Jump to content

Gerucht: 6 Europese steden in GTA4?

Recommended Posts

• Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

13

• VforV

13

• AmsterdamBoy

12

• Piet-Herr

8

Geplaatst:

LOL, toen werd San Andreas ook 'GTA4' genoemd.

Ik snap je niet.

Wel, als je dat artikel leest waar Piet Herr een link naar gaf...

Geplaatst:
LOL, toen werd San Andreas ook 'GTA4' genoemd.

Als je het hele artikel leest, en niet alleen het bovenste stukje, kun je zien dat ze met GTA4 niet San Adreas bedoelen.

Geplaatst:

Mensen mensen mensen, wat een ophef hier allemaal.

Als R* informatie vrijgeeft weet gtagames.nl het meteen.

Dus ga nou niet allemaal geruchten lopen speculeren want je bereikt er niets mee.

Gtagames.nl is een officieele fan site dus die krijgt het ook als eerste te horen.

Geplaatst:

juist W3sl3y,

maare als dat soort nieuws bekent woord staat het lang niet alleen op gtagmes,, maar ook op heel veel anderen sites zoals gamer ofzo..

ookal horen die het niet direct van rockstar via via komen ze er meestal wel achter (hoewel op gamer.nl ook gelul kan staan)

Geplaatst:
juist W3sl3y,

maare als dat soort nieuws bekent woord staat het lang niet alleen op gtagmes,, maar ook op heel veel anderen sites zoals gamer ofzo..

ookal horen die het niet direct van rockstar via via komen ze er meestal wel achter (hoewel op gamer.nl ook gelul kan staan)

Op gtagames.nl staat alleen informatie die door Rockstar naar Joriz is verstuurd en niet iemand van het forum die iets leuks naar Joriz stuurt.

Geplaatst:

Ik zou het stom vinden als de nieuwe gta alleen op PS3 zou komen PC is 100X cooler als die stomme consoles een PC heeft veel meer mogelijkheden :bier:

Geplaatst:
Ik zou het stom vinden als de nieuwe gta alleen op PS3 zou komen PC is 100X cooler als die stomme consoles een PC heeft veel meer mogelijkheden :bier:

Kan, maar je mag ook wel toegeven dat je gewoon geen console hebt en alleen op de computer van je ouders kunt spelen.

Geplaatst:

Kan, maar je mag ook wel toegeven dat je gewoon geen console hebt en alleen op de computer van je ouders kunt spelen.

Wil ik even op reageren.

Sorry Piet-Herr, maar dat slaat helemaal nergens, en komt ook nog eens heel erg onaardig over.. T@rget heeft het over de ps3, die niemand heeft, die is namelijk nog niet uit..

Vreselijk onzinnige post, omdat jij dan zogenaamd wel een eigen computer hebt.. Ik durf voor 1000 euro te wedden dat je die niet zelf betaald hebt. En je console, als je die al hebt, heb je ook vast voor je verjaardag ofzo gekregen van pap en mam...

Zo, dat moest er even uit, wil je reageren Piet-Herr, pm me dan maar.. Hoeft niet hier.....

Geplaatst:

Wees maar gerust, die zal een half jaar later dan de PS3-release verschijnen voor PC en Xbox360, waarschijnlijk met betere graphics.

Geplaatst:

ronaldvc en piet herr kunnen jullie nou stoppen met die ruzie . en ik denk dat de volgende gta misschien gewoon wel 2 europese steden heeft

Geplaatst:

Volgens mij helemaal geen Europese steden. Ik denk dat de volgende GTA gebaseerd zal zijn op Seattle, en wel om deze reden:

GTAIII: New York - Eastside

GTA Vice City: Miami - Zuiden van de USA

GTA San Andreas: LA, SF, LV :Westside

GTA ... :Seattle: Noorden van de USA

Snap je'm? Oost - zuid - west - noord.

Dit is wat ik denk dat het word.

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

XBOX 360 kan dat niet aan op Blu-ray kan 60 GB en heeft een dubbel zo snelle transfer rate. XBOX 360 werkt nog met DVD'tjes...

Terzake: Volgens mij kan dit zeer goed goed zijn want de oorspronkelijke bron is PSM. Wat trouwens het werelds best verkopend game magazine is. Ik zeg niet dat GTA4 niet op PC komt maar dan moet je al een geavanceerde PC met Blu-Ray reader hebben of anders met een stuk of 5 à 6 PC-DVD's werken...Maar ik denkdat ze de originele stadsnamen weglaten en andere voor in de plaats nemen.

@VforV : Betere graphics op XBOX 360 dan PS3 :bonk::bonk:

Voor PC zou dat kunnen. Een goeie PC heeft trouwens zuiverder beeld dan zelf een XBOX 360!

Bewerkt: door Miyamoto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...