Dutchy3010 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Duidelijke korte termijn denker, dus. Uiteraard wil je als supporter dat je club ergens speelt waar die thuis hoort - minder verliespunten natuurlijk - maar als een club geen of weinig inkomsten heeft, zal het ook nooit verder komen. Consequent in de CL spelen levert 1) geld en 2) prestige op. Beiden zijn nodig wil een club kunnen groeien.
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 't Is niet dat Anderlecht ooit wat gaat kunnen betekenen in de CL, hoor. Tenzij de Russen of de Arabieren ons boerenclubje overkoopt..
MegaPilot Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Duidelijke korte termijn denker, dus. Duidelijk een realist, ja. Nederland en België hebben niks te zoeken in de EL/CL. En die paar miljoentjes voor kwalificatie maken geen zak uit als je ziet dat topspelers al vlug 50 miljoen kosten.
Dutchy3010 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Realistisch? Wellicht. Pessimistisch? Ja, sowieso. Ik ben optimistisch aangelegd; de bedragen voor de voetballers gaan echt wel weer omlaag. Op een gegeven moment wordt de top bereikt en gaat alles weer omlaag. Dan heb je een enorme achterstand als je geen prestige meer over hebt, omdat je jarenlang niet in CL gespeeld hebt. Gigantisch veel voetballers hebben op zijn minst de eis om CL te spelen. Als je ziet dat profclubs als Feyenoord en PSV de laatste jaren enorm veel schulden hebben gehad, zijn die paar miljoentjes ook om die reden meer dan welkom.
TekaLoca Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 (bewerkt) Mijn UEFA Team of The Year (in een 3-4-3 opstelling): Maak de jouwe hierzo! Bewerkt: 4 december 2013 door TekaLoca
MostWantedKid Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Bewerkt: 6 december 2013 door MostWantedKid
TekaLoca Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Nou zeg, Bayern al 2-0 voor tegen City. Had niet verwacht dat het zo makkelijk ging gaan..
Dutchy3010 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 :-( Wat een misselijke mannetjes zijn die AC Milan-spelers. Ongelooflijk. Maar ja, het mocht niet zo zijn.
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik heb vandaag twee wedstrijden bekeken. De eerste (op TV) was Napoli - Arsenal, maar het was echt een matige partij voor het team dat ik prefereer, in dit geval Arsenal. Ik denk toch dat ze de bepalende spelers mistten vanavond, o.a. Wilshere en Ramsey, die er later wel opkwam maar niet kon voorkomen dat ze met 2-0 de boot ingingen. Ik ben dan wel weer blij over hoe het nu staat in de groep met Arsenal en Dortmund die verder gaan in de Champions League en Napoli dat verder speelt in de Europa League. De andere wedstrijd die ik dan heb bekeken via een livestream op m'n laptop, was Barcelona - Celtic, dat op 6-1 is geeindigd ten voordele van Barça. Nondeju wat ben ik blij als Barça-supporter. Barça is hiermee een beetje herrezen, Neymar scoort z'n eerste, tweede en gelijk ook derde in de Champions League, Barcelona is groepswinnaar en ontloopt toch al aardig wat ploegen voor de volgende ronde. Ik ben een gelukkig man
MegaPilot Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Zozo, dat is wat ik noem een topavondje.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik heb AC Milan tegen Ajax gekeken en dat was toch wel frustrerend om te zien hoe er werd gespeeld door AC Milan.. Ajax had dit gewoon moeten winnen maar helaas!
NandroDavids Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Zonde van Ajax. Genoeg kansjes gehad, maar het zat niet mee: die bal moet een keer goed vallen, en dat gebeurde maar niet. Het leek even of die omhaal in de laatste minuut het ging zijn, maar helaas. En ja, natuurlijk is het lelijk zoals Milan speelde, maar ook volkomen begrijpelijk. Met 10 man, genoeg aan een gelijkspel... dan is het simpelweg zaak om die 0-0 over de streep te trekken. Op wat voor manier dan ook. Jammer dat de commentator dan afsluit met de opmerking dat Milan in ieder geval de Italiaanse eer hoog heeft gehouden door de tweede ronde te bereiken, want dan weet je al dat het Napoli niet gelukt is
Jimmiefitz Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Viel me ook op, hoewel 'eer' een beetje te veel was na zo'n prestatie voor eigen publiek.
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Op wat voor manier dan ook. Daar ben ik het dus niet mee eens. Dat tijdrekken kan ik me voorstellen; daar moet de scheids beter tegen optreden. Maar er bestaat ook nog iets als respect in het voetbal (of in ieder geval; dat zou moeten bestaan). Respect voor de tegenstander. Dat was gister heel ver te zoeken.
Recommended Posts