Guardian1980 Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2013 Ik had van tevoren wel verwacht dat Bayern sterker was, maar 4-0 had ik toch niet verwacht. Ik denk ook niet dat Barca dit in de return ongedaan kan maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2013 Jammer hoor, dit resultaat. Ik had wel gehoopt dat Bayern zou winnen, maar dan eerder met 2-0/2-1/3-1, zoiets. Nu is de return zo goed als zeker geen reet meer aan, en dat is jammer voor een halve finale van de Champions League. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2013 Goal van Robben moest afgekeurd zijn, Muller z'n fout is naast oneerlijk ook nog eens heel laf. Scheids was slecht, Barcelona was slechter, Bayern was sterk. Bayern vaak uit de onsportieve kant gezien, jammer.. Laten we hopen dat Real Bayern de pan inhakt, de sportiviteit is bij die Duitsers vaak ver te zoeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2013 Juist het omgekeerde. Als Bayern doorgaat moet die de CL winnen of Barça als zij eventueel doorgaan (reken er maar niet op, doe ik ook niet ).. Maarrrrr als het Dortmund lukt om door te stoten naar de finale, is het een ander verhaal. Dan zie ik toch liever Dortmund de cup pakken, al zal dat wel moeilijk zijn tegen dit Bayern.. Wat een ploeg dat die hebben, ongelooflijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2013 (bewerkt) Ik hoop op Real in de finale, dan maakt het me niet veel meer uit wie uiteindelijk de CL-finale wint. Het zou wel zuur zijn als Robben zijn vierde grote finale in zijn leven dan zou verliezen. Ik vond de scheidsrechter erg slecht, maar dat was in het nadeel van beide partijen. Bayern had natuurlijk twee penalty's moeten krijgen, de NBA-achtige screen van Müller en de goal van Robben hadden afgekeurd moeten worden. Bayern heeft het natuurlijk wel geheel verdiend geworden, alleen is het jammer voor de return. @MP: Ik vond Barca nou ook niet echt sportief te noemen, bijvoorbeeld de actie van Alba bij Robben ging nergens over. Bewerkt: 24 april 2013 door Jimmiefitz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2013 Okej, heb eindelijk een goede samenvatting gevonden van die match (wat moeilijker is dan het klinkt) en van wat ik heb gezien stond Barcelona niet erg sterk, nee. Bayern was duidelijk baas, verdiende overwinning, maar toch wel wat overdreven en maakt de terugmatch gewoon overbodig. Maar heb toch even een vreemd gezicht getrokken bij de body-check van Müller. Dat moet je als scheidsrechter toch gezien hebben? Of toch als lijnrechter... toch iemand moet dat hebben gezien en gezegd hebben: "Dat kan niet." Okej, Robben was er wel op zijn eigen kracht voorbij geraakt en mooie goal... Maar het zou toch niet mogen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2013 Scheidsrechter Kassai haalde inderdaad geen voldoende als je het mij vraagt. Maar ik zie mensen (en met name MP) hier klagen over de vermeende onsportiviteit van Bayern, maar Barca heb ik ook meermaals handsballen en andere overtredingen zien maken. Daarmee wil ik het niet goedpraten, maar mijn punt is: Barca is weliswaar een paar keer benadeeld door de arbitrage, maar dat geldt net zo goed voor Bayern. Als de scheidsrechter álles goed had gedaan, was misschien het doelpunt bij de bodycheck van Müller afgekeurd, maar waren er zeker een of twee penalties gegeven. En inderdaad, zoals Nandro al zei, jammer van de uitslag, return wordt niet erg spannend ben ik bang. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2013 Wow, Dortmund.. Sommigen zullen hier wel wat pissed zijn over alweer een insane resultaat, maar ik ben vooral blij dat die Madrileense Barça-haters hun mond houden met dit resultaat. Wat een fenomeen die Lewandowski.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Tja, opnieuw jammer dit...in theorie zou Real dit nog om moeten kunnen buigen in de thuiswedstrijd, maar de kans is groot dat we volgende week twee wedstrijden hebben die werkelijk nergens over gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Bayern vaak uit de onsportieve kant gezien, jammer.. Ik heb maar een klein deel van de wedstrijd gezien, dus kan over de rest niet oordelen. Maar dát deel (laatste kwartier), was Barca degene die ongelooflijk onsportief was. Allemaal van die "zie mij is gefrustreerd zijn, ik kan niet tegen mijn verlies"-acties. Heerlijk dit, waarschijnlijk twee Duitse clubs in de finale. Eindelijk eens die vervelende Spanjolen, die zichzelf allemaal de beste vinden en die gaan liggen als je ernaar blaast, niet in de finale. Hopen dat er niet een wonder gebeurt, wat met Barca en Real natuurlijk altijd kan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Wow, Dortmund.. Sommigen zullen hier wel wat pissed zijn over alweer een insane resultaat, maar ik ben vooral blij dat die Madrileense Barça-haters hun mond houden met dit resultaat. Wat een fenomeen die Lewandowski.. Ken genoeg mensen die lachtten met Barça als Real supporter zijnde, karma strikes back! Ik heb maar een klein deel van de wedstrijd gezien, dus kan over de rest niet oordelen. Maar dát deel (laatste kwartier), was Barca degene die ongelooflijk onsportief was. Allemaal van die "zie mij is gefrustreerd zijn, ik kan niet tegen mijn verlies"-acties. True, maar ik had het dan vooral over de wedstrijd in het algemeen. Met Muller als mooiste voorbeeld..Slaat echt nergens op! Heerlijk dit, waarschijnlijk twee Duitse clubs in de finale. Eindelijk eens die vervelende Spanjolen, die zichzelf allemaal de beste vinden en die gaan liggen als je ernaar blaast, niet in de finale. Hopen dat er niet een wonder gebeurt, wat met Barca en Real natuurlijk altijd kan. Weet niet meer welke speler van Dortmund het was, maar er was er eentje die wel heel sneaky een penalty wou uitlokken na miniem contact met een verdediger. Scheids met arendsogen had het gelukkig gezien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Heerlijk resultaat van beide Duitse clubs. Eindelijk die irritante laffe Spanjaarden zo goed als eruit. Geweldig gewoon Sowieso ben ik al een tijd fan van Dortmund, en het zou natuurlijk geweldig zijn als zij de beker pakken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Dat was Reus in de eerste helft, net voor de gelijkmaker van Ronaldo. Reus ging het been van de tegenspeler echt opzoeken dus correcte beslissing van Kuipers. Wat een scheidsrechter toch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Mooi resultaat van Dortmund, een ploeg die mij persoonlijk veel meer aanspreekt dan Real. Minder mooi dat ook deze return een wonder nodig heeft om nog enigszins spannend te zijn. Maar goed, je weet het niet. Wel -in mijn ogen dan- zonde dat Götze overstapt naar Bayern. Bayern is op dit moment weliswaar sterker, maar Dortmund heeft ook een waanzinnig goede selectie met een aantal jongelingen die jaren van hier misschien wel tot de wereldtop behoren. Veel spelers bij Bayern zijn al wat ouder (neem Robben, Van Buyten, Lahm, etc.), dus het zou me niets verbazen als Dortmund ze over een paar jaar gewoon voorbijstreeft. Lewandowski, Reus, Bender, Gündogan, Hummels, Subotic, Schieber, Leitner, Schmelzer, Großkreutz... dat zijn echt niet de minste spelers die Götze achterlaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2013 Dit zijn natuurlijk 2 fenomenale wedstrijden geweest. Absoluut. En onze Nederlandse held, Bjorn Kuipers, floot ook erg sterk! Complimenten dat je 2 keer in 2 weken tijd een Champions League kraker tot zo´n goed einde kan brengen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts