Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Full Metal Jacket. Topfilm. Eerst ruim 3 kwartier waarin kadetten worden afgezeken door een drillsergeant (fantastisch gespeeld door ex-drillsergeant R. Lee Ermey), en daarna een hoop drama op het slagveld. Zeker een aanrader. 9/10

Deze laatst ook gekeken. Inderdaad echt een topfilm. :)

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

Net de film Edge of Seventeen gezien. Een cultfilm uit 1998, dat zich afspeelt in 1984, over een jongen die zijn ware geaardheid aan het ontdekken is. Zeer leuke film om te zien. Niet aan te raden voor de 'rasechte hetero' hier, want er is tussen aan aantal jongens aardig wat romantiek te zien in de film. :puh: Los daarvan is het verhaal erg interessant. Eigenlijk ook één van de zeer weinige dramafilms die mij echt weet te boeien. Meeste zijn zo vlotjes en zitten vol met clichés, maar Edge of Seventeen zit wat dat betreft veel beter in elkaar. :)

Krijgt van mij een 8/10.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bios.

Pixels 3d

Het was nogal gewaagd om een aantal acteurs die er nu in zitten te gebruiken, nu is het een leuke prima film maar het was jammer mocht het een flop zijn.

Het heeft wel een nostalgische feel zeker met de games, muziek, looks uit de jaren 80e, het is prachtige gedaan de visuele effecten, het is niet al te serieus en best komische.

Maar het misten wel wat en het was dom om eruit te laten of niet te gebruiken!

The man from u.n.c.l.e

Een zeer aangename film die toch best verbazend is, een echte spionnen film ergens in de jaren 60 tijdens de berlijnse muur periode.

Waanzinnig om het totale plaatje te zien hoe alles eruit zag en goed past, de omgeving, steden, kleding, de uitstraling, de sfeer, de muziek. De acteurs zijn goed gekozen en hebben goeie chemie.

Het spannend, intrigerend, geinige humor, goeie balance. En het is zeker verfrissend een bepaalde originaliteit. Het heeft die glamour van de vroege bond films.

Had niet het gevoel dat het een Hollywood productie was op enkele momenten na dan.

Trainwreck

Hahaha de titel heeft gelijk het is een trainwreck! Sjeesh je ziet de poster en de trailer en denkt oké grappig film.. nope.

Oké ik geeft toe een aantal scenes heeft een feel en ziet eruit alsof het vorige eeuw is best mooi maar that’s it! waar de film over gaat dating.. geen idee? Pijnlijke momenten of rare dingen waar niks opslaat. Meeste acteurs die erin zitten ken ik niet of nauwelijks maar zijn echt niet interessant, ook niet het verhaal als dat er al in zat? Geen idee of bekende acteurs het nog leuk hadden gemaakt? Wordt te safe gespeeld denk ik?

bij de begrafenis moesten mensen lachten? Nou erna ben ik weg gegaan boeide me helemaal niet kijk wel n keer op tv en spoel door.

Irrational man

Ik weet het niet waarschijnlijk moet je het snappen zodat de film toch leuk is, bij Woody allen weet je het nooit precies.

Mensen zijn geintresseerd in een man vanwege geruchten, het is dat een verteller op de achtergrond vertelt hoe men overkomt en zich voelen over iemand. Anders zou dat echt niet duidelijk zijn… de man zelf is niet interessant.

De dingen die gebeuren zijn te simpel en gebeurt zonder enige weerstand.

Sinister 2

Deze film begon al gelijk lekker met een schrikmoment.

Opnieuw is Blumhouse Productions erin geslaagd om de spanning op te bouwen in dit vervolg en horrorfans moeten hier (eigenlijk) gewoon naartoe gaan.

Cijfer: 80/100

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

Ant-Man

Ik vond dit een leuke en grappige film van Marvel.

Maar er zitten wel veel spoilers in naar The Avengers en de nieuwe Captain America.

Cijfer: 75/100

Pixels

Ik kwam weer helemaal in de jaren 80 met deze film door al die Arcade games als Pac-Man, Centipede, Galaga enz.

Heb de meerderheid van deze spellen gespeeld die hierin voorkwamen maar zag er ook een paar voorbij komen die ik niet eens kende.

Toch had ik er wat meer van verwacht en dat komt waarschijnlijk door Wreck-It Ralph van Disney.

Cijfer: 75/100

Geplaatst:

Gisteren The Game gekeken.

Gaat over een bankier die alles al heeft en een saai leven leidt. Zijn broer geeft hem als cadeau een "Spel", die de wereld op zijn kop zet. Alles is in scéne gezet, maar hij raakt al zijn geld kwijt en moet leven en overleven. Hij vertrouwt niemand meer. Het is een spannende film, waarin je telkens verbaasd bent over de situatie wat er nu gebeurt. Mijn vriendin vond de film soms lastig te snappen, maar uiteindelijk aan het eind begreep ze het.

Ik geef de film een 6,7, na 5x de film bekeken te hebben verdwijnd hij weer een poosje in de kast. :)

Geplaatst:

HouseOfFlyingDaggers8.jpg

Ik heb een tijdje geleden de film House of Flying Daggers gezien. Het is echt een hele mooie film met veel emoties, en het verhaal is echt ook heel mooi. Hij is gratis te bekijken op MyPrime op Ziggo voor de mensen die hem ook willen bekijken. Hij is wel een tien waard.

:)

Geplaatst:

59737.jpg

Gisteren

Fury gekeken. Dit is echt een van de beter WO2 films die ik gezien heb. Het gaat over een groep soldaten die met hun tank, Fury genaamd, in Duits gebied opdrachten moeten voltooien. Een van hun mannen is omgekomen tijdens een gevecht, en krijgen ze een jonge onervaren soldaat bij hun groep. Er zitten genoeg spannende momenten in, en ik zou hem zeker nog een keer willen kijken. :tu: 9,5/10

Geplaatst:

Bellicher: Cell

Nederlandse thriller uit 2012. Niet echt hoogstaand, maar wel spannend genoeg voor een avondje bankhangen. Sommige dingen zijn wat ver gezocht, maar het speelt leuk in op het privacy-vraagstuk en de angst voor terrorisme. Verder zijn de actiescènes wel aardig 7/10

Geplaatst:

Voor het laatst heb ik minions the movie gekeken. Fantastisch. Ik ben toch al een fan van de minions geweest! In mijn oogen echt een aanrader.

Geplaatst:

Gisteren de Godfather 2 gekeken (ziek in bed)

Ik vond de film lang niet zo mooi als met mijn held Vito Corleone. (Marlon Brando)

Toch wel weer 3,5 uur met kostelijk vermaak zitten kijken. Zondag American Sniper kijken en misschien morgen deel 3 van The Godfather.

Ik geef de film een 8.3/10

Geplaatst:

Bios.

-Sinister 2

Deel 1 was enigszins beter maar in dit deel is er meer uitleg het schrik effect is anders, waarvan deel 1 het had van de spanning sfeer is dat hier tamelijk irritant met hoog en scherp geluid. Ieder geval het is een van de betere films dat goeie 8 reel films laat zien.

De geest kinderen deden het uitstekend hoe ze overkomen is goed acteer werk.

De aanpak had iets anders dan wat je normaal ziet maar volgens mij is het is een verwijzing naar ‘’the children of the corn’’

-American ultra

Eisenberger & Stewart hebben al eerder films gemaakt samen, dus hun chemie samen komt deze film heel goed van pas. Het is een iets wat bijzondere film al niet nieuw maar dat komt omdat het een soort combinatie is van vele films, waardoor de juiste actie, spanning en hilariteit te vinden is. Het heeft een bepaalde charme als je t velen bloedverschiet achterwege laat er kan van alles gebeuren. Al zijn de effecten wel wat goedkoop.

-Knock knock

De film had de potentie om eng te zijn de juiste ingredienten zitten erin, maar het is nog een prima spannende grimmige film. De sfeer van het onschuldige naar gestoord gedrag is amsusant zowel goed acteer werk. Iedere cast lid is oké en leuk om te zien

‘Keanu reeves’ is een huisman hier is wat anders dan de films waar ie normaal in speelt, dus heb je het idee dat ie wraak neemt zodoende in de volgende film maar dat komt er niet. Het einde ook al is het anders voelt leeg.

-Hitman: agent 47

Net als z’n voorganger is het een prima film en goeie cast, de locaties net als de actie zijn zowel mooi als creatief. Ware het niet dat hitman een game is en die draait niet om actie maar om dingen die blijkbaar niet zo goed werken in een film? Maar dat is onzin het kan prima, zodoende kunnen ze het hebben over het onstaan en en training van mr.47 er is veel wat ze kunnen gebruiken..

-Ricky and the flash

Een hele leuke film met een prima cast maar niet alles is eruit gehaald wat erin zit, er wordt namelijk te veel gezongen dan echt iets opgelost. acteurs die er te weinig in zitten of bepaalde geloofwaardigheid van dingen. Tegengestelde is wel de sfeer is goed en het acteren krachtig zeker omdat meryl’s dochter haar tegenspeelster is.

Het is in bepaalde lagen gemaakt en die moet je eruit zien te halen, dan zie je meer tussen het gezang en de emotie. Ik heb veel gezien maar opmerkelijk vond ik dat men het woord ‘oma’ telkens gebruikte, zelden of nooit in buitenlandse films gehoord. Het is altijd een anders genoemd.

-Schone handen – een aanrader

Goed verhaal, prima acteurs, uitstekende sfeer en spanning die goed aanloopt naar het einde.

Ook al heeft het wat veel achtervolgingen het zakt nooit in.

Leuk detail de Amsterdamse accenten misschien wel of niet lastige te begrijpen, maar het is leuk om eens te horen in een film. En ook het weer dat goed samenhangt met bepaalde scenes.

Nederlandse films komen echt op de kaart te staan, ze werden al beter maar nu raken we echt op stoom en kunnen zich maatstaven aan hollywood films. Al is het nog steeds wel een enkele die erboven uit steekt. O.a in verschillende genres: ‘’Michiel de ryter, ‘hoe duur was de suiker, daglicht, het diner’’

-Vacation

The volgende generatie national lampoon vakantie film, of t een sequel of reboot is kun je zelf bepalen. Het is een klein beetje anders maar dat kan ook niet anders zonder de huidige cast, maar dezelfde stuntelig rare bizare sfeer is nog wel hetzelfde. Al gaat het soms wat over de top met bepaalde dingen. Verder zijn de plaatsen waar ze komen erg leuk om te zien.

De auto is eigenlijk totaal misplaatst maar is uiteindelijk toch wel enigszins komisch. Chevy chase is echt veranderd en oud maar toch leuk om hem even te zien.

Hitman: Agent 47 (met o.a. Rupert Friend, Hannah Ware)

Misschien ligt het aan het feit dat het relatief laat op de avond was dat ik de laatste Hitman in de bioscoop zag, maar geregeld kon ik m'n ogen tijdens de film niet openhouden. Wat het verhaal precies was is me dan ook compleet ontschoten, en ook de nodige actiescènes - die er volgens mij wel in zaten - konden me niet genoeg boeien om wakker te blijven. En tenslotte, de after-credits scène sloeg compleet nergens op. Een film om snel te vergeten. 5/10

X+Y (A Brilliant Young Mind) (met o.a. Asa Butterfield, Rafe Spall)

Gelukkig worden er ook nog goede films gemaakt. In X+Y (ook wel A Brilliant Young Mind genaamd) wordt Nathan (Butterfield) uitgenodigd om mee te doen aan de wiskunde olympiade, aangezien hij nogal goed is in wiskunde. Nathan is enigszins in zichzelf gekeerd en is sociaal niet de beste, waardoor de reis naar de olympiade en het sociale contact met anderen al een hele opgave is. Gaandeweg opent Nathan zich echter steeds meer, tot de climax richting het einde van de film. Films met de acteercapaciteiten van Asa Butterfield hebben vooraf al een hoge kans op een goede waardering, en dat is met deze film niet anders. Wederom puik acteerwerk van Butterfield! 8/10

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

License To Kill

Wel ja, gewoon wat je mag verwachten van elke James Bond film: veel over-the-top scènes en een paar mooie meiden. Was de eerste keer dat ik Timothy Dalton James Bond heb zien spelen. Doet het zeker niet slecht, maar voor mij blijft Brosnan toch de beste. Was best wel een goede film, ondanks dat je er wel aan ziet dat hij al redelijk oud is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...