Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Laten jullie ook Sketchuppers toe? Ik gebruik namelijk Sketchup alleen ik heb SA niet.... Ik kan mijn gebouwen verder wel scalen tot het juiste formaat etc.

Geplaatst:

Het probleem is, met zmod kun je de lots niet openen dus het gaat nogal lastig, teminste op deze manier werkt Unicorn City :Y

Geplaatst:

Ikvind dat Sketchup best gebruikt mag worden maar er moeten natuurlijk geen bugs in zitten. Maar als die er niet in zitten vind ik het niet erg.

Geplaatst:

Ik vind dit wel erg,

Met sketchup kun je models niet mooi texturen en ze bevatten bijna altijd bugs,

Als je sketchup model bug-vrij is en mooi getextuurd, mag het van mij wel :)

Geplaatst:

Ik heb al wel samen met NTM een compleet bugloos object gemaakt.... Maar als jullie geen Sketchuppers willen is dat jullie keus, veel suc6 verder ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb al wel samen met NTM een compleet bugloos object gemaakt.... Maar als jullie geen Sketchuppers willen is dat jullie keus, veel suc6 verder ;)

Bugloos object met sketchup kan natuurlijk gewoon, het blijft alleen riskant. Het is altijd maar de vraag of er wel of niet bugs in zitten, en om nou heel lang aan een model te werken om er daarna achter te komen dat het vol bugs zit is een te groot risico als modeller...

@Blaster, daar vergis je je ff in, met Sketchup kan je verschikkelijk mooi texturen.

Ik dacht ook dat het bagger was bij Sketchup, maar Aad had een filmpje gemaakt waarin hij liet zien hoe makkelijk het eigenlijk is.

Natuurlijk is 3ds max toch wel iets geavanceerder, maar je moet niet zeggen dat het texturen in Sketchup slecht is.

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Dat wist ik niet, maar kun je ook overgangstextures mooi erop doen ? :)

Geplaatst:
Dat wist ik niet, maar kun je ook overgangstextures mooi erop doen ? :)

Uiteraard kan dat, alleen 3ds max is daarbij makkelijker in gebruik. Dat wil alleen nog niet betekenen dat het niet kan met sketchup ;).

Geplaatst:
Inderdaad, zoals Discreet's 3DS Max :bier:

Greetz :sigaar:

------------Ontopic----------

We kunnen er wel voor zorgen dat z-modellers de kavels kunnen openen, we maken gewoon een 3ds file van de render, alleen vind ik zmodeller erg onduidelijk, omdat je de textures daar heel slecht ziet.

in principe zal het kunnen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...