Yohan Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Nahh denk geen Queens hoor... En 50 woont inmiddels al lang niet meer in Queens denk ik.. , Die kan nu wel betere huizen kopen... Ganton.. <<< San Andreas, ik dacht die naam gebaseerd was op Compton ofz... Kwist niet dat t een echte stad was lol.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Is Queens een dorp in USA? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Is Queens een dorp in USA?Queens is een wijk in New York. Net als Brooklyn en the Bronx.. Geen stad dus, ook geen dorp, alleen maar een wijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Queen's zit toch ook in San Andreas? Ik heb hem geloof ik vandaag nog gezien... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Is Queens een dorp in USA?Queens is een wijk in New York. Net als Brooklyn en the Bronx.. Geen stad dus, ook geen dorp, alleen maar een wijk. Zoals Harlem? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Ze kunnen beter Amsterdam gebruiken dan brussel. Maar op zich is Amsterdam gewoon een betere plek voor een gta, bijvoorbeeld de criminaliteit wat erin zit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 ik denk het niet want het land is denk ik een beetje te klein en ik denk dat ze meer in amirika blijven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Rockstar zal het waarschijnlijk nooit gaan doen. Misschien kunnen we het een een TC hiervoor maken. Maar veel modders zijn al bezig met een project. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 ik denk dat een kei groot game bedrijf als rockstar nooit een klein onbekend landje als Nederland gaat na maken. Maar toch lijkt het me echt relaxed als ze het toch doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel GTA Holland Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Misschien wordt dit wel de nieuwe GTA. Tilburg is ook best wel crimineel: (eigen artwork ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erterer0 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Rockstar heeft Amsterdam gebestudeert, heb ik gehoord. Ze vonden de stad niet echt ``ideall,, Maar tog, het zou kunnen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Amsterdam is de mobcity van de lage landen dus opzich zou GTA hier wel passen maar A'dam zal wel te klein zijn voor een spel. Mischien als de GTA in Europa gaat afspelen dat A'dam wel een kans maakt maar voor de rest zullen we geen Nederland zien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Ik weet vrijwel zeker dat als GTA zich gaat afspelen in Europa dat er zeker wel een verwijzing naar Amsterdam zou inzitten, Dit is ook met zoveel films dus... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Het lijkt me echt hardstikke gaaf als ze zoiets zouden gaan doen met iets van Nederland erin. Ook zou het dan leuk zijn als ze meerdere Europese steden erbij zouden voegen zoals: Parijs, Berlijn, Brussel, Barcelona... Gewoon zo'n beetje alle grote steden die hier voorkomen, dat er daar een paar van zouden inzitten. Het zou toch mooi zijn ofniet dan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 nou ik houd wel van het Amerikaanse thema. vooral SA, met de ghetto's en gangsters enzo, ik houd wel van dat soort dingen, ook maffia enzo. daarom zie ik het niet echt zitten als ze het laten afspelen in London. het is zo'n klein stadje met smalle wegen (ook zit het stuur scheef dat zou helemaal slecht zijn voor GTA lol) en het regent er alleen maar hahaha. dan zul je wel zeker weten Kent Paul en Maccer weer tegenkomen maar GTA Holland zou dan weer wel te gek zijn. A'dam en R'dam zijn super crimineel, drugs, mobsters, straatcriminaliteit e.d. ik zelf woon in schiedam en hier is het ook niet mis hoor lol. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts