Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

The boy

Films waarin het draait om een pop zijn vaak creepy, en dit is geen uitzondering. Door wat subtiele dingen wordt een creepy situatie neergezet waarbij je de hele tijd met een aantal vragen blijft zitten; leeft de pop nou, wordt ze gek, wat is er aan de hand? Tot vlak voor het einde blijf je met die vragen zitten, het einde zelf vond ik eigenlijk wel een beetje jammer, maar het is natuurlijk lastig om een bepaalde spanning vast te houden tot aan de aftiteling 7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

Alice through the looking glas imax 3d – een aanrader

Deze film laat z’n voorganger echt ver achter zich, wat een fantasierijke grootse wereld vol details met uitmuntende 3D die goeie lagen weergeeft. Het tijdperk wordt heel mooi weergeven, kostuums, kleuren, cgi, special effects, te vergeleken met ’jungle book’

De sfeer is duidelijk anders maar toch nog duister, al is het best luchtig door de komische noot, de woordspellingen en rijmen. Het interessante is dat het nogal choatisch is dus er komt veel voorbij en gaat nogal verschillende kanten op, maar het acteerwerk vormt zich wel top eruit. Voor ’Sacha baron cohan’ en ’Mia’ een rol om te groeien en iets uitstekends neer te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bad Neighbors 2

Hoewel ik deel 1 vond tegenvallen wilde ik deze toch zien vanwege het feit dat mijn favoriete actrice hierin speelt.

Moet zeggen dat ik hem beter vond dan het vorige deel.

Cijfer: 65/100*

*halve punt extra gekregen dankzij Chloë Moretz

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Warcraft: the beginning imax 3d

Het is een fantastische film waarbij de 3D dat ook is zo komt de diepte er ook mooi in.

Het heeft veel weg van ’Lotr’ of ’Avatar’ maar heeft toch z’n eigen ding, het is groots, mooie special effects, cgi, goed acteer werk. De magie is zo gemaakt dat het indrukwekkend is en me zelf afvraag waarom dit nog niet wordt gedaan in films? Het is ieder geval anders.

Ben benieuwd naar het vervolg, hopelijk dat daar andere wezens wat meer aan de orde komen want die krijgen niet veel aandacht.

the wave

Een film uit noorwegen die komen ook niet veel voor hier.

Natuurlijk leent het prachtige landschap zich voor de film kijkt lekker weg, het gaat over een reél gevaar dat nog kan gebeuren. Het is spannend en erg mooi gemaakt, het heeft wel wat opmerkelijke gebreken. Maar goed het is niet veel anders dan andere rampen films.

All roads leads to rome

Het is een redelijke film met een paar lachjes, en 3 verschillende relatie romances dus je zou veel gezwijmel verwachten maar het is eerder aandoenlijk of lief. Het levert alleen het plaatje niet af ertussen zitten momenten die iets hadden kunnen opleveren, teveel heisa en zoeken.

En de kijker valt wat uit de boot omdat er nogal geswitch wordt naar het Italiaans of een soort mix?

Link to comment
Delen op andere websites

The Wave. Best wel een prima rampenfilm, in ieder geval geloofwaardig en daarmee beter dan de doorsnee Hollywood rampenfilm. Het had wel de standaard cliché momenten die je aantreft in zulke films, dat is jammer. Cinematografie was wel uitstekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Conjuring 2 – een aanrader

Dit deel is zoveel malen beter dan het vorige deel, en al vind je het niet eng dan kun je zeker waarderen hoe het gemaakt is. Want afgezien van ‘Krampus’ is deze film sowieso de beste griezeligste film van de afgelopen tijd, ’Insidious’ komt aardig in de buurt.

Het is zeer sterk, spanning opbouwend, voor die tijdsperiode hebben ze het heel mooi autentiek gemaakt. Interessant en verassend want hoewel het een gewone film lijkt dat niet verschilt van andere, is dat het wel met een stukje originaliteit en een vervlogen tijd sfeertje.

Al heeft de film zeker de potentie om er meer uit te halen, maar dat maakt de cast goed door effectief de film te dragen. Heb zo het idee dat er nog wel een vervolg in zit.

Now you see me 2

Een sequel was niet echt nodig geweest, maar magie op deze schaal is altijd wel verwonderlijk. Hoewel t hier iets choatischer aan toe gaat en alle acteurs wel zo’n air van kijk-ons-cool-wezen hebben, is dat ook wel humoristisch dus net zo leuk als t vorige deel.

De trucs zijn erg leuk om te zien net als de oude magie shop die wel interessant is.

Freeheld

Een film over een waargebeurd verhaal. Ook al was het in het echt ook een leeftijds verschil het gebruik van deze actrices deed het m niet voor mij. Leek eerder een dochter/moeder band of anders het feit dat het acteren minder vond terwijl ze beter kunnen. Maar de humor was wel geinig erdoor heen.

Maggie’s plan

Woody allen heeft deze film dan wel niet gemaakt maar dat zou je niet zeggen.

Het verhaal is uitstekend goeie uitgangspunt zelfs, ware het niet dat ze het compleet overhoop gooien erg lastig te volgen is. Het gaat zo snel dat je bijna niks snapt van het intellectuele gebabbel wat te ver door schiet, net als dat het springt naar plaatsen of tijden.

Er zitten grappen in goed vallen en scherp zijn, maar voelt snel verloren aan voor vele kan het lastig zijn omdat je al de info eromheen aan het verwerken bent. Het einde heeft een twist wat eigenlijk wel te verwachten viel. Wat Julliana moore’s accent ’Danish’ of zo was het had wel iets maar kon beter uitgewerkt worden.

Love and friendship

Ehm volgens mij is de titel voor deze film verkeerd gekozen haha. Goed zo’n film rond die tijdsperiode nog nooit gezien heel apart.

Blijkbaar zijn alle oudere mensen hier op vakantie of de deur uit, want je ziet zowat alleen tiener/twintig jaren die hoewel statig/deftig moeten overkomen nogal genante problematische humor teweeg brengen. En de enige die lol in haar rol heeft is ’Kate beckinsale’ in haar manipulerende spelletjes spelende moeder. Zij draagt de film eigenlijk samen met die humor wat enigszins interessant is anders is het plat en saai.

Elle

Hier kan ik kort over zijn: een verknipte en ironische film nogal matig is het.

Link to comment
Delen op andere websites

X-Men: Apocalypse

Ik vond Apocalypse altijd al een interessante superschurk, maar ze hebben in deze film niet al zijn krachten benut wat erg jammer is.

Maar verder was het een toffe film en vooral het einde wanneer Charles Xavier aan Jean Grey vraagt om hem te helpen.

Hier showt ze haar ware kracht als Omega Mutant door het oproepen van de Feniks

Cijfer: 85/100

Alice Through the Looking Glass

Het is alweer 6 jaar geleden dat deel 1 van deze film uitkwam en heb genoten van dit vervolg.

Ook leuk om de personages uit Wonderland d.m.v. het tijdreizen in hun vroegere jaren te zien.

Cijfer: 75/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Hush

Redelijk, wel wat een standaard verhaal (Opgesloten in een huis, uiteindelijk komt de moordenaar wel binnen etc etc)

6.5/10

Honeymoon

Vond er niets aan. Echt een slechte film.

3/10

The Purge: Anarchy

Wel een leuk filmpje, het is zeker de moeite waard om eens te bekijken als je niets anders vind op Netflix.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...