Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Star Wars VII: The Force Awakens

Echt een hele vette film! :tu: In het eerste gedeelte (voor de pauze) had ik een beetje mijn twijfels over de film. Hij zat wel goed in elkaar en ik vond m ook best leuk, maar ik had er meer van verwacht. Vanaf het moment dat Harrison Ford en Chewbecca te zien waren begon ik de film steeds beter te vinden. :)

8/10

Django Unchained

Ik heb deze film eerder gezien, maar het lijkt wel alsof ik hem nu leuker vond dan de vorige keer dat ik m zag. Hij zit goed in elkaar, en het acteerwerk is erg goed. Echt een aanrader!

8,5/10

The Grey

Toen ik de trailer had gezien heb ik hem meteen gekeken. Ik had veel verwachtingen voor deze film, maar achteraf is hij best langdradig en er gebeurd bijna elke keer hetzelfde. Wel een erg goed einde.

7/10

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Er ist wieder da

Een redelijk onbekende film, alleen nog gereleased in Duitsland en Nederland, de film is dan ook duitstalig en ondertiteld. Het gaat over Adolf Hitler die terugkomt in het jaar 2014 en zich in het begin niet bewust is van het einde van de oorlog. Terwijl hij er achter komt dat Duitsland heeft verloren probeert hij met een rondrit door Duitsland weer populariteit te winnen om eens te meer aan de macht te komen. Tijdens deze reis zet hij mensen (acteurs in de film) naar zijn hand die hem helpen, maar ook tegenspelers die hem tegenwerken. Allemaal gebeurt dit met veel humor waar iedereen om kan lachen. Maar het verhaal van de film gaat het eigenlijk niet om, tijdens zijn reis door Duitsland spreekt hij ook met normale duitsers. Mensen die niet in de film spelen maar gewoon op straat worden aangesproken door een verklede Hitler over wat zij vinden van bepaalde zaken zoals vluchtelingen, racisme en andere onderwerpen in die trant. De reacties die deze mensen geven zetten je aan het denken, over de huidige situatie van Europa en hoe wij omgaan met vluchtelingen en 'buitenlanders'. De film dringt je niet direct een mening op, alhoewel het wel het meest neigt naar de pro-vluchtelingen kant van het spectrum door het morele vraagstuk aan het eind van de film naar voren te brengen. Maar ook voor de meer anti-vluchtelingen of mensen zonder mening is dit een goede film om te kijken omdat het je echt tot het denken zet. Wat ik al zei lijkt dit dus een komische film, maar er zit een hele diepe laag in, ik zou hem iedereen aanraden.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Star Wars VII: The Force Awakens

Ik ben Star Wars de 2de dag dat hij uitkwam al gaan kijken, geen woorden voor. GE-WEL-DIG!

Begon wat slecht in mijn ogen, maar na een tien minuutjes slokte de film mij volledig op. _O_

8.5/10

Safety First

Verschrikkelijk. Ronduit verschrikkelijk.

Hoe je van een geweldige serie een enorme kutfilm kunt maken snap ik nog steeds niet.

Het verhaal trekt op niets, als er al een verhaal inzat.

Ik geef deze film een 1.5/10, puur voor Matteo Simoni.

1.5/10

Ted 2

Ik heb gekregen wat ik had verwacht, niets meer of minder.

Zeker de moeite waard om eens te kijken.

7.5/10

Mission: Impossible - Rogue Nation

Wel goed, meer valt er niet over te vertellen.

8/10

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Bon bini Holland

Zelden zie ik een film die bijna nergens over gaat, dit was zo'n geval. Toch was het zeker geen straf om naar te kijken. Er zat een hele hoop droge humor in die de meesten wel konden waarderen. Ook het FC kip restaurant is er prima in verwerkt, alleen werd de focus meer gelegd op de hoofdpersoon zelf. Verhaal was wel oké, alleen weken ze er weleens vanaf. Ook een klein minpuntje was dat Judeska soms bijna niet te verstaan was. Maar ja, daar mis je ook niet veel aan. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

The hateful 8

Een Tarantino film verveeld eigenlijk nooit, Acteerprestaties en story telling is een absolute 10. De film zelf is wel wat minder als een django of inglorious bastards maar ik heb me geen moment verveeld en is zeker een aanrader voor de tarantino fan/liefhebber ! :)

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Carol (met onder andere Cate Blanchett, Rooney Mara en Sarah Paulson) 8/10

Een sterk verhaal over twee vrouwen die zich op romantisch gebied tot elkaar aangetrokken voelen, in een tijd dat dit niet door iedereen werd geaccepteerd (of in ieder geval in nog mindere mate dan nu). Ge-wel-dig gespeeld door Cate Blanchett en Rooney Mara, zonder wie deze film zou zijn vervallen tot een doorsnee liefdesdrama.

11752733_stripSlot.jpg11752734_stripSlot.jpg11752735_stripSlot.jpg

Heb ik gister gekeken, pracht van een film :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

The hateful eight

’Tarintino’ heeft weer een mooie en sterke film gemaakt, al lijkt het wat op z’n voorgaande films dat maakt niet zoveel uit. Mooie camerabeelden en omgevingen en details van veel dingen, maakt dit een goeie western murder mysterie film. Het is wel wat irritant dat ze veel dingen herhalen maar tegelijk is het ook best grappig. En het duurt net wat te lang vind ik. Maar verder dan dat is alles puik werk, van dialogen, kostuums, het geweld, en de acteurs waaronder ik ‘Jennifer leigh’ erg goed vond gezien de dingen die haar overkomen.

Point break 3d

Prachtig, indrukwekkend, moedig, geweldige camerabeelden.

Een soort van remake film van 1991 waar die nog enigszins een verhaal had maar hier niet echt en beide zijn anders, afgezien van de doelen die ze willen behalen maakt dat ook niet echt uit.

Joy

Om de film simpel te beschrijven: Het gaat over een mop.. het onstaan en maken ervan.

Je zult wel denken wat saai en oninteressant, dan vergis je je dergelijke.

Uitstekende acteurs en zulke verschillende type mensen die ze spelen zeg, en ‘’Jennifer lawrence’’ was een goeie keuze voor de hoofdrol om deze vrouw eer aan te doen.

Een vrouw met een wil, moed en ballen! Die door zulke harde omstandigheden heen moet dat een ander was ingestort of zelfmoord had gepleegd, zeker de moeite waard om te zien.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Gone with the Wind:

De film is nogal een lange zit met zijn vier uur, maar het is uiteindelijk alles wel waard. Bijzonder om te zien hoe ver de film qua cinematografie op zijn tijd vooruit liep, vandaar dat hij ook zoveel geprezen wordt. Het verhaal is namelijk niet erg goed en daarnaast allesbehalve tijdloos. Een aantal scenes zorgden toch voor veel gelach, omdat het iets te absurdistisch voor onze tijdgenoten is.

Link to comment
Delen op andere websites

The Gift

Een hele toffe Thriller

Cijfer: 85/100

Daddy's Home

De trailer zag er leuk uit maar hij viel echt tegen.

Deze film komt bij mij in het bagger rijtje net zoals Bad Neighbours, Sex Tape en Minions.

Cijfer: 40/100

The Night Before

Kerst is allang geweest maar toch was deze film vermakelijk om te zien.

Oja, Miley Cyrus had er ook nog een hele kleine rol in maarja wie zit daar nou nog op te wachten?

Cijfer: 65/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst de film the perks of being a wallflower gezien. Het is een hele mooie film over een jongen genaamd Charlie die veel last heeft van hallucinaties, de zelfmoord van zijn beste vriend Michael en het auto ongeluk van zijn tante Helen. Hij gaat voor het eerst naar de middelbare school als brugklasser en hij leert veel mensen kennen, waaronder Patrick en Sam (Emma Watson). Het is wel een dramatische film door bepaalde gebeurtenissen, maar ook weer romantisch omdat hij voor het eerst echt verliefd wordt op iemand. De film heeft ook mooie scenes en nummers van bekende artiesten en bands zoals David Bowie en The Smiths. Deze film is zeker een aanrader om eens te bekijken, voor de mensen die Ziggo hebben, bij Ziggo MyPrime is hij gratis te bekijken. Na het kijken van de film heb ik ook meteen het boek gekregen die ik nog steeds aan het lezen ben. Hij was ook te bekijken laatst op BNN, dus je kan hem nog terugkijken mocht je Replay TV van Ziggo hebben. smile3.gif 9/10

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

The danish girl

Het speelt zich af begin vorige eeuw en gaat over de eerste verandering van sekse een operatie van man naar vrouw. Veel scenes lijken wel een schilderij zowel prachtig in verband met omgevingen en kostuums, als verval en leegte wat mogelijk duidt op de verandering die de persoon meemaakt? Goeie acteurs en sfeermakende muziek.

Er zit een onderliggende laag in die niet boven komt en het nog bijzonder kon maken om je echt te raken, maar voor ieder zal het wel anders zijn.

‘’Eddy redmayne’’ doet iets gedurfds en moedig voor een rol dat niet veel mannen op zich zouden kunnen nemen, je vrouwelijke kant aanspreken en verdiepen een sterke rol dus.

De tegenspeelster ‘’Alicia vikander’’ doet het ook niet slecht, maar die persoon moet wel veel opgeven.

Daddy’s home

Een hele leuke film vermakelijk en met veel humor hoewel nogal plat. En t is meer een man tot man iets dan echt om wat echt een familie moet zijn, vooral de vrouw hangt meer aan de zijkant en weet niet te belissen. Snap niet echt goed wat de persoon ‘’griff’’ er nou bij moet hij hangt er maar wat bij, en moet het racist element toevoegen.

Kan het best wel vergelijken met de film ‘stepbrothers’

Race naar de maan 3d

Een vermakelijke film, spannend en grappig en mooi gemaakt.

The boy

Het is een mooie film maar er gebeurt niet veel eng al helemaal niet, komt ook pas echt op gang tegen het einde. En het is vaker gedaan.

Sneekweek

Een prima en degelijke slasher film, maar niks nieuws heeft vele elementen uit films uit Amerika. En de personages hebben zo’n oppervlakkige karakter dat je niet om ze maalt.

The big short

Het gaat eigenlijk over de economie die instorten in 2008 door de banken, nou weet ik niks over politiek of huizenmarkt. Maar geef hier geen geld aan uit, hoe simpel ze het ook uitleggen toch is het een boel onzin en blijkbaar weten zelfs de experts er niks van. Maar goed als je er intresse hebt moet je hebt doen, het systeem net als met vele dingen is gewoon oud en wordt niet aangepast.

Creed

Een Rocky film als je het zo kan noemen aangezien t meer om Creed draait, hoewel alle vorige films er wel zo’n beetje in verwerkt zijn dus ook niet echt origineel. Als je van boksen houdt is het zeker een aardige film maar anders wat saai op een gegeven moment.

En het is twijfelbaar over hoe ze hier Rocky neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

The Revenant

Ik had gezegd dat ik deze film wel eens wou zien en toevallig won mijn broer tickets voor een avant-première in Antwerpen.

Het was zeker geen slechte film, zoals je wel zou vermoeden van een film met maar liefst 12 Oscarnominaties. Ik moet zeggen dat de film me niet helemaal heeft meegesleurd, al is het zeker wel een goed verhaal. DiCaprio zegt in de film nog geen 50 zinnen en kreunt vooral veel, maar toch een Oscarnominatie in de wacht slepen en waarschijnlijk voor de eerste keer het beeldje. Hij heeft zeker een mooie prestatie neergezet, zoals altijd, maar hij heeft voor mij toch al betere rollen gespeeld. Zijn antagonist Tom Hardy vond ik ook wel zeer goed spelen. Ik ken hem enkel van zijn rollen in Inception en The Dark Knight, maar hier herkende ik hem amper en zette hij een prachtrol neer. Laat hem ook maar zijn Oscar winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...