Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik denk toch dat het niet veel uitmaakt hoor met een op en top fitte selectie zou dat best te vergelijken zijn, En zoiëzo kan iedereen van elkaar winnen voetbal is voetbal. Klopt, maar ik verwacht niet direct de stunt van Ajax .
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Thuis moet 't iig lukken Zo niet dan boeit 't eigenlijk ook niet omdat de sfeer er op zo'n avond vaak goed inzit
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Thuis moet 't iig lukken Zo niet dan boeit 't eigenlijk ook niet omdat de sfeer er op zo'n avond vaak goed inzit Ja, als ze winnen, maar anders is het echt zo'n k*t sfeer in het stadion.. Ajax moet een goeie dag hebben om te winnen van juve.
GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Juve heeft in eigen huis verloren van de hekkensluiter met 2-1, Het moet wel heel raar gaan lopen wil ajax verliezen
studio dewolf Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Club Brugge 1-0 Valencia CF Standard 3-2 Red Bull Salzburg Athletic Bilbao 1-1 Anderlecht FC Twente 1-0 Werder Bremen Ajax 1-2 Juventus Hamburger SV 1-0 PSV
End Of The Riot Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik ben benieuwd morgen naar Inter - Chelsea. Ik zelf stem voor geen van beiden omdat ik ze alle twee wel leuk vindt.
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Programma Champions League. Zitten twee mooie wedstrijden tussen: Bayern VS Man United en Arsenal VS Barcelona. Kwartfinales: Olympique Lyon - Girondins Bordeaux Bayern München - Manchester United Arsenal - Barcelona Internazionale - CSKA Moskou Halve finales: Bayern München / Manchester United - Olympique Lyon / Girondins Bordeaux Internazionale / CSKA Moskou - Arsenal / Barcelona
Flokkert Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 ik hoop dat Arsenal de Champions League wint!
End Of The Riot Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Het waren 2 mooie matchen vandaag. Zeker Bayern - Man Utd.
Mania-92 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Het waren 2 mooie matchen vandaag. Zeker Bayern - Man Utd. Nou, ik vond lyon - bordeaux een stuk spectaculairder. Wel weer een leuke overwinning voor der Louis, al was het nogal lucky.
Dutchy3010 Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Bayern gewonnen! Maar goed, die return zal nog wat problemen opleveren. 1-0 voor Man is genoeg, en dat kunnen ze makkelijk halen.
Kai-ShockWave Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Bayern gewonnen! Maar goed, die return zal nog wat problemen opleveren. 1-0 voor Man is genoeg, en dat kunnen ze makkelijk halen. Bayern maakt een goede kans. Robben is hopelijk dan weer fit en zojuist las ik dat Rooney een paar weken is uitgeschakeld en zeker niet mee kan doen tegen Bayern. Maar je weet het nooit met voetbal, Manchester heeft aan 1 goal genoeg, Bayern moet gewoon scoren.
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Arsenal had veel tegenslag gisteren Gallas, Fabregas en Arshavin gisteren verloren. En in de terug match uit moeten ze het al sowieso zonder Fabregas doen. Dus het zit hen zeker niet mee.
Dutchy3010 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Bayern gewonnen! Maar goed, die return zal nog wat problemen opleveren. 1-0 voor Man is genoeg, en dat kunnen ze makkelijk halen. Bayern maakt een goede kans. Robben is hopelijk dan weer fit en zojuist las ik dat Rooney een paar weken is uitgeschakeld en zeker niet mee kan doen tegen Bayern. Maar je weet het nooit met voetbal, Manchester heeft aan 1 goal genoeg, Bayern moet gewoon scoren. Tuurlijk maken ze een goede kans, maar het zal niet makkelijk worden. Manchester is zonder Rooney ook een hele goede ploeg.
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dat is zo, inderdaad. Het wordt ieder geval een mooie pot. Barcelona speelde trouwens ook prachtig tegen Arsenal, en dan vooral de eerste helft. Zonde dat ze het hadden weggegeven, maar ik zie Barcelona wel door gaan. Die andere wedstrijden heb ik niet echt gevolgd.
Recommended Posts