Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, dat was ook echt een duidelijke penalty, dus snap niet waarom ze zo deden.. Maar ja, dat is voetbal. :puh:

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zo Ajax kijken, ze moeten Salzburg wel kunnen hebben.

Onderschatting is vaak het grootste gevaar. Ze hebben Bayern laatst nog met 3-0 verslagen. We zullen zien.

Geplaatst:

Lol, en dan zeggen ze dat Barcelona zich vaak laat vallen... :7

Edit: Barcelona en PSG gewonnen! :)

Omdat er sowieso iemand gaat beweren dat het géén penalty was: het tweede been van Dimichelis raakt Messi IN het strafschopgebied en dat is ook de fout waarvoor gefloten werd. NOS liet het heel mooi zien in de herhaling.

In het begin had ik echt nog de poepers, zoals ze dat bij ons zeggen. Oftewel: ik had bang. Toen die strafschop dan kwam had ik zo'n gevoel van opluchting, maar zoals je al zegt waren er gelijk veel mensen aan het zeiken dat het geen strafschop was.. Ik lol'de :puh:

Dani Alves was al dichtbij zijn eerste doelpunt en ik ga niet zeggen dat ik het nog voelde aankomen dat hij nou net ging scoren, maar dat hoopte ik natuurlijk wel. En die kwam er dan, en heel mooi afgewerkt natuurlijk voor een rechtsback.

Het gevoel na deze wedstrijd was gewoon zalig. Je favoriete ploeg heeft een van de beste ploegen ter wereld verslagen op verplaatsing.

Ja, ik was tevreden :D

Geplaatst:

Zo Ajax kijken, ze moeten Salzburg wel kunnen hebben.

Onderschatting is vaak het grootste gevaar. Ze hebben Bayern laatst nog met 3-0 verslagen. We zullen zien.

Het eerste kwartier is absoluut voor Salzburg, 0-1. :(

Geplaatst: (bewerkt)

En ik heb een vermenigvuldiger van 4 laten liggen op Salzburg. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Tjongejonge wat speelt Ajax slecht zeg.. Bijna geen een pass komt aan.

Het is bizar... Net als je denkt dat Ajax het weer een beetje op orde heeft, scoren ze vanaf de middellijn. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Vermeer en dan maar weer in :puh: Salzburg is gewoon feller en wil echt winnen. Ajax speelt hier echt een hele slechte wedstrijd en dit is dan de nr.1 van Nederland, ze worden volledig ingemaakt door een team uit Oostenrijk.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

En dan te denken dat Barça daartegen verloren heeft.. Wow gewoon :puh:

Komende week weer Champions League voetbal. Geweldig dit! :D

Geplaatst:

Komende week weer Champions League voetbal. Geweldig dit! :D

Minder spannend, dan de eerste 4 wedstrijden maar nog steeds spannend. Voornamelijk Chelsea - Galatasaray en Schalke - Real Madrid. :tu:

Geplaatst:

Chelsea speelt eerst in Turkije. Ik hoop dat Galatasaray daar een mooi resultaat kan neerleggen :)

Als Mourinho wilt winnen op Galatasaray, dan zal ie dat wel doen.

Real Madrid en Chelsea zie ik gewoon winnen, denk dat ik daar wel een tientje op gooi.

Geplaatst:

Chelsea speelt eerst in Turkije. Ik hoop dat Galatasaray daar een mooi resultaat kan neerleggen :)

Als Mourinho wilt winnen op Galatasaray, dan zal ie dat wel doen.

Met Real Madrid wou die er ook gaan winnen. Het werd 3-2 of 4-3 voor Galatasaray..

Geplaatst:

Nu heeft ie een andere ploeg, tegen Chelsea scoren is echt niet makkelijk. City - Chelsea is een mooi voorbeeld van hoe je met een slechter team een beter team kan verslaan. Even offensief, goaltje meepikken en dan de boel dichtgooien.

Chelsea en Mourinho zijn (helaas) heel goed in dat soort voetbal. Al lijkt een stunt van Galatasaray me niet onbestaande, daar niet van.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...