MegaPilot Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Ajax: Ik hoop maar dat Ajax wat B spelers gebruikte? Dat zou in ieder geval de uitslag verklaren en zou redelijk logisch zijn. Met een 0-3 achterstand heeft het weinig zin om verweer te bieden.
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Wel een paar, maar niet genoeg om dit te rechtvaardigen. Ajax terug met beide beentjes op de grond.
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Volgende week weer CL. Wat denken jullie? Gaan we nog "remontadas" of verrassingen zien? Ik denk zelf dat het nu al zo goed als gespeeld is..
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Ik denk zelf dat het nu al zo goed als gespeeld is..
Guardian1980 Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Ik ga er van uit dat de 6 ploegen die hun uitwedstrijd wonnen wel verder zullen bekeren. Verder denk ik dat het thuisvoordeel Chelsea zal helpen, maar of dat voor United ook zo is, dat weet ik niet. Normaliter zou je zeggen dat ze Olympiakos zouden moeten kunnen verslaan, maar ze spelen momenteel niet normaal, dus zouden de Grieken zomaar aan het kortste eind kunnen trekken.
Venzio Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) Ik hoop toch dat Galatasaray kan verrassen. Ze spelen soms echt leuk voetbal wat veel leuker om te zien is dan dat van Chelsea en als Sneijder & Drogba op dreef zijn dan acht ik ze niet kansloos. Bewerkt: 5 maart 2014 door Venzio
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Geweldige partij van Atletico gisteren. Ben blij dat ze Milan zo hard naar huis hebben gestuurd. Vandaag Barcelona - Man City waarvan ik hoop dat Barça gewoon wint en doorstoot naar de kwartfinales, maar deze wedstrijd is nog lang niet uitgespeeld. En daarna genieten van de samenvatting van PSG - Leverkusen. Ik hoop dat we weer wat doelpunten gaan zien
MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 (bewerkt) Diegene die nu nog durft beweren dat Barcelona de scheidsrechter omkoopt, heeft ballen aan z'n lijf. Lichte penalty niet gefloten(persoonlijk zou ik 'm ook niet gefloten hebben), en een zuiver doelpunt afkeuren. Djeezes. Een schande op dit niveau. Barcelona ligt zogezegd ook altijd makkelijk op de grond, maar je moet toch wel goed blind zijn om niet te zien dat City de ene fout na de andere maakt. Ze spelen wel héél gefrustreerd zeg. Bewerkt: 12 maart 2014 door MegaPilot
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Inderdaad. Het zou me niet verwonderen als er weer een speler van City vroeger mag gaan douchen dan verwacht. Wat vind je overigens van Jordi Alba? Ik vond 'm echt opvallend goed spelen in deze eerste helft..
MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 (bewerkt) Goed bezig, maar mij viel vooral Neymar op. Anders is ie naar mijn mening redelijk "mwah", vond 'm nu toch heel opvallend voetballen. City is lekker sportief overigens. Doorspelen terwijl een speler op de grond ligt, tsjonge jonge. Terecht fluitconcert van Xk man. Dat bovenop de vele fouten en gele kaarten van City.. Ik ben misschien een Barcafanboy, maar de feiten zijn de volgende: Barca - City Fouten 5-15 Kaarten 0-3 - Onterecht afgekeurd doelpunt voor Barcelona - Lichte penalty niet gefloten voor Barcelona - Doorspelen na "blessure" speler(als je kijkt naar de herhaling zie je dat het been van Iniesta een vieze krom maakt, geen komedie dus). Edit: Sjonge jonge, die elleboog van Fernandinho... Klein ploegje hoor, dat City. Bewerkt: 12 maart 2014 door MegaPilot
Venzio Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Ik denk dat Barca hetzelfde zou doen als ze in dezelfde situatie hadden gestaan als City. Het gaat om de winst en die moet hoe dan ook gepakt worden, op dit moment geen tijd om aan 'ongeschreven regels te voldoen', zeker met de kans die City op dat moment had. Ik praat het niet goed maar ik kan het enigszins begrijpen.
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Wat een save van Valdes! Wat een seizoen van die man, godsamme.
MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Op Facebook spreekt men van Uefalona en NOS spreekt van een City dat zich bestolen voelt. FYI: Barcelona kreeg in de 1ste helft geen penalty en werd een goal ontnomen. Geen haan kraait ernaar. Blijkbaar is dit normaal. Manchester City krijgt geen penalty. Speler gaat huilen en krijgt een terechte tweede gele kaart en dus rood. De boel ontploft. Zware buitenspelgoal van City, niemand kraait ernaar. City kreeg verdorie de kans om de wedstrijd om te keren dankzij de scheidsrechter, hoe heb je dan in godsnaam het recht om je bestolen te voelen..? Achja, toch 2-1. Alweer Dani Alves die de aansluitingsgoal maakt, mag gezegd worden dat ie een kanjer van een speler is.
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Op Facebook spreekt men van Uefalona en NOS spreekt van een City dat zich bestolen voelt. FYI: Barcelona kreeg in de 1ste helft geen penalty en werd een goal ontnomen. Geen haan kraait ernaar. Blijkbaar is dit normaal. Manchester City krijgt geen penalty. Speler gaat huilen en krijgt een terechte tweede gele kaart en dus rood. De boel ontploft. Zware buitenspelgoal van City, niemand kraait ernaar. City kreeg verdorie de kans om de wedstrijd om te keren dankzij de scheidsrechter, hoe heb je dan in godsnaam het recht om je bestolen te voelen..? Achja, toch 2-1. Alweer Dani Alves die de aansluitingsgoal maakt, mag gezegd worden dat ie een kanjer van een speler is. Dani Alves bracht echt een grote glimlach op mijn gezicht. De manier hoe die zijn doelpunt ging vieren bij de supporters. Geniaal gewoon Wat je zegt over het doelpunt van Kompany is overigens fout. Hij stond niet buitenspel. Nog een paar feitjes over deze tweeluik (dank aan Facebook): - Messi scoorde in beide wedstrijden het eerste doelpunt - Dani Alves scoorde in beide wedstrijden het laatste doelpunt - Man City kreeg in beide wedstrijden een rode kaart Toevallig..
Recommended Posts