Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk toch dat het niet veel uitmaakt hoor met een op en top fitte selectie zou dat best te vergelijken zijn, En zoiëzo kan iedereen van elkaar winnen voetbal is voetbal.

Klopt, maar ik verwacht niet direct de stunt van Ajax :7 .

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Thuis moet 't iig lukken :puh: Zo niet dan boeit 't eigenlijk ook niet omdat de sfeer er op zo'n avond vaak goed inzit :)

Geplaatst:

Thuis moet 't iig lukken :puh: Zo niet dan boeit 't eigenlijk ook niet omdat de sfeer er op zo'n avond vaak goed inzit :)

Ja, als ze winnen, maar anders is het echt zo'n k*t sfeer in het stadion..

Ajax moet een goeie dag hebben om te winnen van juve.

Geplaatst:

Juve heeft in eigen huis verloren van de hekkensluiter met 2-1, Het moet wel heel raar gaan lopen wil ajax verliezen :bonk:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Club Brugge 1-0 Valencia CF

Standard 3-2 Red Bull Salzburg

Athletic Bilbao 1-1 Anderlecht

FC Twente 1-0 Werder Bremen

Ajax 1-2 Juventus

Hamburger SV 1-0 PSV

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik ben benieuwd morgen naar Inter - Chelsea.

Ik zelf stem voor geen van beiden omdat ik ze alle twee wel leuk vindt. :Y

Geplaatst:

Programma Champions League. Zitten twee mooie wedstrijden tussen: Bayern VS Man United en Arsenal VS Barcelona.

Kwartfinales:

Olympique Lyon - Girondins Bordeaux

Bayern München - Manchester United

Arsenal - Barcelona

Internazionale - CSKA Moskou

Halve finales:

Bayern München / Manchester United - Olympique Lyon / Girondins Bordeaux

Internazionale / CSKA Moskou - Arsenal / Barcelona

Geplaatst:

Het waren 2 mooie matchen vandaag. :Y

Zeker Bayern - Man Utd.

Geplaatst:

Het waren 2 mooie matchen vandaag. :Y

Zeker Bayern - Man Utd.

Nou, ik vond lyon - bordeaux een stuk spectaculairder.

Wel weer een leuke overwinning voor der Louis, al was het nogal lucky.

Geplaatst:

Bayern gewonnen! :dans: Maar goed, die return zal nog wat problemen opleveren. 1-0 voor Man is genoeg, en dat kunnen ze makkelijk halen.

Geplaatst:

Bayern gewonnen! :dans: Maar goed, die return zal nog wat problemen opleveren. 1-0 voor Man is genoeg, en dat kunnen ze makkelijk halen.

Bayern maakt een goede kans. Robben is hopelijk dan weer fit en zojuist las ik dat Rooney een paar weken is uitgeschakeld en zeker niet mee kan doen tegen Bayern. Maar je weet het nooit met voetbal, Manchester heeft aan 1 goal genoeg, Bayern moet gewoon scoren.

Geplaatst:

Arsenal had veel tegenslag gisteren Gallas, Fabregas en Arshavin gisteren verloren.

En in de terug match uit moeten ze het al sowieso zonder Fabregas doen.

Dus het zit hen zeker niet mee. :N

Geplaatst:

Bayern maakt een goede kans. Robben is hopelijk dan weer fit en zojuist las ik dat Rooney een paar weken is uitgeschakeld en zeker niet mee kan doen tegen Bayern. Maar je weet het nooit met voetbal, Manchester heeft aan 1 goal genoeg, Bayern moet gewoon scoren.

Tuurlijk maken ze een goede kans, maar het zal niet makkelijk worden. Manchester is zonder Rooney ook een hele goede ploeg.

Geplaatst:

Dat is zo, inderdaad. Het wordt ieder geval een mooie pot.

Barcelona speelde trouwens ook prachtig tegen Arsenal, en dan vooral de eerste helft. Zonde dat ze het hadden weggegeven, maar ik zie Barcelona wel door gaan. Die andere wedstrijden heb ik niet echt gevolgd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...