Jump to content

Gerucht: 6 Europese steden in GTA4?


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    13

  • VforV

    13

  • AmsterdamBoy

    12

  • Piet-Herr

    8

Dat word dan wel handig voor Amsterdamboy

zegge ze ga naar die straat dan vind hij hem met gemak..

kan ie zen eige huis nog opzoeken ook lol :puh:

zou wel fun zijn! :cab:

ga ik naar schiphol airport

ff vliegtuigje pakke naar de antille xP

Link to comment
Delen op andere websites

Londen word het zeker niet.

Er is al en GTA Londen 1969 of 1961

Er is alleen het GTA1 Mission Pack #1: GTA London 1969. (Dus géén 1961)

Weet ik ook wel

Je had toch gelijk, Amsterdamboy, GTA London 1961 bestaat alleen als downloadbare uitbreiding op GTA London 1969, daarom is het niet zo bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

de nieuwe GTA moet wel in een engelstalig land zijn want ze gaan heus geen moeite doen om het hele spel te vertalen naar een europees land en die liedjes enzo,hoe komen ze er nou weer bij dat het in europa is

nou die game makers hebben aan dat soort dingen meestal schijt hoor.. net zo iets dat het duitse leger in de meeste films over de 2de wereld oorlog ook gewoon engels spreekt..

dis trouwens al een best wel oud gerucht.. en of het waar is?? nee, 100% zeker va niet..

rockstargames maakt dit soort dingen pas heel laad bekent.. kijk bijvoorbeeld maar naar grand theft auto san andreas..

maARE ik denk laat ik is in het gtagames archief kijken..

en daar vond ik een paar leuke dingetjes..

bijvoorbeeld dit : http://www.gtagames.nl/home/news.php?265

op 1 maart werd de tytel van de volgende gta bekent..

de kans in dus volgens mij groot dat de tytel van den nieuwe gta ook in maart bekent woord (als de nieuwe gta tenminste een release datum krijgt van rond oktober)

en hier weer: GTA San Andreas niet op E3? de kan is dus groot dat de volgende gta ook niet op de e3 komt

http://www.gtagames.nl/home/news.php?255

en jawel ik denk daarom ook dat we rond 12 mij de eerste gta next screenshot kunnen verwachten..

http://www.gtagames.nl/home/news.php?250

en nu de anderen logica: meschien is die nieuwe gta wel gewoon gta lyberty city stories (voor ps 2 dan he)..

en kunnen we pas volgens jaar genieten van een nieuwe gta...

als dit niet zo is,, denk ik dat we heel binnen kort wel zullen horen van de echte tytel van de next gta..

uiteraad kan het ook zo zijn dat bijde gta's uit komen, en lyberty city stories.. en de next gta voor ps 3..

Link to comment
Delen op andere websites

Als het precies zo zou gaan als het bij San Andreas ging, dan zou in maart vorig jaar al bekend moeten zijn gemaakt hoe de volgende GTA zou gaan heten.

Het is ook vrij onlogisch dat het zo gegaan zou zijn, aangezien de naam San Andreas in maart 2003 is uitgelekt, dus daar het Rockstar zelf geen controle over en degene die daar toen verantwoordelijk voor was, daar wordt nu wel extra op gelet dat hij daar niet nog een keer voor zorgt.

dat zei die ook,

Nee, hij gaf een bericht uit maart 2004, een jaar later dan het bericht dat ik gaf.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het er over wanneer de naam oficeel bekent werd.. tot die datum dachten mensen ook nog aan sin city enzo..

en lees dan zelf maar is het archief van gtagames, de post datum is tog duidelijk 2004,, en NIET 2003 of iets in die richting

Link to comment
Delen op andere websites

lees dan zelf maar is het archief van gtagames, de post datum is tog duidelijk 2004,, en NIET 2003 of iets in die richting

:bonk::bonk::bonk:

Lees nou wat ik schrijf. Ik geef een bericht van een andere site dan gtagames, ja die bestaan ook nog. In dat bericht, dat dateert uit maart 2003, staat al dat de volgende GTA San Andreas zou gaan heten. Ik zeg dus helemaal niet dat het in 2003 officieël bekend werd of dat dat bericht van gtagames uit 2003 kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

lees dan zelf maar is het archief van gtagames, de post datum is tog duidelijk 2004,, en NIET 2003 of iets in die richting

:bonk::bonk::bonk:

Lees nou wat ik schrijf. Ik geef een bericht van een andere site dan gtagames, ja die bestaan ook nog. In dat bericht, dat dateert uit maart 2003, staat al dat de volgende GTA San Andreas zou gaan heten. Ik zeg dus helemaal niet dat het in 2003 officieël bekend werd of dat dat bericht van gtagames uit 2003 kwam.

Bron?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...