Jump to content

[SA] Foto Contest III Stemtopic


Flame^

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flame^

    14

  • Ruurd31

    3

  • Dizzee

    3

  • GTA-Sheep

    3

1) max1990 (aka barcelona): gewoon een erg mooi en goed getimed shot

2) ruurd31: Ziet er als thumbnail helaas niet mooi uit, maar geeft full-acreen een heel mooi sfeerplaatje, met the big ear op de achtergrond

3) Gunslinger: Mooie compositie, was nog mooier geweest met wat verkeer op de brug ( maar dat is helaas niet altijd mogelijk).

Link to comment
Delen op andere websites

1. PatrickW

Ongelooflijk :puh: , een erg mooie foto, deze steekt er voor mij helemaal bovenuit.

2. Gunslinger

Mooi gefotografeerd, ik wens je veel succes verder nog ;) .

3. Barcelona/Max1990

Ook een erg mooie foto, misschien iets te fel, maar voor de rest top!

Link to comment
Delen op andere websites

Nr. 1 - Ruurd31 - Echt heel goed gedaan, vooraal dat er verkeer op de weg is, en de big ear op de achtergrond. Ook leuk dat je wat lichtjes ziet branden vlakbij die huisjes. Misschien een beetje jammer van die berg die je het vlakbijst ziet als je met het verkeer mee gaat.

Nr. 2 - PatrickW - Die blauwe lucht, met die vel witte zon dat spreekt met echt aan. Jammer dat de foto niet zo heel scherp is, maar hij is en blijft prachtig.

Nr. 3 - Gunslinger - Ik heb die van jouw gekozen omdat ik vond dat er echt sfeer in het stadje zat.. Ik krijg het gevoel erbij dat de mensen daar aan het eten zijn enzo, de lampjes binnen branden. Jammer dat er geen verkeer bij is of dat je wat mensen ziet lopen. Maar die zijn natuurlijk aan het eten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...