Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Gisteren The Bone Collector gezien op TV. Erg indrukwekkende film over een seriemoordenaar die een spelletje speelt met de politie. De film is niet voorspelbaar wat in mijn ogen erg belangrijk is bij een thriller. Het verhaal had alleen wel iets beter gekund naar mijn smaak, maar hij zit wel goed in elkaar.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

Suicide squad – een aanrader

De film heeft nogal een snel tempo zo krijg je ook weinig mee van de persoon ontwikkeling, het heeft wel enige diepgang maar niet iedereen krijgt daar evenveel van mee. Hoe dan ook het is niet helemaal goed uitgewerkt, het had best wat meer á la Deadpool mogen zijn of wat komischer anders. Wist ook niet dat het aansloot op de film B&V dus dat is wel gaaf.

Maar het is zeker een super film en enigszins verfrissends, een mooie spektakel met goeie special effects en dergelijke. Is zelfs wat beter dan sommige andere helden films die zijn uitgekomen op verschillende punten.

Ik had het niet zo op deze joker toen het bekend werd maar vind m uiteindelijk beter dan de vorige, ‘’Margot’’ die Harley speelt is ook zeker goed die combinatie is te gek.

De Enchantress is te gek en zo ook Diablo, maar er had zeker meer uit ze gehaald kunnen worden ondanks de verassingen.

Bad moms

Het is een redelijk film en het verhaal voldoet samen met leuke muziek, er zit leuke humor in en de cast doet het ook niet slecht. Al denk ik wel dat ’Mila kunis’ een miscast is vanwege bepaalde dingen. Er zitten dialogen in die een beetje te bizar zijn, een paar nogal geforceerde scenes o.a een raar eind. Maar is ieder geval beter dan de film ‘’mike and dave’’

Skiptrace – een aanrader

Afgezien van een paar kinks in de kabel o.a de dialogen die niet passen op t moment van spreken, en niet weten in welke taal ze willen spreken. En bepaalde logica die niet helemaal klopt. (hebben meerdere films)

Is het best een verassende film die niet helemaal draait om het verhaal of plot, alleen al de wonderschone pracht van de landen waar ze door reizen. En je ook nog wat cultuur en tradities bij brengen is erg leuk en vermakelijk met zo nu en dan een lach. (Mongolie, China etc..) voor de rest een aardige cast en goed gemaakt al kon de uitwerking nog wel wat beter.

war dogs

Weinig origineel want als je de film ’Lord of war’ kent is het bijna hetzelfde, afgezien van dat is het nog best een aardige film. Prima acteerwerk en zo nu dan wel grappig.

The more you learn about or F%#ked our world…

The shallows

Goeie film met zeker de nodige spanning, hele mooie camerabeeld momenten en kleur.

Het telefoon gesprek was op een aangename manier gedaan, beter dan hoe het altijd gaat.

Enige ongeloofwaardigheid zit er wel in maar dat is niets ernstigs.

Café society

Ik weet niet zeker of deze film beter had kunnen zijn maar er had wel meer uitgehaald kunnen worden lijkt me. Beetje standaard werkje na al die andere films van ’W. Allen’

De cast is bekend gezien ze vaker met elkaar gespeeld hebben, maar het ligt of aan de oppervlakkige luchtigheid dat je het alweer vergeet zodra je het zag. Of aan de manier van acteren onder de maat voor ze maar het werkt niet bepaald. Het boeide met niet bepaald.

Het neurotische van ’Eisenberg’ wordt zo nu ook wel irritant, de enige die er echt uitblinkt is ’Blake lively’ Maar goed t is een redelijke film waarin je mooie gebouwen ziet, maar het blijft erg hangen in namen noemen en hetzelfde gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan na elke keer weer uit te stellen, afgelopen nacht naar The French Connection uit '71 gekeken en wat een topfilm! Wat maakte ze toch spannende cops&badguys films in die tijd. Wellicht komende tijd wat meer misdaadfilms uit de jaren zestig en zeventig bekijken, heb al meteen stuk of 20 in de download. Bonnie and Clyde is de volgende die ik zal checken ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Grease

Prima film, zeker en vast leuk om te kijken met wat chips/ bier erbij. 7/10

Grease 2

De liedjes in deze film vond ik persoonlijk ietsje slechter dan in de eerste, al ging het er nog mee door. Verhaal was ietsje beter.

7.5/10

Jason Bourne

Voor ik deze ging kijken in de bioscoop had ik nog nooit een Jason Bourne film gezien. Eerlijk gezegd dacht ik dat deze een flop ging zijn, maar een vriend van me heeft me uiteindelijk overtuigd om met hem mee te gaan. Geweldig!

8.5/10

Mockingjay Part 1

Meh. Ze hadden het bij de eerste film moeten laten. Die was prima, de 3 die erachter kwamen trokken op niets.

4.5/10

Mockingjay Part 2

^

5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Jason Bourne

Voor ik deze ging kijken in de bioscoop had ik nog nooit een Jason Bourne film gezien. Eerlijk gezegd dacht ik dat deze een flop ging zijn, maar een vriend van me heeft me uiteindelijk overtuigd om met hem mee te gaan. Geweldig!

8.5/10

Aarzel dan zeker niet om de eerste drie delen te kijken, want dat zijn toch wel hele aardige films. Het mooie eraan is, is dat met ieder deel het beter lijkt te worden. De spin-off The Bourne Legacy met Jeremy Renner in de hoofdrol heb ik nooit gezien, die schijnt wel oké te zijn, maar niet meer dan dat. Deze laatste moet ik ook nog zien, waarschijnlijk a.s. zondag :)
Link to comment
Delen op andere websites

Once Upon a Time in America

Ik heb een beetje gemengde gevoelens over deze film. Het verhaal zit heel sterk in elkaar en daar is ook zeker niets op aan te merken. Het enige minpunt aan de film vind ik het deel dat je naar de jeugd van de karakters kijkt. Dat duurt zeker meer dan een uur, en is énorm langdradig. De muziek is overigens ook niet wat de film sterk maakt. Als de film daarna weer naar het heden gaat vind ik hem weer erg goed worden. Overigens is het wel een erg belangrijk deel van de film om te zien hoe de groep als jongeren al een band met elkaar krijgt.

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

War Dogs

Best een goede film, al heb je hem na 1 keer wel gezien. Ik heb niet zoveel zin om hem nogmaals te bekijken.

7/10

The Wolf of Wall Street

Zeer leuke film, zeker de moeite waard om te kijken. Ook Leonardo DiCaprio en Jonah Hill deden het weer geweldig _O_ .

8.5/10

@Frank: Ty voor de tip, ik ga eens kijken waar ik deze in een boxje kan vinden. :)

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Van het weekend bij een dakvoorstelling van Inglourious Basterds geweest, weer een avondje heerlijk Tarantino-vermaak shiny.gif

Beetje kut dat het begon te regenen tegen het einde van de film aan, maarja, zo werden de liefhebbers van de mietjes onderscheiden.

Om een indruk te geven van zo'n dakvoorstelling:

image.jpg

Bastille Day

Prima film. Idris Elba zet ook hier weer een goeie rol neer (Luther is een pracht-serie, 8,6 op IMDb, maar dat terzijde), en de anderen zijn ook goed gecast. Veel mooie actiescenes, maar ook veel humor 8/10

Mocht je een fan zijn van Idris Elba en over een Netflix-abonnement beschikken, moet je zeker eens het ingrijpende Beasts of no Nation bekijken. Dat is ongetwijfeld zijn sterkste en meest methodische filmperformance tot zover.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog goed dat ik 7 jaar geleden las over hoe een piloot een noodlanding maakte in een rivier in New York, perplexed was ik. Het heeft even mogen duren, maar de verfilming is daar. Gisteren meteen naar een IMAX-voorstelling geweest van Sully en eigenlijk was het wel zo een beetje wat ik ervan had verwacht. Tom Hanks als de piloot werkte goed, blijft een topacteur die vent en verder is het wel fijn om te zien dat good ol' Clint nog een film kan maken die ik zeker kan waarderen (American Sniper pukey.gifpukey.gifpukey.gif). Waren wel een paar vreemde dingen met het script, zoals bijvoorbeeld de behoorlijk kwaadaardige onderzoeksraad, maar verder heb ik me prima vermaakt. Zeker een bioscoopfilm.

Link to comment
Delen op andere websites

Suicide Squad

Toffe film met de bekendste schurken van DC.

Ik vond Margot Robbie als Harley Quinn geweldig, maar komt omdat dit ook mijn favoriete character is uit deze franchise.

Justice League Confirmed!

Cijfer: 80/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...