Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

The Conjuring 2

Dit keer gaan de Warren's naar Enfield (Londen) om daar een gezin te helpen.

De jongste dochter blijkt namelijk te zijn overgenomen door een demon.

Ik ben een paar keer goed geschrokken in de film, zelfs op momenten waarvan je het verwacht dat er iets gaat gebeuren.

Verder zat bijna heel de zaal voor dus overal hoorde je wel reacties vandaan komen na het schrikeffect.

Cijfer: 80/100

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

Me before you

Boek lijkt me leuk om te lezen, en ik wil heel graag die plek bezoeken interessante plek.

’Matthew lewis’(van Harry potter) vond ik wat uit de toon vallen in deze film.

Je zou deze film alleen al kunnen zien om de gezicht uitdrukkingen van ’Emillia clarke’, daar ontkom je toch niet aan. Maar het heeft echt iets erg leuks vooral omdat ze niet het typische meisje is in zo’n film.

Een hele mooie drama romance film, het is erg grappig maar ook triest al ligt er net die grens wel/niet snikken. Hele mooie plaatsen waar ze filmen met goeie muziek.

Ninja turtles 2: out of the dark imax 3d

Nou de 1e vond ik minder maar deze is stukken beter, deze geeft echt het nostalgie gevoel van vroeger weer met de alle schurken die wel kennen. Al vind ik de acteurs die de turtles bij staan niet bepaald er bij horen hoe goed ze het ook doen.

Goeie actie en het is ook erg grappig á la rhino and pig, het heeft wat meer diepte hoewel er nog wat fouten in zitten. Krang had ook wat meer achtergrond verhaal mogen hebben.

Independence day: resurgence

De 1e film is natuurlijk een klassieker zijn ook een boel andere films van uitgerold, sommige zelfs beter of veelzijdig. Maar wat ze nu hebben voort gebracht oh boy! It’s massive…

Het eerste kwart van de film is al zo overweldigend dat het eigenlijk al einde spel is, vergelijking met n wesp en olifant het is ’te’ veel. En waarom het filmtechnische de stijl van de vorige eeuw heeft maakt het echt minder. Teveel mensen om een echte achtergrond ontwikkeling te krijgen, ook al ken je n aantal mensen van het vorige deel.

Heb me wenkbrauw wel een paar keer omhoog gehad, maar dat was meer om de totale stupiditeit van de plotholes en de acties hoe de film zich moest voort zetten ik heb echt vraagtekens. My god ik heb echt beter gezien met deze situaties, het lijkt overigens wel het begin voor star trek of andere sci fi film. Einde snap ik al niet, maar hoe nip het ook is er staat nog steeds wat op t spel?

Ik ben niet echt bepaald benieuwd naar andere sequels op t moment.

Het zag er best goed uit met bepaalde dingen ook de actie, aliens (kopie van n andere film), en allicht n film om te kopen als je de t allemaal niet zo nauw neemt.

Central intelligence

Een aardige film maar het verhaal gaat verschillende kanten op, en het doel is ook wat onduidelijk en niet alleen in actie of comedy. Het stel heeft chemie en doet hun best sowieso leuk om The rock zo eens te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi

Wow, wat een goeie film. Een hele sterke verfilming van een waargebeurd verhaal over een groep mannen die beveiligingswerk doen op een geheime Amerikaanse basis in Benghazi, Libië, op dat moment een van de gevaarlijkste plaatsen in de wereld.

Actie, spanning en emotie vormen deze film, die vrijwel zeker de beste zal zijn die ik dit jaar zal zien. Deed me denken aan American Sniper, en ik denk dat een ieder die dat een goeie film vond, deze ook zeer zal waarderen.

Al met al een 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Finding Dory

Het vervolg op Finding Nemo uit 2003.

De film heeft een paar leuke characters, zoals bijvoorbeeld Hank (Octopus) en Becky (Fuut)

Cijfer: 75/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

-Finding dory 3d

Piper het voorfilmpje is echt zo geweldig, aandoenlijk en van hoge standaard.

Een sequel op Finding Nemo was niet echt nodig geweest al dan niet van Dory, maar hier is ie dan na zoveel jaar. Op mogelijk wat fouten na en dat ie toch wat te lang aanvoelt, het vervalt wat in herhaling. Is het zeker een mooie film en zo goed als z’n voorganger, zit er her en der heerlijke humor in en mooie scenes. Zodoende ook best serieuze momenten (dat voor de kleintjes al schrikken is.) Verder nieuwe personages waar de Octopus toch wel de show steelt.

-Race

Het is goed mogelijk dat het niet helemaal historische correct is.

Het is een goeie film met een bepaalde sfeer, en een mooie gedetailde tijdsperiode kwa steden, kleding en meer. Daar was ik het meest van onder de indruk hoe ze het tot leven lieten komen. De hitler invaller zag er niet uit erg jammer, en Carice van houten zat er te weinig in.

Liza, the fox-fairy

Ik had er toch wat anders van verwacht, maar het is best een rare mooie film.

Vind het alleen wat te lang duren, daarvoor is het vaak traag of er gebeurt niks. Maar desondanks zitten er aardige wat komische dingen in, of zelfs bijzondere scenes.

Verhaal is prima net als de personages, en zeldzaam die mix Hungaars en Japans door elkaar.

-The legend of tarzan 3d

Een uitstekende goeie en hele mooie film, en eens niet het gebruikelijke begin maar gewoon als ie al uit de jungle is. Nou komen er wel wat flashbacks over hoe het begon maar dat is er mooi in verworven. Prima acteurs, goeie sfeer en muziek, en een mooi landschap.

Het is niet vaak dus die details zijn ook mooi dat een stuk geschiedenis over die periode wordt weergeven, en een gevoel van nostalgie is niet ver weg als je tarzan spul hebt gezien vroeger.

-The purge 3

Prima film net als z’n voorgangers, maar waarom als alles mag wordt moord telkens hetgeen dat het thema is. En je kan ook eens creatief doen in de straten want telkens n familie+huis is al zo vaak gedaan. Dat is hier tenminste redelijk gedaan.

-Renesse

De moeite niet waard, wat een zielig zooitje voor een film is dit.

-Ghostbusters 3d imax

Fuck the haters.. ga er gewoon heen en geniet!

Ja er is veel mis met deze film, er ontbreken wat dingen, de grappen vallen niet altijd ten voeten uit. Ik twijfel nog steeds over de dames maar ’Kate mckinnon’ is lekker gek en erg leuk, maar ’Chris hemsworth’ had voor mij echt niet gehoeven zeker niet zo.

Erg leuk dat de originele cast als cameo’s erin zitten met redelijk wat speeltijd, net als bepaalde geesten. Wat die geesten betreft zien er anders uit maar wat wil je met de techniek van toen en nu, ik heb me er niet aan gestoord het ziet er gaaf uit!

Het is ontzettende leuk, spannend, goeie muziek, wat betreft de 3D Imax het is alweer een tijd geleden maar wat ziet het er gaaf uit scenes komen mooi goed naar voren.

Het origineel had z’n momenten maar was wat serieuzer dan deze, maar ondanks dat is deze echt wel leuker en ga zeker nog een keer kijken.

-Ice age 5 3d

Oh boy die scratch eekhoorn flikt het weer hij blijft leuk haha.

Elk van deze animatie films heeft een ander doemscenario, en ook al is het ver gezocht dat maakt hierbij toch niet veel uit. Vind het best origineel aangepakt samen met de humor het is tenminste wat anders dan heden/toekomst eindes.

Er valt telkens heel wat te zien en te beleven, zoals hoe dier en natuur veranderd over tijd.

-Marauders

Goeie film met een spannende dramatische sfeer muziek, geeft bepaalde scenes en actie momenten toch wel iets gaafs. Het begin is het beste van de film eigenlijk, maar helaas is het verhaal wat warrig, vooral het macho gehalte wat t acteer gehalte niet zo best maakt of in een andere tijd hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bios.

Star trek beyond 3d imax

Geweldige film ziet er zo goed uit zeker met allerlei grootse beelden, en het was mooi dat er een kleine homage was voor ’Nimoy shatner aka spock’

De alien soorten beginnen er echt goed uit te zien met meer tijd ervoor, ’Jayla’ is een leuk alien personage die hoop ik meer te zien. De cast werkt ook lekker goed samen.

Toch zijn er een paar dingen waar wat meer moeite voor gedaan kon worden, of had anders gekund niet dat het er super uit zag. Maar radio en glas gebruik is bizar en onlogisch.

The neon demon

Ik had het anders verwacht, de sfeer impressie was prima maar het is vaag, zweverig, provocatief en wordt uiteindelijk saai. En het einde is best bizar.

De GVR – De grote vriendelijke reus 3D

Wat een zalige en hele mooie film met toch wel een sprankje magie, en heel herkenbaar met de tekenfilm het boek wil ik dan ook zeker lezen. Wel hebben ze een dingetje veranderd wat de sfeer/dynamiek anders maakt, en de humor komt ook wat later in de film.

Mooie 3D die de diepte goed weergeeft, en ook de Londense periode ziet er goed uit.

Al heeft ’Spielberg’ het toch niet helemaal de over kunnen brengen hoe ’Dahl’ het wilde.

Lights out

Een prima griezelende film met spannende schrik elementen, al is het idee al wel vaker gedaan op andere manieren. Prima acteurs die het gevoel en sfeer erin blijven houden.

Al is het niet helemaal foutloos maar dat is niet zo heel erg.

A hologram for the king

Eigenlijk heeft de film niet veel om het lijf, en zie je een man verdwaalt in de woestijn.

Maar toch de film heeft iets aangenaams en de cultuur die wat meer van zich laat zien.

de 2e helft is eigenlijk meer de moeite waard, met humor en bloeiende liefde, mooie scenes.

Link to comment
Delen op andere websites

Lights Out

Een horrorfilm met Teresa Palmer (Warm Bodies, The Choice) in de hoofdrol.

Deze film deed mij een klein beetje denken aan The Babadook (2014)

Verder een paar keer geschrokken maar dat hoort er natuurlijk bij.

Cijfer: 80/100

Mike and Dave Need Wedding Dates

Heb weer eens kunnen lachen tijdens een Komedie.

Worden veel (sex)grappen gemaakt dus ideaal voor de mannen.

Ook de bloopers tijdens de aftiteling zijn leuk om te zien.

Cijfer: 75/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Michiel de Ruyter

Mooie film over een van de beste admiraals die de Nederlandse zeevaart ooit heeft gehad. Hoewel het verhaal natuurlijk wat is geromantiseerd en hier en daar wat is aangepast, geeft het een goed beeld van Nederland in die tijd en het leven van De Ruyter in het bijzonder.

De gevechtsscènes zijn zeer spectaculair, en de soundtrack is fantastisch. Het acteerwerk is af en toe echt Nederlands, maar dat mag de pret niet drukken 8/10

Wonderbroeders

Grappige film over een groep monniken in nood, die hopen dat ze in hun klooster kunnen blijven wanneer er een wonder lijkt te gebeuren. Een film met veel lachen en af en toe een traan, maar uiteraard een happy end. Niet echt spectaculair, maar leuk voor een doordeweeks avondje op de bank voor de buis. Deed me denken aan De Marathon 6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Now You see Me 2

Ik dacht eerst dat deze film een grote flop ging zijn. Hoe wil je nu op zo'n verhaal een 2de maken die kan blijven boeien ?

Ik moet zeggen dat ik me sterk heb vergist. Het is absoluut een aanrader die ik vast en zeker direct koop eens hij uitkomt op Blu-Ray.

89/100

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

The secret life of pets 3D

Een hele leuke vermakelijke animatie film goeie 3D erbij, en ook nog eens lekkere muziek.

Het is nogal gericht op 1 ding, maar verder is het behoorlijk lachen. En het ziet er ook lekker fris uit met al die kleuren, mooie details, een vibe dat de stad echt leeft.

Meester kikker

Leuk gedaan lekker gek en ook een beetje spanning, al kon de uitwerking wel iets beter.

Mike and dave need wedding dates

Het is best een aardige film met goeie momenten, maar het werkt niet helemaal.

Op verschillende momenten proberen ze het te hard, wordt het raar of is verliezen ze zich in het moment. Maar er zit zeker wat gekke stupide humor in en een soort spanning, en dat is best te gek gedaan.

Jason borne

Helaas blijft dit na de vorige delen nogal matig en valt in nogal in herhaling, het is zeker geen slechte film maar het verhaal is bekend genoeg. Hierdoor voelt de film wat lang aan niet dat er niks gebeurd want het blijft op stoom komen. De auto achtervolging is het mogelijk het beste stuk en gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Central Intelligence:

The Rock past gewoon niet in een komedie film.

Kevin Hart daarentegen probeerde op bepaalde momenten nog grappig te zijn, maar wat niet altijd goed uitkwam.

Cijfer: 60/100

The Purge: Election Year:

Vergeleken met de vorige 2 delen had dit deel veel minder actie.

Gemiste kans want dit zijn eigenlijk films die er juist voor gemaakt zijn.

Cijfer: 65/100

Bad Moms

Totaal niet grappig, maar blijkbaar dachten de dames in de zaal daar anders over.

Domme en/of stomme humor.

De enige die de film nog een klein beetje kon redden was Kristen Bell.

Cijfer: 30/100

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...