Jump to content

[SA] Foto Contest III Stemtopic


Flame^

Recommended Posts

close dit topic!!

het slaat nergens meer op, kijk op wat er in het eerste bericht stond:

''Ongeveer anderhalve week om te stemmen, op zondag 25 december stopt het stemmen. Het stemmen gaat via het oude weggetje:''

dus dit topic heeft een bump van 3 maanden gemaakt? of heb ik dat nou verkeerd?

( voor het geval dat ik iets in de vorige bladzijdes niet gelezen heb, en het totaal niet klopt wat ik hier boven zeg.. breng ik me stem uit op gta-schaap

>>> Door Dizzee: Dit topic is helemaal niet gebumpt. Jij hebt namelijk de eerste post van dit topic gelezen en waar jij nu op stemt zijn de foto's van ronde 1. Voor verdere informatie, zie het bericht van ons schaap hieronder. :D<<<

>>> Door BS: Kijk in het vervolg ook wat beter, ik open niet zomaar een topic..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flame^

    14

  • Ruurd31

    3

  • Dizzee

    3

  • GTA-Sheep

    3

Dank je voor de eer Mr. Vriecetti, maar ik ben sinds ronde 2 al uitgesloten van deelname :D. Had mijn foto niet op tijd ingeleverd helaas. Het stemmen wat je nu kunt doen is voor de finale, en deze ronde is op 13 maart pas begonnen. De strijd gaat tussen PatrickW, Gunslinger en Barcelona.........

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga alle kandidaten even langs..

PatrickW

Je eerste foto vind ik wat minder, je 2de foto daarentegen spreekt me echt veel meer aan. Mooie foto en een mooi en bijpassend onderschrift.

Gunslinger

Weer een stel indrukwekkende foto's heb je gemaakt Gunslinger! Je eerste is mooi, de 2de nog mooier :puh: . Erg mooie foto's en ik wens jou - en natuurlijk ook Patrick - veel succes!

Barcelona

Ook weer een stel mooie foto's, je 1ste vind ik wat te licht, de 2de is erg mooi. Op een goed tijdstip gemaakt met een leuk sfeertje eraan.

Al met al gaat mijn stem naar Gunslinger, zijn foto's zijn net iets beter dan die van Barcelona en PatrickW, ookal moet ik zeggen dat zij beide echt erg mooie foto's hebben gemaakt. Helaas voor jullie vind ik de foto's van Gunslinger gewoon net ietsje beter ;) .

PS: Stemmen tot 20 maart.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga alle kandidaten even langs..

PatrickW

Je eerste foto vind ik wat minder, je 2de foto daarentegen spreekt me echt veel meer aan. Mooie foto en een mooi en bijpassend onderschrift.

Gunslinger

Weer een stel indrukwekkende foto's heb je gemaakt Gunslinger! Je eerste is mooi, de 2de nog mooier :puh: . Erg mooie foto's en ik wens jou - en natuurlijk ook Patrick - veel succes!

Barcelona

Ook weer een stel mooie foto's, je 1ste vind ik wat te licht, de 2de is erg mooi. Op een goed tijdstip gemaakt met een leuk sfeertje eraan.

Al met al gaat mijn stem naar Gunslinger, zijn foto's zijn net iets beter dan die van Barcelona en PatrickW, ookal moet ik zeggen dat zij beide echt erg mooie foto's hebben gemaakt. Helaas voor jullie vind ik de foto's van Gunslinger gewoon net ietsje beter ;) .

PS: Stemmen tot 20 maart.

Ik ben het helemaal met hem eens!!

Room

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...