Jump to content

Gta holland


Mpp

Recommended Posts

Als er iets in de zin GTA Nederland komt, zal het in ieder geval wel in het teken van wiet staan. :Y

Tuurlijk, zo onbekend is Nederland niet, zeker met de 'interesante' wietwetgeving. Kijk maar naar het begin van bijvoorbeeld Pulp Fiction.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    7

  • GTA Fanaat

    5

  • Clowntje_93

    5

  • medion

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

gta holland komt uit een vriend van mij is die aan het maken. als je daar vragen over hebt moet je gewoon harmwouters90 (at) hotmail DOT com aanmelden

jullie horen hier binnen kort meer over hij komt onderandere in de winkels top1toys novita intertoys en nog meer

gr. goeie vriend van harm

het gaat GTA HOLLAND HETEN ze zijn nu 71% klaar met het spel hij moet alleen nog maar alle scripts veranderen 8) meld me maar aan dan vertel ik je er meer over bramheldens_2 (at) hotmail DOT com

Link to comment
Delen op andere websites

gta holland komt uit een vriend van mij is die aan het maken. als je daar vragen over hebt moet je gewoon harmwouters90 (at) hotmail DOT com aanmelden

jullie horen hier binnen kort meer over hij komt onderandere in de winkels top1toys novita intertoys en nog meer

gr. goeie vriend van harm

het gaat GTA HOLLAND HETEN ze zijn nu 71% klaar met het spel hij moet alleen nog maar alle scripts veranderen 8) meld me maar aan dan vertel ik je er meer over bramheldens_2 (at) hotmail DOT com

En wist je dat je een ban kan krijgen door dingen te verzinnen ?

Als ze al 71% klaar hebben, waarom duurt het dan nog een jaar.. Ik denk ook niet dat jouw goede vriend bij Rockstar werkt want hoe oud is hij dan. En GTA Holland is al helemaal belachelijk. Sorry als dit nogal slecht overkomt, maar het is zo. Mijn oprechte excuses als jouw vriend je gewoon in de maling nam.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ikhoop dat er is een keer GTA Holland uit gaat komen

als dat niet zo is jammer dan :N:sigaar::engel:

er komt wel een gta holland uit hij gaat 50 euro kosten een vriend van mij is em aan het maken maar hij is nog neit klaar jullie horen hier nog meer van

gta holland komt uit een vriend van mij is die aan het maken. als je daar vragen over hebt moet je gewoon harmwouters90 (at) hotmail DOT com aanmelden

jullie horen hier binnen kort meer over hij komt onderandere in de winkels top1toys novita intertoys en nog meer

gr. goeie vriend van harm

het gaat GTA HOLLAND HETEN ze zijn nu 71% klaar met het spel hij moet alleen nog maar alle scripts veranderen 8) meld me maar aan dan vertel ik je er meer over bramheldens_2 (at) hotmail DOT com

En wist je dat je een ban kan krijgen door dingen te verzinnen ?

Als ze al 71% klaar hebben, waarom duurt het dan nog een jaar.. Ik denk ook niet dat jouw goede vriend bij Rockstar werkt want hoe oud is hij dan. En GTA Holland is al helemaal belachelijk. Sorry als dit nogal slecht overkomt, maar het is zo. Mijn oprechte excuses als jouw vriend je gewoon in de maling nam.

toch is het egt waar vraag het maar aan hem

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

dudes :D kijk naar mijn lijstje hoe dat eruit gaat zien (gta holland)

amerikanen met hollanders ?

dan zou de minigun een tulp worden

en de gangsters boeren :D

en dan nog de vliegtuigen ,dat worden dan de vliegende koeien :D

nee jongens ik denk niet dat ie er voor holland eentje komt ,jammer jongens

en zou je 71 % kans hebben op minimaal een warn ? :D

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

gta holland komt uit een vriend van mij is die aan het maken. als je daar vragen over hebt moet je gewoon harmwouters90 (at) hotmail DOT com aanmelden

jullie horen hier binnen kort meer over hij komt onderandere in de winkels top1toys novita intertoys en nog meer

gr. goeie vriend van harm

het gaat GTA HOLLAND HETEN ze zijn nu 71% klaar met het spel hij moet alleen nog maar alle scripts veranderen 8) meld me maar aan dan vertel ik je er meer over bramheldens_2 (at) hotmail DOT com

Dus je bedoelt dat hij geen mod is aan het maken maar ene hele spel met alles erop en eraan? Want je zegt dat het zal worden uitgebracht en verkocht.

En hoe wilt je vriend dat dan doen in zijn eentje?

En ik zelf denk ook 0 % kans.

Bewerkt: door haha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze eerder Amsterdam doen dan Brussel. Als Gansta is er helemaal niets te doen in Brussel. In Amsterdam wel. Dus............

brussel is dubbel zo groot en bekend als amsterdam, dus ik denk toch ook eerder brussel de wereldstad dan amsterdam het provinciestadje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze eerder Amsterdam doen dan Brussel. Als Gansta is er helemaal niets te doen in Brussel. In Amsterdam wel. Dus............

brussel is dubbel zo groot en bekend als amsterdam, dus ik denk toch ook eerder brussel de wereldstad dan amsterdam het provinciestadje.

Teneerste ben je een nationalist, dus een klootviool en een racist maar je zal ook niet echt objectief kunnen oordelen.

Daarnaast is Brussel weliswaar de hoofdstad van Europa maar dit is vooral in politieke zin. Er zitten daar allemaal triest kijkende mannen die na heel lang denken besluiten dat ze het wéér niet eens zijn geworden. In Brussel is niets te doen, in Amsterdam heb je de bijlmer en ander van dat soort wijken, rapgroepen als THC. En nergens kan je zo makkelijk aan drugs komen als in Amsterdam, daarnaast heeft Amsterdam een grote onderwereld.

Daarnaast is Brussel echt niet bekend, als aan de gemiddelde Amerikaan vraagt welke stad hij beter kent dan zal hij toch echt Amsterdam antwoorden. En omdat het IQ van de gemiddelde Amerikaan niet zo hoog ligt zal een enkeling zelfs zeggen: Brussel, kan je dat eten?

Amsterdam staat bekend als een wereldstad en zal waarschijnlijk op Londen, Milaan, Rome en Parijs na de bekenste Europese stad ter wereld zijn. Het staat bekend als het Venetië van het noorden(door alle grachten) en wordt gekenmerkt door haar Drugs en Sex imago waar je in de stad niet omheen kan. Dus 'privinciestadje' ik dacht het niet..

Even voor de duidelijkheid, ik wil op geen enkele manier een Belg of België of de stad Brussel beledigen maar als ik de vergelijking tussen Brussel en Amsterdam moet trekken dan is het bovenstaande wel wat ik ervan vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Goliat heeft wel een paar punten. Brussel is inderdaad niet zo bekend al is het de hoofdstad van Europa.

En ik ben een Amerikaan en ik weet wel wat Brussel is en inderdaad ligt het IQ van de gemiddelde Amerikaan niet zo hoog nee, ik kan het weten, mijn tante vroeg zich zelfs af aan mij toen ik in Amerika was of Nederland dicht bij Irak ligt :D.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...