Tim Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 zoooo. dat is wel erg HQ het ziet er fantastisch uit. Alleen MS is wel geen kwestie van af en toe een gebouwtje neerzetten. Wanneer je eenmaal als modeller aan de slag gaat, moet je zelf een stadsgebied volbouwen, met wegen, gebouwen, parken, natuur e.d. Ook is het ontwerpen van kleding iets wat ons goed te pas komt. Veel peds in GTA SA zien er te nieuwverwetst uit om in MS rond te lopen, aangezien MS zich in de jaren 80 afspeeld. Het is de bedoeling dat veel peds er armoedig uitzien, en natuurlijk een aantal harstikke rijk enzo. Dat is een verschil tussen bevolkingsgroepen wat we graag willen laten zien in Mafia Stories. Aangezien de stad harstikke corrupt is, en onder invloed van de Mafioso. wat dat betreft vind je ervaren genoeg Aangenomen P.S. ik stuur je een PB met mijn msn, zo kan ik je het een en ander uitleggen. m.v.g. Tim
Wazuup Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Nice, nice, maar op die screen mist nog wel een hele boel shit van mij en twenty eyes die af is he, zoals hier te zien is: Niet dat ik zeg dat je daar niet kan bouwen ofzo, maar het is wel handig om die shit te hebben.
Royboow Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Ik ben nu bezig met een school Kan je trouwens ook Textures downloaden? Bewerkt: 1 juni 2009 door Snowleopard
Tim Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 in het verleden heb ik vele texture packs te download gezet. maar ik zie nou dat je nog geen wachtwoord hebt van de private sektion, want alleen daar kun je ze downloaden. Ik stuur ze via pb.
Blastov Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Hey Wazuup, vet man Stuur maar via msn als je wil.
MartyCeha Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 NAAAAIS Ik heb wat hardwarematige probleempjes aan m'n pc, vandaar dat ik de laatste tijd niet veel geproduceert heb. Mijn PC'tje schijnt een beperkt aantal programma's te kunnen draaien (en zelfs dat maar half), want na een tijdje crasht de harddisk weer etc. etc. Ik heb een backup van alles, maar omdat het HP is waarmee ik werk kan het back=up programmaatje alleen backups maken en niet terugzetten. Het is dus even wachten tot onze vaste computermonteur terug van vakantie is. Dan ga ik weer gewoon verder van waar ik gebleven was.
Yay__Creec Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 ik ben nu ook auto's aan het replacen, ik heb er op het moment 11 waarvan ik er al van 3 toestemming heb
DaBeast Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Helaas zullen er dus geen models van Maffia zelf (dus ook de tommygun niet) in Mafia Stories zitten. Simpelweg om de reden dat het forum van policy is verandert, want het staat nu gelijk aan rippen.
Tim Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Nou, ik weet in ieder geval dat Roberto (van gtaforums) wapens voor ons heeft gemaakt. Ik weet niet of hij nou voor alles toestemming heeft gevraagt. Maar hoogstwaarschijnlijk komen die wapens wel in MS. Ze zien er mooi uit, In de nieuwste teaser van GTA mafia stories op youtube, zie je naderhand CJ met zon wapen lopen. greetz. Tim
Yay__Creec Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 voertuigen die ik replaced heb en toestemming voor heb: Broadway Tornado Washington Linerunner Greenwood Jester DFT-30 Sabre Patriot Sunrise Towtruck Stafford Yosemite Ambulance het is nog niet veel, maar alvast een begin
Yay__Creec Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) als jullie iemand zoeken die models in GTA SA kan zetten weet je waar je me kan vinden Ik heb trouwens ook nog een idee, kunnen jullie mischien ook wat winkels, (op de begane grondin de gebouwen bij het stad gedeelte) doen zoals een slager een bakker enz, mischien ook cool voor een missie dat je ze moet afpersen (een beetje à la godfather achtig), ik weet niet of dit mogelijk is, maar het lijkt me wel cool Bewerkt: 22 juni 2009 door Yay__Creec
Tim Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 voertuigen die ik replaced heb en toestemming voor heb:Broadway Tornado Washington Linerunner Greenwood Jester DFT-30 Sabre Patriot Sunrise Towtruck Stafford Yosemite Ambulance het is nog niet veel, maar alvast een begin kun je wat screens laten zien?
Tim Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) Beste mensen, De hoofdstructuur van mijn downtown een heb ik al helemaal klaar. Nu hoef ik alleen nog bugs te fixen in het nieuwe gebied, en de nieuwe gebouwen voorzien van vensters en deuren. Het liefst had ik een echte render gemaakt, maar door mijn gekloot met de prelightning is alles ineens zwart als ik een render maak, terwijl er nergens een ombi is. Ik weet niet hoe ik dit op kan lossen: Ondertussen heb ik ook namen verzonnen voor de gebieden: *Valle dell'ombra: de buurt onderaan de grote rotsen *Terra dell'ombra alta: een buurt op de rotsen. *mercato del litorale: Dit gebied zie je niet in de screen maar is de wijk aan de boulevard (check de nieuwste ingame screens) *giù città: De achterbuurt, wat het grootste deel te zien is op de screen (rechterkant) *Soltanto per i ricchi:Buurt aan de linkerkant, met de hoge skycreaper greetz. Tim Bewerkt: 10 juni 2009 door Tim
Yay__Creec Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) van al deze auto's heb ik al toestemming, dit zijn er maar een paar, maar zo gaat het er ongeveer uitzien ik heb nu van 15 auto's, 1 motor en 1 helicopter toestemming. De ambulance vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar wat vinden jullie ervan? dit zijn alvast wat auto's...... ik hoop dat jullie ze mooi vinden Bewerkt: 12 juni 2009 door Yay__Creec
Yay__Creec Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) is dit iets té modern? omdat dit een Huey is en die is uit vietnam, maar de skin is een beetje modern.... en er staat SAPD op wat vinden jullie? Bewerkt: 12 juni 2009 door Yay__Creec
Recommended Posts