Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

En ik graag aantrekkelijk verdedigend voetbal ( nog beter misschien is een aantrekkelijk middenveld :puh: ).

Ik heb ook wel eens als ik een blessure aan m'n hand had in de voorvleugels gestaan, omdat ik destijds wel snel rende,maar voorvleugelspelers die zijn er altijd al in overvloed dus dat heeft me nooit getrokken :sigaar:

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En ik graag aantrekkelijk verdedigend voetbal ( nog beter misschien is een aantrekkelijk middenveld :puh: ).

Ik heb ook wel eens als ik een blessure aan m'n hand had in de voorvleugels gestaan, omdat ik destijds wel snel rende,maar voorvleugelspelers die zijn er altijd al in overvloed dus dat heeft me nooit getrokken :sigaar:

Moet ik hier serieus op in gaan? :7

Sirieuze versie

Waarom wil je dat? Is dat leuk om naar te kijken, of kijk je voetbal onder een Spelletje Ganzenbord?

Geplaatst: (bewerkt)

Sirieuze versie

Nou nee,maar dat is zo gek nog niet ( spelletje dammen ook goed? :clown: )... Ik vind het prachtig om te zien als tactieken en lijnen ( minder individuele skills ) in een spel tot z'n recht komen :puh: Natuurlijk ben ik ook een fan van het tikki-takkie voetbal en dat gemixt met een ijzersterke verdediging vind ik prachtig om te zien :puh:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:
Moet ik hier serieus op in gaan? :7

Moet dat gelijk zo? Als commando dat toch leuk vindt, mag dat toch gewoon? Ik kan mezelf er ook niet in vinden, maar dat betekent niet dat ik me niet kan voorstellen dat iemand het zo vindt. Iedereen zijn eigen wensen. ;)

Geplaatst:

Moet dat gelijk zo? Als commando dat toch leuk vindt, mag dat toch gewoon? Ik kan mezelf er ook niet in vinden, maar dat betekent niet dat ik me niet kan voorstellen dat iemand het zo vindt. Iedereen zijn eigen wensen. knipoog.gif

Klopt, maar ik wist niet of hij nu een grapje maakt of niet, en uiteraard mag hij daar van houden :)

Geplaatst:

Zojuist is de loting voor de achtste finales van de Champions League verricht en dat heeft een aantal prachtige affiches opgeleverd. Zo neemt Arsenal het op tegen Bayern München, speelt AC Milan tegen FC Barcelona en dan nog de absolute kraker van deze ronde: Real Madrid - Manchester United.

De volledige loting:

Galatasaray - Schalke 04

Celtic - Juventus

Arsenal - Bayern München

Shakhtar Donetsk - Borussia Dortmund

AC Milan - FC Barcelona

Real Madrid - Manchester United

Valencia - Paris Saint Germain

FC Porto - Málaga

Edit

Ook de loting voor de Europa League is verricht. Ajax treft bij de laatste 32 Steaua Boekarest en zal het bij winst moeten opnemen tegen Sparta Praag of Chelsea. Het Racing Genk van Mario Been heeft VfB Stuttgart geloot. Op papier twee wedstrijden die er voor mij uitspringen: FC Zenit - Liverpool en Tottenham Hotspur - Olympique Lyon. Die hebben het wat dat betreft niet getroffen.

De volledige loting:

Bate Borisov - Fenerbahçe

Internazionale - CFR Cluj

Levante - Olympiakos Piraeus

FC Zenit - Liverpool

Dinamo Kiev - Girondins Bordeaux

Bayer Leverkusen - Benfica

Newcastle United - Metallist Charkiv

VfB Stuttgart - Racing Genk

Atlético Madrid - Roebin Kazan

Ajax - Steaua Boekarest

FC Basel - Dnjepr Dnjepropetrovsk

Anzji Machatsjkala - Hannover 96

Sparta Praag - Chelsea

Borussia Mönchengladbach - Lazio Roma

Tottenham Hotspur - Olympique Lyon

Napoli - Viktoria Plzen

Geplaatst:

Was wel te verwachten dat Ajax in een of andere manier gelinkt zou worden met Chelsea... :7

Ik hoop dat ze een B-elftal opzetten, ook al moeten we Sparta Praag niet onderschatten, hebben ook een aantal talentvolle spelers, die we in de wedstrijden tegen Feyenoord zagen. Verder zijn er in de CL wel een aantal prachtige achtste finales. AC Milan - Barcelona, MIlan is niet meer wat het geweest is, maar het blijven mooie wedstrijden. Ook Dortmund-Shakhtar lijken me leuke wedstrijden, Arsenal - Bayern en natuurlijk Real- United, wat voor mij twee favorieten voor ze titel zijn, waarvan er één zich weer snel op de competitie kan richten.

Geplaatst:

Ik ben wel nieuwsgierig naar Manchester United - Real Madrid, Valencia - PSG kan ook wel spannend worden.

Voor de rest zijn Milan - Barcelona en Arsenal - Bayern ook leuke affiches, ik vrees wel wat voorspelbaar. :{

En Genk heeft een goeie kans tegen Stuttgart, Ajax zou normaal ook niet veel problemen moeten hebben om zich te plaatsen tegen Chelsea. (Ik zie sparta Praag zelfs niet winnen van een B ploeg van Chelsea)

Geplaatst:

De voorzitter van Steaua heeft Ajax in een interview alweer 'kinderen' genoemd, en dat ze moeiteloos naar de volgende ronde gaan. :7 Het is natuurlijk waar dat er bij Ajax gebrek aan ervaring is, maar denk dat een jong elftal met gemak van een ervaren elftal kan winnen, als er gewoon een verschil in kwaliteit is. :)

Zenit-Liverpool en Spurs-Lyon lijken me trouwens ook erg leuke wedstrijden, ik hoop dat alle team hun basiselftal zullen opzetten, dan kan ook de Europa League interessant worden.

Geplaatst:

De voorzitter van Steaua heeft Ajax in een interview alweer 'kinderen' genoemd, en dat ze moeiteloos naar de volgende ronde gaan. :7

Ik las 't ja, beetje jammer van die man. Maar goed, ik denk dat het wel een gelijkwaardige wedstrijd wordt. Steaua staat ruim bovenaan in Roemenië en bleef in de eerste ronde ook niet de minste clubs voor. Zal dus lastig zat worden voor Ajax, maar niet onmogelijk natuurlijk.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zo te zien is Juventus de enigste ploeg in de Champions League die nu al zeker is van kwalificatie voor de volgende ronde.

Ik kijk uit naar de return match van Manchester United - Real Madrid, ook ben ik benieuwd naar de match tussen Shaktar en Dortmund.

Ik hoop eigenlijk dat Dortmund het ervan kan halen, want ik vind het één van de mooiste ploegen die er zijn op dit moment. :puh:

Geplaatst:

Zendt de Belg op Canvas of Een ook live Champions League uit? Woensdag staan Galatasaray - Schalke 04 en AC Milan - FC Barcelona namelijk op het programma, maar de NOS kiest wegens Sneijder en Huntelaar voor die eerste wedstrijd :7

Geplaatst:

Nen Belg pakt er even ne Focus bij en herinnert zich ineens dat bijna alle voetballicenties bij 2BE liggen. AC Milan-Barcelona wordt inderdaad op Den Belg uitgezonden maar dan op 2BE en ik twijfel ten zeerste of die zender ook maar een meter over de grens reikt. Volgens de Focus zendt NED 3 die match ook uit :puh:

Geplaatst:

Heb je niet toevallig ergens als soort Zender van de Maand Sport1? Weet niet wat die uitzenden, maar dat zou best eens Milan - Barca kunnen zijn. Ik heb dat iig wel met Ziggo, en m'n broer met UPC.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...