Jump to content

Gerucht: 6 Europese steden in GTA4?


VforV

Recommended Posts

Volgens het Engelse magazine PSM heeft iemand van Rockstar gezegd dat de volgende Grand Theft Auto game voor de PS2 , zich zal gaan situeren in Europa. Niet één, maar maar liefst zes Europese steden zouden in 'Grand Theft Auto 4' van de partij zijn. Het spel wordt eind dit jaar exclusief voor de Playstation 3 verwacht en zal op de E3 uit de doeken gedaan worden.

De next-gen GTA zal volgens PSM een launchtitel voor de Playstation 3 gaan worden. Omdat er sinds GTA3 elke twee jaar een volledige nieuwe GTA is verschenen, is een release eind dit jaar volgens PSM zeer waarschijnlijk. Wij nemen vooralsnog de geruchten met een korreltje zout, al zouden we een Europese setting voor de verandering zeker niet erg vinden!

Bron: www.arena51.be

Het vet aangeduidde moet volgens mij PS3 zijn. :schater:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    13

  • VforV

    13

  • AmsterdamBoy

    12

  • Piet-Herr

    8

Ik geloof er niet veel van ! ZIE VOLGENDE ZIN VOOR REDEN.

Reden : De PS2 kon GTASA ''kantjeboordje'' aan,en de volgende GTA zal wellicht veel mooiere graphics hebben.Als dat zo is dan kan de PS2 dat zeker niet aan !

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het Engelse magazine PSM heeft iemand van Rockstar gezegd dat de volgende Grand Theft Auto game voor de PS2 , zich zal gaan situeren in Europa.
Het spel wordt eind dit jaar exclusief voor de Playstation 3 verwacht

:?

Link to comment
Delen op andere websites

Wij nemen vooralsnog de geruchten met een korreltje zout
Inderdaad, laten we dat maar doen..

Aan de ene kant lijkt het me wel een mooi plan, maar aan de andere kant lijk het me ook weer onwaarschijnlijk.. Moet je kijken hoe groot het spel dan wel niet wordt.. Dat zou betekenen dat je voor elke stad een andere cd in je ps3 moet proppen (of ik onderschat de mogelijkheden van de ps3).

Die steden zouden natuurlijk wel voor kunnen komen in de cutscenes, bijvoorbeeld als locatie van een opdrachtgever ofzo..

Maar ik ben niet echt overtuigd van dit gerucht....

Groetjes :cya:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

6 europese steden, dat zouden kunnen zijn:

-Londen

-Amsterdam

-Parijs

-Berlijn

-Rome/andere grote stad zoals Venetië (lijkt me leuk) of Milaan

-Athene mischien, of Wenen

Klinkt leuk.

En de PS3 zou dit zeker waar kunnen maken dus het kan wel.

Alleen, Rockstar zou voor zo'n groot spel (ik neem aan dat elke stad even groot wordt als eentje in SA, opzich zou het dan even groot als SA kunnen worden (badlands a en b, desert, er ook bij) tenzij ze er weer stukken tussen doen zoals in SA) enorm veel mensen in dients moeten hebben om het op tijd af te maken.

Verder zeggen ze een launch titel voor de PS3, SA is overal omstreeks dezelfde tijd uitgekomen (dan heb ik het over Amerika en Europa (Japan niet omdat daar niet eens GTAIII het gehaald heeft)) en dat zou dus betekenen dat de PS3 omstreeks september/november hier in de winkels ligt.

Ik geloof er eerlijk gezegt wel in.

Link to comment
Delen op andere websites

6 europese steden, dat zouden kunnen zijn:

-Londen

-Amsterdam

-Parijs

-Berlijn

-Rome/andere grote stad zoals Venetië (lijkt me leuk) of Milaan

-Athene mischien, of Wenen

Klinkt leuk.

En de PS3 zou dit zeker waar kunnen maken dus het kan wel.

Alleen, Rockstar zou voor zo'n groot spel (ik neem aan dat elke stad even groot wordt als eentje in SA, opzich zou het dan even groot als SA kunnen worden (badlands a en b, desert, er ook bij) tenzij ze er weer stukken tussen doen zoals in SA) enorm veel mensen in dients moeten hebben om het op tijd af te maken.

Verder zeggen ze een launch titel voor de PS3, SA is overal omstreeks dezelfde tijd uitgekomen (dan heb ik het over Amerika en Europa (Japan niet omdat daar niet eens GTAIII het gehaald heeft)) en dat zou dus betekenen dat de PS3 omstreeks september/november hier in de winkels ligt.

Ik geloof er eerlijk gezegt wel in.

Venetië denk ik niet want het spel gaat veel over auto's en in die stad kan je niet met auto rijden maar 6steden vindt ik te veel dan wordt het voor mij te saai

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel hele veel! Hoe moet je ooit die steden verkennen :puh: Maar dat valt wel mee, je kent ze best snel. Het lijkt me wel leuk! Maar wel heel groot... Want het zijn allemaal verschillende landen... En eigenlijk moet je daar ook door heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe hebben in in ieder geval III, VC en SA boten gezeten.

In SA gingen ze meer in vliegtuigen stoppen, ze zeiden ooit dat in 4 het meer over boten zou gaan.

Ik denk wel dat ze Venetië nemen, populaire stad, leuke afwisseling, vanwege het varen en omdat je daar leuke missie's kan gaan krijgen. Het moet niet alleen maar steden zijn waar het allemaal over rijden met auto's gaat. Venetië zou tussen de rest van mijn rijtje een leuke afwisseling zijn.

BTW, kun je de volgende keer de quote inkorten?

Het zou natuurlijk ook kunnen dat we veel te optimistisch zijn, ten eerste: het zijn vermoedens, nog niets hiervan is officieel bevestigd door R*. Ten tweede: het zou natuurlijk kunnen dat ze geen gebieden ertussen stoppen maar dat het gewoon telkens de steden achter elkaar doen, dus allemaal in een stukje even groot als SA.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat het kleiner wordt dan SA (gezien de tijd hoelang ze hebben, ze zeiden dat ze op vakantie gingen en het zou nu al op ¾ moeten zijn) en dat dus alle steden apart kleiner worden dan bijv. San Fierro.

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...