NandroDavids Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Nen Belg pakt er even ne Focus bij en herinnert zich ineens dat bijna alle voetballicenties bij 2BE liggen. AC Milan-Barcelona wordt inderdaad op Den Belg uitgezonden maar dan op 2BE en ik twijfel ten zeerste of die zender ook maar een meter over de grens reikt. Volgens de Focus zendt NED 3 die match ook uit 2BE heb ik hier inderdaad niet, dus dat gaat 'm niet worden. De Focus is een of andere tv-gids neem ik aan? Ja, logisch dat die vermelden dat NED3 'gewoon' Milan-Barcelona uitzendt, want daar gaat ieder weldenkend mens toch van uit. Belachelijk dat ze voor misschien wel het kleinste affiche van deze ronde gaan. Heb je niet toevallig ergens als soort Zender van de Maand Sport1? Weet niet wat die uitzenden, maar dat zou best eens Milan - Barca kunnen zijn. Ik heb dat iig wel met Ziggo, en m'n broer met UPC. Digitale tv heb ik op m'n studentenkamer niet, dus nee. Ik zou wel een stream of zo op kunnen zoeken, maar op een klein schermpje is dat ook niet ideaal. Ik vrees dat ik 't maar gewoon met de samenvatting moet doen...
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Goed, ik moet toegeven: ik heb me prima vermaakt met Galatasaray - Schalke 04. Met name de eerste helft was hartstikke prima, met genoeg kansen voor beide doelen. Jammer dat Sneijder en Huntelaar hun stempel niet konden drukken, maar ik realiseerde me vandaag dat het meespelen van die twee wellicht niet eens dé reden voor de NOS was om dit live uit te zenden. Ik denk namelijk dat ze voor de kijkers van Turkse afkomst in Nederland zijn gegaan. Ieder weekend is Galatasaray namelijk ook trending topic op Twitter in Nederland. En Barça was ook niet wat het normaal gesproken is, dus daar heb ik niets aan gemist. Vind het wel leuk dat Milan het zo goed heeft gedaan en een mooie overwinning met 2 - 0 heeft geboekt. Dat wordt zeker een interessante return...maar ook dan zal ik het waarschijnlijk met de samenvatting moeten doen Oh, en goeie 2e goal van Milan trouwens
Jimmiefitz Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Ajax. Na de 2-0 overwinning van vorige week, die eigenlijk 3 of 4-0 had moeten worden, dacht ik dat ze de volgende ronde zonder te veel moeite wel zouden halen, maar nee hoor. Één doelpuntje was genoeg geweest, want Steaua had niet drie keer het geluk gehad zoals ze met hun tweede hadden. Ajax had niet de wil en streed er niet zo voor zoals Steaua dat wel deed. Op het einde ook een beetje pech, de kansen van Boerrigter en Van Rhijn hadden er voor hetzelfde geld in kunnen gaan, maar het mocht niet baten. Als Serero dan een open kans niet eens tussen de palen kan krijgen verdien je het ook niet om een doelpunt te maken. Tja, en de strafschoppen... Vermeer is en blijft niet een penaltykiller, van de afgelopen vijf gemiste strafschoppen tegen Ajax gingen er twee over en twee recht op de keeper met een snelheid van 5 km/u, dat was meer geluk dan kwaliteit. Vermeer zat er maar bij één een beetje in de buurt, Schöne schoot 'm aardig in en over Moisander hoeven we het niet te hebben. Jammer dat er geen Nederlandse of Belgische club meer in de Europa League meedoet, dan had ik die wedstrijden nog live gekeken, maar ik denk dat ik pas bij de finale weer aanschuif.
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Ajax. Tja...dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Beetje pech wel met zo'n bal op de paal en die tweede goal van Steaua die 9/10 keer gewoon mis gaat, maar ik moet toegeven: Ajax riep het over zichzelf af en het is eigenlijk nog gewoon verdiend ook. Over de penalties ga ik het maar niet hebben; te slecht voor woorden.
Dutchy3010 Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Zure sessie... Dat zeker. Echt heel jammer, en ook totaal onnodig. Maar eigenlijk is het goed voor Ajax. Als ze op alle drie de fronten door bleven gaan, stonden ze aan het eind van het seizoen met lege handen. Nu hebben ze meer kans op het kampioenschap en/of de beker.
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Dat was dus echt géén rood voor Nani. Die kaart heeft de wedstrijd bepaald.
Cabyon Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 (bewerkt) Amusante te wedstrijd, dat wel. Jammer dat het na die rode kaart 12 tegen 10 was. Bewerkt: 5 maart 2013 door Cabyon
NandroDavids Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Heb het niet echt goed kunnen zien, maar die rode kaart leek mij inderdaad onterecht. Zonde, want een 1-1 en verlenging was wel mooi geweest. Trouwens, waarom begon Rooney op de bank? Geblesseerd of zo? Oh, en het zou me niet verbazen als we vanavond de twee finalisten al in actie hebben gezien. Natuurlijk, Bayern München is er ook nog, maar Real en Dortmund zijn voor mij echt twee van de grootste favorieten.
Kloep Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Trouwens, waarom begon Rooney op de bank? Geblesseerd of zo?Voor de wedstrijd hoorde ik dat hij niet geblesseerd was, maar de keuze gewoon viel op Cleverley (ik dacht dat die nu daar speelde?)
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Laten we hopen dat er vanavond scheidsrechters aantreden die ze niet hebben geselecteerd uit de plaatselijke beschutte werkplaats.. Ben benieuwd wat Beckham gaat doen.
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Trouwens, waarom begon Rooney op de bank? Geblesseerd of zo?Voor de wedstrijd hoorde ik dat hij niet geblesseerd was, maar de keuze gewoon viel op Cleverley (ik dacht dat die nu daar speelde?) Wellback En, de onterechte rode kaart van Nani heeft United uitgeschakeld.
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 En, de onterechte rode kaart van Nani heeft United uitgeschakeld. Inderdaad. ^^
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Misschien dit jaar wel een Duitse finale? Dortmund is niet echt een opvallende ploeg, maar wel enorm sterk en vooral ook constant.
Jimmiefitz Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Zou goed kunnen inderdaad, ik zie in Bayern de grootste favoriet en Dortmund kun je een outsider noemen. Beide hebben fantastische spelers en spelen goed samen als echte teams. Real is natuurlijk topfavoriet en ik denk dat Juventus ook ver kan komen. Ben erg benieuwd naar de lotingen na de achtste finales. Dan heb je een betere inkijk op de halve finalisten en kan je voorspellingen maken.
NandroDavids Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Zou goed kunnen inderdaad, ik zie in Bayern de grootste favoriet en Dortmund kun je een outsider noemen. Beide hebben fantastische spelers en spelen goed samen als echte teams. Real is natuurlijk topfavoriet en ik denk dat Juventus ook ver kan komen. Ben erg benieuwd naar de lotingen na de achtste finales. Dan heb je een betere inkijk op de halve finalisten en kan je voorspellingen maken. Op dat laatste wachten we dan ook nog voor Sportkenners... Maar inderdaad, Juventus moeten we ook niet vergeten. Dat is een degelijke ploeg en daarmee ook absoluut een outsider om 'vanuit het niets' de cup te pakken. Eens in de zoveel jaar gebeurt het toch dat een ploeg van buiten de favorieten wint en Juventus (of Dortmund dus) zou dat maar zo kunnen zijn. Het is overigens na vanavond een stuk minder een schande dat Ajax uit de Europa League ligt: zelfs Champions League-winnaar Chelsea ging onderuit bij Boekarest
Recommended Posts