Blastov Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Oi, !nf0 Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is. Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten. Eilanden --> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia --> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos --> Capital Island - Tim - Centrum --> Industrial Island - Blaster - Industrie --> Crowning Hills - bigG - Woongebieden Status eilanden --> Windy City - 0% --> Seashore - 5% --> Capital Island - 5% --> Crowning Hills - 10% --> Industral Island - 15% Leden Leaders: DaBeast Tim Underleaders: Blaster Matiscus Members: SWYV A.K.A Sonny Yoshi Crusader RoadRunner Mixpower PG Maurice General Lee Giorgo LuXOD T_N_T MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum) Lots *Binnenkort* Screens ! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat ! Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 Screen 8 Screen 9 Screen 10 Screen 11 Screen 12 Screen 13 Screen 14 Screen 15 Screen 16 Screen 17 Screen 18 Screen 19 Screen 20 Trailers Unicorn City WIP Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien ! Downloads *Binnenkort* Meer info, Site Forum Bewerkt: 24 maart 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Lijkt me vet, jammer genoeg voor VC doet het niet meer bij me:< Julie hebben wel meer mensen nodig lijkt me. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Ik was er ook totaal niet mee eens dat hij voor vc word, maja ik ben niet de leider Waneer er een release voor publiek uit is converteer ik die naar SA We hebben inderdaad meer mensen nodig, daarom maken we hier ook reclame Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Hey Blaster ik vind die kaart een beetje vaag want ik kan er niet op uitmaken wat gehuurd of vrij is. Ps vertel eens wat meer welke tijd etc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 Daar post ik zo een lijstje over Over de tijd (verhaal) moet je bij Tim en bigG wezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) de reden waarom we dit geheim hebben gehouden is omdat we van te voren alle regels moesten bespreken, als we het bekend maakten zonder dat er al regels zijn is dat al te vroeg, omdat de kans toen klein was dat het doorging, P.S. als je wilt joinen moet je dat doen op het forum van gta unicorn city te doen, houdt er wel nog een beetje rekening mee dat de regels nog meer geupdate moeten worden. LET OP!!, het forum is wel engels, omdat we ook leden zoeken van gtaforums.com Unicorn en Main island zjin nog vollop in TEST en BETA, omdat er veel bugs waren. Bewerkt: 21 januari 2006 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Screens Industry Island, Lot Map Industry Island, renders Industry Island, ingame Industry Island Lot 14, render Industry Island Lot 14, Moo Mapper Mount Unicorn, renders Mount Unicorn houses, ingame Bewerkt: 17 januari 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Zeer fijne screens blaster27. Ik wens je heel veel succes verder nog. Juist die brug zou ik nog een dak geven. Moet mooier zijn... Maar jammer dat die niet voor SA gebouwt word. Ik mod de laatste tijd alleen SA. KUTGW! Greetz Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Dankje Matiscus, ik vind hetzelf ook jammeer dat het geen SA mod is, binnenkort converteer ik alles naar sa en dan zijn daar ook screens van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) De screens van mijn huisjes in het ''Show your models'' topic is ook hiervoor. Ik ga waarschijnlijk morgen beginnen met de bugs uithalen uit mijn eiland (Unicorn Island). Screens van mij: Dit is 1 lot. Bewerkt: 14 januari 2006 door bigG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 misschien toch mooier als later versies zoals versie 3, jullie kiezen naar binnen kun gaan zoals GTA SA met save binnen in huis he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Ik snap je niet echt, wil je dus een huis met intorior waarin je kunt saven ofzo ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 screens Unicorn City Top 1, Moo Mapper Unicorn Island Lots, render Industry Island Lot 14, ingame Mount Unicorn, ingame Industry Island, ingame Unicorn Island, ingame Unicorn City, ingame Unicorn City Top 2, Moo Mapper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Mooi Blaster alleen waarom zitten er gaten in? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Mooi Blaster alleen waarom zitten er gaten in? Bedoel je in dat rechter eiland ? Dat was een TEST, dit eiland word nu herbouwd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts