Jump to content

Savegame Aanvraag

Recommended Posts

• Reacties 447
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

36

• Ruurd31

28

• ll.mulder

28

• HerrieM

26

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft iemand voor mij een save game waar ik de missie Outro kan doen ?

'Outro' is geen missie, maar een filmpje die je te zien krijgt na de missie 'The Exchange'. 'The Exchange' is de laatste missie van de storyline van GTA III, en de 'Outro' is niets meer dan een outro (:clown:) waarin een nieuwslezeres vertelt wat er die dag allemaal is gebeurt rond de Cochrane Dam; Alles wat jij daar dus hebt aangericht door een heleboel leden van de Colombian Cartel te vermoorden. Uiteraard blijft dat niet onopgemerkt in de rest van Liberty City, en is het dan ook volkomen logisch dat daar in het nieuws aandacht aan wordt besteedt.

Dus wil je de 'Outro' zien, dan zul je 'The Exchange' moeten halen, en dan kun je het filmpje zien en horen wat de nieuwslezeres te vertellen heeft...;)

Denkaanhenk, ik weet nog wat leuks: als credits beginnen moet allemaal cheats in voeren, bijvoorbeeld Tank, Meer Wanted Level (2 sterren), je ziet het allemaal geburen :D

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Big 'n' Veiny - Mission Passed!

Beloning: $20.000,-

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Gehaald: Bomb da Base: Act II

+ $150.000

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM
  • 1 maand later...

• Savegame Aanvraag:
  • Missie: Firefighter op Portland(succes in Saint Mark's :bonk:) - Paramedic - Alle 4X4 behalve Multistorey Mayhem('Gripped', 'Patriot Playground' en 'A Ride In The Park')
  • Cheaten: Liefst niet maar als je wil mag het wel
  • Link: Bijlage

Succes! :tu:_O_

Bewerkt: door Clowntje_93

Gehaald: Patriot Playground

+ $40.000

Gehaald: Gripped

+ $20.000

Gehaald: A Ride in the Park

+ $30.000

De firefighter en paramedic lukken mij vandaag niet, dus dat mag iemand anders op zich nemen.

Bewerkt: door HerrieM

Heel erg bedankt. Wil iemand die dan doen? Alleen firefighter op het 1ste eiland(soms moet ik dan door St Mark's en dan wordt ik weer kapotgeknald door de Maffia :@) en Paramedic.

Bewerkt: door Clowntje_93

ik probeer firefighter wel ff

Als je je andere savegame geeft die je nu gebruikt , anders kan je de missie die je erna had gedaan weer opnieuw doen ;)

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

netjes allemaal. jammer genoeg heb ik hem al uitgespeeld:p

>>> Door Bling: Complimentjes geven mag altijd, maar dan liever over PB dan hier. Met deze reactie voeg je namelijk niet veel waarde toe aan het topic. ;) <<<

Geplaatst:

Waar slaat die post dan op als ik vragen mag?

>>> Door Bling: Die post is inderdaad niet zo nuttig, net zo min als deze reactie daarop. Ik wil je vriendelijk verzoeken om dit soort commentaar voortaan voor je te houden en het afhandelen daarvan gewoon aan de Moderators over te laten, aub. <<<

@ -eend-:

Hij staat in die post van Herriem.

Geplaatst:
@ -eend-:

Hij staat in die post van Herriem.

was je nog niet verder gegaan dan , anders kan je de missies erna weer overdoen..

Geplaatst:

Aanvraag:

Je naam:master gta

Missie:Outro

Cheats:liever niet

SaveGame:ik vraag het voor de ps2 dus kan iemand de bij de bijlagen zetten (ik heb geen zin in missies)dus 100% ik heb zelf nog geen missies gedaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...