Jump to content

Reacties op de Member Walkthrough.


Mark B.

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    11

  • Samurai

    8

  • Blizz

    4

  • cjballer

    2

Ik heb wat tips proberen te geven, maar dit is zo'n missie die erg in je eigen handen ligt... Als het echt niet lukt kunnen andere (of ik) de missie ook wel voor je uitspelen, als je je savegame online zet.

Link to comment
Delen op andere websites

cjballer, ga eerst 20 of wel 30 hidden packages zoeken, zodat je al Shotgun en evt Armor hebt. Ik deed dat, en overleefde met half health. Blijf op de auto schieten als een mannetje er achter zit. De auto ontploft en het gaat een stukkie sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb nog een walktrough van een missie. Father Ned Burner: The passion of the Heist.

The Passion Of The Heist

Father Ned Burner roept je op en vertelt dat je een koffer moet oppakken. Gang members bewaken de koffer. Daarom moet je die gang members ook gelijk neerknallen. Eerst moet je jezelf goed bewapenen. Ga naar een gunshop en haal armor. Haal gelijk een Ak47. Ga naar de bestemming. Het beste is om via de achterkant je bestemming te bereiken. Als je bent aangekomen zie je gang members en 1 helicopter. Ga op een afstand staan en schiet eerst alle gang members neer. Nu moet je dichterbij komen; je ziet een rocket launcher. Hiermee schiet je de helicopter neer. En ten slotte pak je het koffertje. Er komt politie achter je aan. Ga met de limo die je ziet staan naar de eindbestemming. Mission complete.

Tip: Je kunt met de limo ook eerst naar pay 'n spray gaan, voordat je naar de eindbestemming gaat. De kans dat de politie je auto laat ontploffen kan soms groot zijn.

Beloning:$1500,-

Grtz,

Markmu.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een walktrough van een missie: Shogun Sowdown van Salvatore Leone

Shogun Sowdown

Ga naar het politiebureau. Je spreekt Sal via de tralies. Nu moet je naar Stauton Island. Zorg dat je een wapen hebt. Als je bent aangekomen in de buurt van de bestemming, kun je er nog niet komen. Eerst moet je ervoor zorgen dat er een hek open gaat. Dit kun je doen door gang members neer te knallen. Als dit gebeurd is kun je er komen. Het beste is om met een auto de bestemming te bereiken. Om al die gang neer te knallen is een hele grote klus. En de kans dat je dood gaat is ook groot. Stap uit de auto en vervolgens zie je een tank staan. Je kunt hem vernietigen door de tank naar een bomshop te rijden. Je ziet nu een "bom" op de kaart. Rij erheen en laat hem ten slotte ontploffen. Mission complete.

Tip: Bij alle missies is het wel slim om armor te hebben. Als je de tank in bezit hebt, kun je hem vervolgens in de garage zetten en het opslaan. Je moet deze missie wel opnieuw doen. Maar door de tank die je dan hebt kun je andere missies makkelijker halen.

Beloning: $3000,- + evt. de Rhino tank.

Kosten: $500,- (bomshop)

Grtz,

Mark. :)

Bewerkt: door markmu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...