Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey, goed werk :tu:

Die ambulance is inderdaad niet goed, hij is te cartoony ofzo.

Die heli vind ik wel vet, SAPD word vervangen door CDCPD

TNX, moet ik je die helicopter toesturen?

Link to comment
Delen op andere websites

nou die autos zien er geweldig uit. Maar de ambulance vind ik niet zoveel aan. Hij is idd zoals blastov al zij te cartoonie. Als beste kan je een wat modernere pakken, het liefst zon ambulance met zon amerikaanse auto voorkant, die je in de jaren 70 zag rijden, want deze ambluance stamt af uit 1966 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

helaas, maar ik vind die ambluance van die link toch nog te modern.

Ik ben even wezen googlen, en heb deze ambulance gevonden, Dit is dus wat ik in gedachte had.

hopelijk is deze mercedes ergens te vinden ;)

historie%20foto%20003%20groot.jpg

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

helaas, maar ik vind die ambluance van die link toch nog te modern.

Ik ben even wezen googlen, en heb deze ambulance gevonden, Dit is dus wat ik in gedachte had.

hopelijk is deze mercedes ergens te vinden ;)

historie%20foto%20003%20groot.jpg

greetz. Tim

ik heb zo een beetje rondgekeken, maar ik kan niets vinden, maar mischien kan iemand de ambulance uit driver parallel lines converten naar GTA SA, dat is er ook zo een

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is opzich mogelijk. Er zijn tools om models te rippen uit directx9 games. De ambulance moet wel wat aangepast worden zodat we geen copyright gezijk krijgen (zou wel niet< want niemand neemt modificaties serieus in de gameindustrie :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

eey allemaal,

wat vinden jullie hiervan... http://gta-worldmods.t-n-network.de/phpkit...;contentid=1844

te modern ofniet?

hij komt namelijk uit 1972-1977

_________________________________________________________________

alles wat nu replaced is:

boten: marquis

wagens: Broadway, Tornado, Washington, Linerunner, Greenwood, Jester, DFT-30, Sabre, Patriot, Sunrise, Towtruck, Stafford, Yosemite, Hustler, Feltzer, Elegy, Club

Motors: FCR-900

Vliegtuigen/Helicopters: Police Maverick

Bewerkt: door Yay__Creec
Link to comment
Delen op andere websites

dat gevechtsvliegtuig ziet er leuk uit. Maar MS is niet echt een spel om daarin oorlogs vliegtuigen te zetten. Je mag wel vliegtuigen erin zetten, maar dan alleen ter vervanging van een Passagiers vliegtuig, zoals de Shamal, e.d.

m.v.g.

Tim ;)

KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

wat dachten jullie dan van dit:

Desert Eagle vervangen door een verchroomde colt 1911 met lang magazijn (in het echt van 23 kogels ofzo)

en dan van de Colt 45 een Luger P08?

die werden veel in de mafia tijden gebruikt....

Link to comment
Delen op andere websites

kijk eens aan, een prachtige render van de suburbs, :D.

Het is stoer als je er een passende italiaanse naam ervoor uitzoekt. Zodat de naam ook legendarish is. :puh:

Ik ben btw benieuwd hoe dit allemaal eruit ziet met Lynx city, inclusief generics.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

oke tim zal ik doen,

maar mischien moeten we maar gwn die ambulance uit driver parallel lines halen en de skin anders maken.

ik heb nog steeds geen antwoord terug

Link to comment
Delen op andere websites

dat lijkt me een strak plan. Maar zal jij mij alvast het pakketje met voertuigen kunnen toesturen op MSN, :puh: vind ik altijd leuk om de nieuwe MS autos in MS rond te zien rijden, want ik heb al paths gemaakt :puh:

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...