Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Great Britain. En het is een mod.. dat is al vaak gezegt... kijk eerst even rond op dit forum en je wist dit al, shanon. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Great Britain. En het is een mod.. dat is al vaak gezegt... kijk eerst even rond op dit forum en je wist dit al, shanon. Ja dat zeg ik toch niet dat het misschien de volgonde gta word... EDIT:Je hebt tegen Shanon sry. Bewerkt: 5 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ja ik snap je.. ik heb er ook maar even zijn naam achtergezet.. ik had het al verwacht.. Reageren
Johan O. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dat kan ook zo, klik hier en voila zie de nieuwe gta site en die is niet fake!. voor wat staat GB? Great Britten, Groot Brittanië, Verenigd Koningkrijk, dus Engeland das een mod... kijk zelf maar: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=14 Reageren
LucasV Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik gok toch op london. Tokyo zou ook heel goed mogelijk kunnen zijn maar ik wacht het gewoon af. Tokio en R*? Yeah righ Londen en R* Amsterdam en R* ? London nog wel, Amsterdam zou wel niet. Maar dat Tokio het niet wordt spreekt denk ik wel voor zich. Rockstar staat bekend om zijn grote Amerikaanse bakken en andere shizl. Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Volgens mij maakt Londen een grote kans als hoofdstad of als onderdeel van een staat omdat er al eens net zoals bij de andere 3D GTA's een stad in 3D werd omgezet. Maar zoals zo vaak al gezegd: We kunnen het beste afwachten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Tokio lijkt me ook wel leuk! Met een chinees, als ninja Dat lijkt me wel vet. Reageren
VforV Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Tokio lijkt me ook wel leuk! Met een chinees, als ninja Dat lijkt me wel vet. Hoe zouden ze dat dan doen? Echt Chinees gebrabbel of gewoon Engels met Chinees accent (zoals in de films). Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Londen word het zeker niet. Er is al en GTA Londen 1969 of 1961 Reageren
Bling Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Londen word het zeker niet.Er is al en GTA Londen 1969 of 1961 ja, maar er is nog geen gta londen in 3D. alleen eentje die je van boven af ziet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Dus? Nja welke 6 Europeese Steden word het ? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Londen word het zeker niet. Er is al en GTA Londen 1969 of 1961 ja, maar er is nog geen gta londen in 3D. alleen eentje die je van boven af ziet. Dat klopt, maar Sam Houser zelf heeft gezegd dat het om een next generation gaat. Iets totaal nieuws, dus geen 3d versie van eerder verschenen gta's.. Reageren
Bling Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Londen word het zeker niet. Er is al en GTA Londen 1969 of 1961 ja, maar er is nog geen gta londen in 3D. alleen eentje die je van boven af ziet. Dat klopt, maar Sam Houser zelf heeft gezegd dat het om een next generation gaat. Iets totaal nieuws, dus geen 3d versie van eerder verschenen gta's.. dan wordt het denk ik idd toch iets uit Europa, maar of ik nou moet geloven dat dat 6 steden zijn, dat moet ik nog maar even afwachten want daar geloof ik nou nog niet veel van. als die 6 steden dan toch komen, dan hoop ik dat dat zijn: - Rome - Parijs - Amsterdam - Barcelona - Brussel - Moskou Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik denk het niet hoor... het moet wel realistich blijfen... er moet ook een heel stuk tussen die steden zitten.. dan reis je door allemaal landen... daar moet het eigenlijk nog een paar keer zo groot als San Andreas worden... Reageren
Bling Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ja, maar misschien zijn de steden niet toegankelijk zoals in San Andreas het geval was. Denk aan de Classics. Misschien kun je wel reizen, wanneer je dit ziet, maar gebeurt dit altijd door middel van een cutscene (Zoals je in San Andreas eigenlijk ook kon doen). Begrijp je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.