RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Je vergeet wel dat er op de ps3 blue ray disks kunnen gedraaid worden, daar kan volgens mij wel 20 gb ofzo op!Dus dan zou hij het best kunnen halen. Dáár heb je gelijk in.. Ik zei ook ''of ik onderschat de mogelijkheden van de ps3''. Betekent natuurlijk wel dat het moeilijk (danwel onmogelijk) wordt om het spel op de ps2 te laten draaien.. En de hoogste waarschijnlijkheid dat het spel voor de pc op dvd('s) uitkomt....Groetjes Reageren
djaa Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ze hebben elke keer een eige stad gemaakt mischien wel Venetië maar een andere naam en een beetje anders Reageren
LucasV Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 w00t, groot nieuws en laten we het trouwens hopen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Je vergeet wel dat er op de ps3 blue ray disks kunnen gedraaid worden, daar kan volgens mij wel 20 gb ofzo op!Dus dan zou hij het best kunnen halen. Ik dacht altijd dat er +/-50 gige op kan. Anyway venetië lijkt me helemaal niks. De grachten zijn daar vrij dun en als je daar met je speedie door moet dan sta je zo in de fik. Reageren
quinton Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ik denk persoonlijk dat de PS3 het wel aan zou kunnen, lijkt me wel vet in 6 hele steden + platteland enzo! Reageren
VforV Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik geloof er niet veel van ! ZIE VOLGENDE ZIN VOOR REDEN.Reden : De PS2 kon GTASA ''kantjeboordje'' aan,en de volgende GTA zal wellicht veel mooiere graphics hebben.Als dat zo is dan kan de PS2 dat zeker niet aan ! Ik zei er toch bij dat PS2 waarschijnlijk PS3 moest zijn? De schrijvers van dat artikel zijn ook maar mensen zoals u en ik, die wel eens een foutje maken. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ja inderdaad! Venetie met die dunne grachten heb je wel gelijk in M-92! We zullen het nog wel zien, maar een stad in italie zou wel vet zijn! Reageren
VforV Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ja inderdaad! Venetie met die dunne grachten heb je wel gelijk in M-92! We zullen het nog wel zien, maar een stad in italie zou wel vet zijn! Of Parijs, waar al die chauffeurs zo roekeloos rijden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Barcelona is ook wel hip Reageren
bigG Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Of Parijs, waar al die chauffeurs zo roekeloos rijden. Die stond ook samen met een Italiëaanse stad in mijn lijstje. Barcelona is ook wel hip Zelf ken ik Barcelona niet echt, maar ik denk dat ze eerder Madrid doen. Maar nogmaals. Mischien zijn we veel te optimistisch en wordt het qua opervlakte ¾ van SA, ik meen ergens gelezen te hebben hier dat Sam Houser (of zoiets) had gezegt dat de opervlakte van SA echt het maximum was van wat ze wilden gaan. Dus dat ze simpelweg niet meer wilden bouwen. Hij zij ook dat de volgende GTA een stuk kleiner zou worden dan SA. Maar waarschijnlijk wordt het vooralsnog groter dan VC. Bedenk nog wel dat het hier om een gerucht gaat. Bewerkt: 18 januari 2006 door bigG Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik vind het beetje onlogische klinken... Op de PC versie gaan we dan meer of 40GB moeten vrij hebben. Ik denk dat het nog steeds Londen word. Dan hebben ze alle steden in 3D gemaakt. Dat vind ik toch nog iets logischer. 6 steden is teveel. En ik denk zelfs dat dit nooit gekomen. Ik kan wel mis zijn... Maar ik denk het niet. Greetz Matiscus. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Of Parijs, waar al die chauffeurs zo roekeloos rijden. Die stond ook samen met een Italiëaanse stad in mijn lijstje. Barcelona is ook wel hip Zelf ken ik Barcelona niet echt, maar ik denk dat ze eerder Madrid doen. Maar nogmaals. Mischien zijn we veel te optimistisch en wordt het qua opervlakte ¾ van SA, ik meen ergens gelezen te hebben hier dat Sam Houser (of zoiets) had gezegt dat de opervlakte van SA echt het maximum was van wat ze wilden gaan. Dus dat ze simpelweg niet meer wilden bouwen. Hij zij ook dat de volgende GTA een stuk kleiner zou worden dan SA. Maar waarschijnlijk wordt het vooralsnog groter dan VC. Bedenk nog wel dat het hier om een gerucht gaat. R* zegt veelsteveel, en misschien was dat wel voordat ze wisten wat onze ps3 kan. Maar je hebt inderdaad gelijk dat 6 steden te mooi is om waar te zijn. Maar toch denk ik toch aan het formaat sa of groter Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik denk wel dat er een nieuwe GTA komt op de PS2. Dat heeft Rockstar gezegd dus met het WEL waar worden. Leuk als heel londen ebij zit. En ook dat je iemand kan gijzelen zoals bij The Getaway! Reageren
SWYV Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik denk wel dat er een nieuwe GTA komt op de PS2. Dat heeft Rockstar gezegd dus met het WEL waar worden. ja, er zal wel weer gta op ps2 uitkomen maar geen GTA4, wel Liberty City Stories die al op PSP verscheen, zal wel nog op ps2 komen geloof ik Reageren
bigG Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ze hebben heel duidelijk gezegt dat er buiten GTA LCS een compleet nieuwe GTA komt voor op de PS3. *Kort maar krachtige post* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.