

Dit was mijn bedoeling ook niet, er was alleen nog geen Nederlandse LCS-walkthrough en omdat iedereen hieraan mee kan werken hoop ik deze walkthrough snel af te krijgen zodat mensen het kunnen gebruiken tot de WikiGTA een eigen walkthrough heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het geld ook alleen maar uitgeven aan dingen als wapens en Pay N Spray. De echte dure wapens kun je kopen op Staunton Island en die zijn wel prijzig, maar ik heb nog nooit in geldnood gezeten.

We blijven gewoon in onze eigen WT schrijven tot de Wikigta een betere heeft. Ik bedoel hiermee niet zeurend over te komen zodat de Wikigta er een maakt en ik bedoel met deze WT ook al helemaal niet dat de Wikigta deze erop zet. Sorry als jullie dat dachten.

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je dan beter kunt wachten op de Wikigta walkthrough, zo professioneel gaan we hier niet bezig. ;-) en GTAfan 1221 jouw post is net zo'n spampost, dus als iemand spamt zeg dat nou niet in de vorm van spam.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...