Jump to content

Gerucht: 6 Europese steden in GTA4?


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    13

  • VforV

    13

  • AmsterdamBoy

    12

  • Piet-Herr

    8

Great Britain. En het is een mod.. dat is al vaak gezegt... kijk eerst even rond op dit forum en je wist dit al, shanon.

Ja dat zeg ik toch niet dat het misschien de volgonde gta word...

EDIT:Je hebt tegen Shanon sry.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok toch op london. Tokyo zou ook heel goed mogelijk kunnen zijn maar ik wacht het gewoon af.

Tokio en R*? Yeah righ :*D

Londen en R*

Amsterdam en R* ?

London nog wel, Amsterdam zou wel niet. Maar dat Tokio het niet wordt spreekt denk ik wel voor zich. Rockstar staat bekend om zijn grote Amerikaanse bakken en andere shizl.

Link to comment
Delen op andere websites

Londen word het zeker niet.

Er is al en GTA Londen 1969 of 1961

ja, maar er is nog geen gta londen in 3D. alleen eentje die je van boven af ziet.

Dat klopt, maar Sam Houser zelf heeft gezegd dat het om een next generation gaat. Iets totaal nieuws, dus geen 3d versie van eerder verschenen gta's..

Link to comment
Delen op andere websites

Londen word het zeker niet.

Er is al en GTA Londen 1969 of 1961

ja, maar er is nog geen gta londen in 3D. alleen eentje die je van boven af ziet.

Dat klopt, maar Sam Houser zelf heeft gezegd dat het om een next generation gaat. Iets totaal nieuws, dus geen 3d versie van eerder verschenen gta's..

dan wordt het denk ik idd toch iets uit Europa, maar of ik nou moet geloven dat dat 6 steden zijn, dat moet ik nog maar even afwachten want daar geloof ik nou nog niet veel van.

als die 6 steden dan toch komen, dan hoop ik dat dat zijn:

- Rome

- Parijs

- Amsterdam

- Barcelona

- Brussel

- Moskou

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet hoor... het moet wel realistich blijfen... er moet ook een heel stuk tussen die steden zitten.. dan reis je door allemaal landen... daar moet het eigenlijk nog een paar keer zo groot als San Andreas worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar misschien zijn de steden niet toegankelijk zoals in San Andreas het geval was. Denk aan de Classics. Misschien kun je wel reizen, wanneer je dit ziet, maar gebeurt dit altijd door middel van een cutscene (Zoals je in San Andreas eigenlijk ook kon doen).

Begrijp je? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...