Jump to content

Gerucht: 6 Europese steden in GTA4?


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    13

  • VforV

    13

  • AmsterdamBoy

    12

  • Piet-Herr

    8

mag ik een lansje breken voor Lissabon als stad voor het eerste deel in de nieuwe trilogie?

Lissabon ligt aan een rotsige, beboste baai. Er zijn gigantische bruggen, debiel ingewikkelde wegenplannen, hele stukken bos zowat midden in de stad, een grote haven, een vliegveld, een EXPO terrein van 98, veel stranden en vreemde oorden in de buurt, een mooie en aparte binnenstad...

echt alles wat je nodig hebt om een GTA-game te maken. Ik heb daar van de zomer rond gereden, en ik heb ongeveer elke dag wel een keer of 3 gedacht: wow, dit lijkt wel een GTA-viaduct, zo onlogisch :bier:

Het gerucht gaat over 6 steden. Laten we maar es een lijstje maken met 6 steden die we graag zouden zien :D

de mijne:

  1. Lissabon (zie boven)
  2. Moskou (russische mafia, KGB)
  3. Geneve (bankgeheim, bergen)
  4. Amsterdam (hoeren, drugs)
  5. Berlijn (ijzeren gordijn, Autobahn)
  6. Londen (wereldstad, metro, GTA verleden)

Met deze 6 steden zou je een geniale game kunnen samenstellen...

Link to comment
Delen op andere websites

Er werd verteld dat het in Londen plaats zou vinden,dan had je geruchten over Great Brittain en nu Europe?Misschien zou het wel mogelijk zijn,en het zal ook zekers te weten kunnen om het nog groter te maken dan GTA San Andreas.Men had het inderdaad over een vakantie maar het zou mogelijk zijn dat ze al bezig waren toen GTA San Andreas nog in de maak was alleen de Next Gen nog even op zich moest laten wachten.

Het is zeer zeker wel dope om het nog groter te maken dan SA want weet iemand de grootte van de game Morrowind?Als je daar te voet van het zuiden naar het noorden wil rennen ben je niet zomaar binnen 10 of 20 minuten aan de andere kant!

Men vind dat SA veels te groot is en kleiner mooier is maar is het niet dat we van een spel maanden willen genieten en na die maanden weer een plekje ontdekke dat we niet wisten dat het er was?Ik in ieder geval wel en ik weet zeker dat er nog meer mensen zo over denken.

Dan vraag ik me tevens af waar komen de geruchten vandaan?Zou het weleens op waarheid gebaseerd zijn?Op dit moment kunnen we alleen gissen naar een mogelijk vervolg hoe het eruit ziet en hoe groot het is.Maar wel hoop ik dat groter en mooier word dan alle andere GTA'S met tevens een grotere zichtafstand.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 zich in de omgeving van Houston,Dallas en New Orleans zal afspelen,of in de koude omgeving van detroit en Chicago.Dan hebben ze alle Amerikaanse streken ook wel gehad.

mag ik een lansje breken voor Lissabon als stad voor het eerste deel in de nieuwe trilogie?

Lissabon ligt aan een rotsige, beboste baai. Er zijn gigantische bruggen, debiel ingewikkelde wegenplannen, hele stukken bos zowat midden in de stad, een grote haven, een vliegveld, een EXPO terrein van 98, veel stranden en vreemde oorden in de buurt, een mooie en aparte binnenstad...

echt alles wat je nodig hebt om een GTA-game te maken. Ik heb daar van de zomer rond gereden, en ik heb ongeveer elke dag wel een keer of 3 gedacht: wow, dit lijkt wel een GTA-viaduct, zo onlogisch :bier:

Het gerucht gaat over 6 steden. Laten we maar es een lijstje maken met 6 steden die we graag zouden zien :D

de mijne:

  1. Lissabon (zie boven)
  2. Moskou (russische mafia, KGB)
  3. Geneve (bankgeheim, bergen)
  4. Amsterdam (hoeren, drugs)
  5. Berlijn (ijzeren gordijn, Autobahn)
  6. Londen (wereldstad, metro, GTA verleden)

Met deze 6 steden zou je een geniale game kunnen samenstellen...

Hoe willen ze dat doen met de weerseffecten?IN moskou heb je toch wel heel ander weer dan in Lissabon of in LOndon.IK denk dat je met zes steden de weersovergangen moeilijk te maken zijn.

En als het in Amsterdam doen,moeten ze ook de Nederlandse taal en Muziek Toepassen.Maar ik denk niet dat ze wereld wijdt op Frans Bauer en Jan SMit zitten te wachten.En daarnaast, als kreten van Nederlandse Politie worden gebruikt zoals:hier spreekt de politie,zet uw auto onmiddelijk aan de kant!klinkt toch niet.Dat zou echt een beetje een a2 racer effect hebben.misschien dat ze een in europa laten afspelen,maar dat tie ook alleen maar uitkomt in europa.Ik denk dat het gewoon weer ouderwets een map in de VS zal worden.Houston in Texas hoop ik,daar is het hoofdkantoor van de Nasa.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 zich in de omgeving van Houston,Dallas en New Orleans zal afspelen,of in de koude omgeving van detroit en Chicago.Dan hebben ze alle Amerikaanse streken ook wel gehad.

mag ik een lansje breken voor Lissabon als stad voor het eerste deel in de nieuwe trilogie?

Lissabon ligt aan een rotsige, beboste baai. Er zijn gigantische bruggen, debiel ingewikkelde wegenplannen, hele stukken bos zowat midden in de stad, een grote haven, een vliegveld, een EXPO terrein van 98, veel stranden en vreemde oorden in de buurt, een mooie en aparte binnenstad...

echt alles wat je nodig hebt om een GTA-game te maken. Ik heb daar van de zomer rond gereden, en ik heb ongeveer elke dag wel een keer of 3 gedacht: wow, dit lijkt wel een GTA-viaduct, zo onlogisch :bier:

Het gerucht gaat over 6 steden. Laten we maar es een lijstje maken met 6 steden die we graag zouden zien :D

de mijne:

  1. Lissabon (zie boven)
  2. Moskou (russische mafia, KGB)
  3. Geneve (bankgeheim, bergen)
  4. Amsterdam (hoeren, drugs)
  5. Berlijn (ijzeren gordijn, Autobahn)
  6. Londen (wereldstad, metro, GTA verleden)

Met deze 6 steden zou je een geniale game kunnen samenstellen...

Hoe willen ze dat doen met de weerseffecten?IN moskou heb je toch wel heel ander weer dan in Lissabon of in LOndon.IK denk dat je met zes steden de weersovergangen moeilijk te maken zijn.

En als het in Amsterdam doen,moeten ze ook de Nederlandse taal en Muziek Toepassen.Maar ik denk niet dat ze wereld wijdt op Frans Bauer en Jan SMit zitten te wachten.En daarnaast, als kreten van Nederlandse Politie worden gebruikt zoals:hier spreekt de politie,zet uw auto onmiddelijk aan de kant!klinkt toch niet.Dat zou echt een beetje een a2 racer effect hebben.misschien dat ze een in europa laten afspelen,maar dat tie ook alleen maar uitkomt in europa.Ik denk dat het gewoon weer ouderwets een map in de VS zal worden.Houston in Texas hoop ik,daar is het hoofdkantoor van de Nasa.

Is Frans Bauer en Jan Smit Amsterdams? denk het niet.

Ik weet alleen dat Jan Smit alkmaarder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Is Frans Bauer en Jan Smit Amsterdams? denk het niet.

Ik weet alleen dat Jan Smit alkmaarder is.

Nou André Hazes dan, jij je zin. :bonk:

Maar voorlopig heb ik er nog niet heel veel vertrouwen in dat er een GTA komt gebaseerd op Europese steden, al zou het wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik laat het gewoon op me af komen.

Zelf denk ik dat R* het altijd goed gestelt heeft met zijn fans.

Ze weten dus ook wel wat ze doen en daar heb ik het volste vertrouwen in! :D

Neemt niet weg dat ik niet kan wachten op een nieuwe GTA!

Maar eerst verder met SA! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...