Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ook ik heb men zegje over Sketchup. Daddypimp kan er goed met omgaan. Zijn models hebben bijna nooit bugs. Van mij mag hij erbij. Hij mag mij wat helpen. Als Dabeast het goed vind.

Het draait niet alleen om debeast, ook om tim he

Van mij mag het ook, zolang er maar geen crashes en bugs zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan binnenkort misschien wel als ik tijd heb een model maken, alleen ik denk niet dat ik een geschikt persoon ben voor jullie mod omdat ik namelijk niet een model in-game kan zetten... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik denk dat we dit systeem maar moeten aanpassen, een van de leiders kan zelfs geen model bugloos ingame zetten dus...

We kunnen gewoon afspraken maken dat de mensen die goed models in vc kunnen krijgen (zoals ik :engel: )

het voor de mensen doen die het niet kunnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hemzelf zwaar bagger, de texture op de sign, ik maak een nieuwe, over enkele dagen nieuwe screen :)

Ik raad je aan een texture te nemen waarbij het lijkt of het 1 plaatje is die op je tekst is gezet.

Zoals je bij die tekst die je net gepost hebt hebt zie je duidelijk dat de texture er zeg maar een paar keer opgezet is. Ik weet het, ik leg het een beetje vaag uit maar het is moeilijk onder woorden te brengen wat ik bedoel ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...