Blastov Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 1. VC 2. Eerste beta voor publiek, over 4 maanden schat ik
Tim Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 eh, is dat niet een beetje sterk, vier maanden is zo hoor, we hebben wel leden, alleen is de download van de .max file niet aanwezig, zodat men zijn kavel kan aanpassen, blaster zou je dat kunnen doen
Blastov Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 BETA he, het was maar even een shatting
X-TX Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Wie is jullie host nou dan. Ik zie bij de trailer Gta-Worlds staan, de site is ongeupdate en de link gaat naar jullie oude forum.
Blastov Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Sorry voor dit, voordat de trailer uit was, was deze mod nog in handen van gta-worlds, Door de fusie en jouw ftp niet meer.
DaBeast Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Even tussendoor een 2 screens. Eiland door Wiepie: http://www.filefarmer.com/2/gtaforum/eiland-januari-2.jpg Ik heb eindelijk de hud aan de praat gekregen. http://www.filefarmer.com/2/gtaforum/screen.JPG Greetz
Jorge_F Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Even tussendoor een 2 screens.Eiland door Wiepie: http://www.filefarmer.com/2/gtaforum/eiland-januari-2.jpg Ik heb eindelijk de hud aan de praat gekregen. http://www.filefarmer.com/2/gtaforum/screen.JPG Greetz Bij dat eiland van Wiepie vind ik de overgangen slecht, veels te hoekig en ik zie zelfs geen gras-zand overgang .
DaBeast Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Dat het te hoekig is zie je ingame niet zo fel. Het is ook maar een WIP screen . Greetz Bewerkt: 1 februari 2006 door dabeast
Blastov Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Waarom de sa hud, we kunnen beter de bestaande vc vermodden ? De eiland, topwerk De overgang, het lijkt me slecht van wiepie dat die dit niet gedaan heeft, maar mischien is de render van te verre afstand genomen om die te zien
DaBeast Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Naja, we zullen wel zien welke hud dat we hebruiken . Greetz Bewerkt: 1 februari 2006 door dabeast
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dat het te hoekig is zie je ingame niet zo fel.Het is ook maar een WIP screen . Greetz Ik kan je vertellen dat zie je wel degelijk .
DaBeast Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik zei toch: het is nog "WIP" . Het maakt niet uit als bv. het eiland 70000 Poly's heeft, we hebben toch genoeg ID's . Greetz
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) 70000 poly's ? Ben je dom ofzo ? Dat betekend dat je 107 dff's en cols moet maken (70000 : 650 = 107) Bewerkt: 1 februari 2006 door Blaster27
Matiscus Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ook ik heb men zegje over Sketchup. Daddypimp kan er goed met omgaan. Zijn models hebben bijna nooit bugs. Van mij mag hij erbij. Hij mag mij wat helpen. Als Dabeast het goed vind.
DaBeast Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Lol, dat was ook maar een voorbeeld. Ik nam het voorbeeld om te zeggen dat we genoeg ID's hebben. @Matiscus: Mij best, maar dan moet hij nogsteeds 2 screens maken. 1 In scetchup. En een paar ingame (dit is nodig bij Scetchup om aan te tonen dat het bug vrij is.) Greetz Bewerkt: 1 februari 2006 door dabeast
Recommended Posts