Jump to content

[SA] Foto Contest III Stemtopic


Flame^

Recommended Posts

1. PatrickW (Een van de mooiste foto's die ik gezien heb)

2. Mazzeltje

3. W3sl3y

Pardon, zoals je hebt kunnen lezen zie je dat Mazzeltje niet mee doet aan ronde 2...

Misschien heb je bij de verkeerde ronde gekeken.

EDIT je bericht anders even.

Bedank voor het stemmen op mij...[/font]

Helaas, GTA-Sheep en Mazzeltje waren te laat of konden niet hun foto inzenden. Toch hoop ik jullie te zien in het volgende deel knipoog.gif .
Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flame^

    14

  • Ruurd31

    3

  • Dizzee

    3

  • GTA-Sheep

    3

En hier is dan de uitlslag!

-----------------

Gunslinger: 30

PatrickW: 29

Barcelona: 23

Ruurd31: 12

W3sl3y: 5

Nandrodavids: 3

-----------------

De dikgedrukte deelnemers gaan door, gefeliciteert :) !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Na lang wachten is de finale dan toch nog begonnen. De strijd gaat tussen PatrickW, Gunslinger en Barcelona!

Ik wens jullie allemaal veel succes, voor de stemmers, post je bericht met de naam waarop je stemt en eventueel wat leuk commentaar ;) .

>>> Door .Levi.: Tot wanneer is het stemmen?<<<

>>> Door BS: Tot 20 maart<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar PatrickW. Vooral die 2e is heel leuk, met dat piraten gebeuren. Daarom valt mijn keuze er ook op. :tu:

Verder wil ik beide heren (GS en Barcelona) nog even in het zonnetje zetten, ze hebben allebeide goed geknokt tot de finale. Dat beloon ik jullie met een applaus :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor PatrickW, die 1e foto vind ik wel 'stoer', een mooi luchtgevecht. (Of wat het ook wezen mag.)

De 2e foto, vind ik mooier als de 1e, komt omdat er meer te zien is, leuk gedaan. ;)

Succes verder, ook de overigen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op - Gunslinger.

Ik vind de kwalitiet niet echt top van alle foto's, maar toch kies ik voor Gunslinger omdat die 2e foto van hem toch wel knap gemaakt is en zoiets zie je niet vaak op foto's. Die foto in de straat vind ik ook erg mooi, vooral omdat het lijkt of er echt kamers zijn waar je in kan, rechts van de foto bij die balkonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...