GTA-Sheep Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Oke Nandro....hier komt er eentje.... Ik zit op het laatste eiland gesaved en er is nog een eerste telefoonmissie beschikbaar. In een auto een driveby doen op 20 gangleden met een paarse jas. Maar ik kom er iedere keer 2 of 3 tekort....wil iemand die voor me doen? Dank dank dank.....De missie heet overigs Uzi Rider, ik heb vlakbij een save in het savehouse en gebruik geen cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 De missie heet geen Uzi Rider maar Uzi Money. Uzi Rider is een andere missie. Gehaald: Uzi Money Beloning: $10000 Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. Veel succes met de volgende missies. >>> Door GTA-Sheep: Bling. Kan ik vanavond weer lekker verder.....<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lievemax Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik weet niet of ik het hier zo mag vragen, maar ik doe het toch Ik heb een (hele hele hele) tijd geleden Gta III gespeelt, en ben toen bij Bomb Da Base gekomen, maar daar kon ik niet verder. Nu wil ik weer verder spelen, alleen hij staat niet meer op deze computer, en ik heb geen zin om die missies opnieuw te doen. Ik heb hier al rond gekeken maar ik kan hier nergen een savegame tot daar vinden. Heeft iemand die voor mij? Of is hier iemand zo gek dat die hem voor mij tot daar wil spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb wel iets gevonden voor jou, kijk hier even. Probeer de volgende keer toch nog eens de zoekfunctie te gebruiken. Veel succes. Bewerkt: 7 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lievemax Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 Sorry ik was een beetje te snel, ik had hem net al gevonden. Toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Hallo GTA-gamer(tje)s, ik heb een leuke opdracht voor jullie: Zorg dat deze savegame voltooid wordt qua: Rampages op Portland Zijn gehaald Hidden Packages op Portland Nog niet gehaald Worden gedeeltelijk door mezelf gedaan Taxi-Driver missies op Portland Nog niet gehaald FireFighter missies op Portland Zijn gehaald Viligante missies op Portland Nog niet gehaald Paramedic missies op Portland Nog niet gehaald Eigenlijk een beetje offtopic maar ach, wanneer kun je de import/export op Portland doen???? en waar? Zorg dat er niet cheats of mods worden gebruikt. Ga geen geld of wapens verspillen! Alvast bedankt! Edit 1: Nieuwe Savegame van Colonel Cortez Edit 2: Als iemand bijv. de taxi missies geklaard heeft mag ie 'm alvast op 't forum zette zodat anderen weer andere missies kunnen doen! Bewerkt: 13 augustus 2006 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Als je wat verder bent gekomen in het spel dan kun je import/export op Portland doen. Dan krijg je een bericht op je pager dat je vanaf nu voertuigen naar de import/export in Portland kunt brengen. Missie: 3 overgebleven Rampages. Ik had gezien dat de overige rampages al waren gedaan. Ik had op de eerste en de tweede locatie gezocht. Status: Gehaald Beloning: Enkele duizenden dollars. Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt Missie: Firefightermissie Status: Gehaald Beloning: $52500 Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt Hieronder vind je de savegame: Veel plezier met GTA III . Hieronder vind je 2 screenshots. Op screenshot 1 zie je een screenshot van een herkenningspunt als je naar de import/export moet in Portland. Op screenshot 2 zie je de locatie van de import/export in Portland. Bewerkt: 8 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 badankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 Aanvraag: Je naam: leo teal Missie: rigged to blow of expresso to go Cheats: mag SaveGame:[/b in bijlage ik zit bij beide missies vast alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Doe ik wel.. Heb je misschien de verkeerde savegame geupload? Ik moet de missie Mike Lips Last Lunch doen. Zo ja, edit je post even met de goeie savegame. Bewerkt: 9 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 ik ga dit uitzoeken ik had pas nog een rare bug ik moest alle missies van ell buro (de blauwe telefoon missies) overniew doen terwijl ik die allang had gehaald ik heb wel een mod gebruikt zou het daaraan kunnen liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ja natuurlijk! GTAIII (en ook andere) is eigenlijk niet gemaakt om te modden. P.S. Als je een savegame upload en je veranderd de naam omdat dat slot al gebruikt wordt doet deze savegame het dan nog???????? Bewerkt: 10 augustus 2006 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ja, de savegame werkt dan nog, alleen word hij in een ander slot gezet! Dat moet een VWO-er toch wel weten lijkt me Koos Bewerkt: 10 augustus 2006 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2006 Zeg Cool Hand, ten eerste: JOU MAG IK WEL en ten tweede: bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ja natuurlijk!GTAIII (en ook andere) is eigenlijk niet gemaakt om te modden. Dat is niet waar, als het je bij 1 game makkelijk wordt gemaakt om te modden dan is het de GTA serie wel. leo teal, instaleer je game gewoon opnieuw en dan moet hij weer werken. Mods kunnen de game wat in de war gooien maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet voor gebruikt kan worden.. waarschijnlijk heb je een mod niet helemaal juist geïnstaleerd. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.