Jump to content

Is GTA2 het kopen waard?


S.W.A.T.

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    6

  • S.W.A.T.

    4

  • NickBonJovi

    3

  • nasdreas

    2

Hij is het wel waard, als je alle gta's wilt hebben, of nog geen nieuwere gta's dan gta 1 en London hebt.

Hij is het niet waard als je GTA 3, VC Of SA hebt want die zijn veel en veel vetter.

GTA 2 is nog 2D, maar het is wel een goed spel het is het spelen wel waard, het spel kan je overenig ook gratis downloaden op www.rockstargames.com/classics (Dit is de offieceele site van R* dus het is legaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag geen spelletjes spelen op de pc maar ik denk dat ik gta2 ga kopen maar nog even een vraagje kan je als je genoeg geld heb voor het tweede eiland alle missies afmaken op het eerste eiland.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag geen spelletjes spelen op de pc maar ik denk dat ik gta2 ga kopen maar nog even een vraagje kan je als je genoeg geld heb voor het tweede eiland alle missies afmaken op het eerste eiland.

Als je een PlayStation (2) hebt kan je het daarvoor kopen.

Het antwoord op je vraag: Nee, je kan niet zoals in de 3D-gta's van het ene land naar het andere. Het zijn levels (3 in totaal). Je kan wel een level selecteren dat je vrijgespeeld hebt, maar als je saved kan je die save niet loaden in bv het 3de level.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 4 weken later...

waarom koop je het nog als je het ook kunt downloaden ?

>>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd. Indien je een afbeelding plaatst in een post dient deze bij te dragen aan het topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hij is het kopen wel waard maar ik zou hem eerder downloaden dan kopen. (Kost namelijk geen geld.) :Y

Het is voor de meeste GTA fans leuker als je het speldoosje en de CD-rom in je handen kan nemen. Dan kan hij ook tussen je andere GTA's staan in je gamesrekje. :puh: Ik heb nu ook een gekopieerde versie van GTA2, maar als ik hem eens origineel zie staan in de winkel koop ik hem. Jammer dat Grand Theft Auto: The Classics Collection niet meer te vinden is in de gamewinkels. Dit lijkt me namelijk een leuk collector's item. En het is officieel van Rockstar zelf, in plaats van zo'n 'best buy' reeks waar het halve hoesje bedekt wordt door de naam van die 'best buy' reeksen...

Hier een voorbeeld van wat ik bedoel (deze heb ik, en Typhoon ook :puh:)

39696463567a653646314c585a34595551-100x100.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is het kopen wel waard maar ik zou hem eerder downloaden dan kopen. (Kost namelijk geen geld.) :Y

Het is voor de meeste GTA fans leuker als je het speldoosje en de CD-rom in je handen kan nemen. Dan kan hij ook tussen je andere GTA's staan in je gamesrekje. :puh: Ik heb nu ook een gekopieerde versie van GTA2, maar als ik hem eens origineel zie staan in de winkel koop ik hem. Jammer dat Grand Theft Auto: The Classics Collection niet meer te vinden is in de gamewinkels. Dit lijkt me namelijk een leuk collector's item. En het is officieel van Rockstar zelf, in plaats van zo'n 'best buy' reeks waar het halve hoesje bedekt wordt door de naam van die 'best buy' reeksen...

Groot gelijk, doordat 'een zeker persoon' mijn GTA2 gemold en weggegooit had, zit ik nu ook met een Xplosive hoesje tussen mijn collectie opgescheept. Dat staat niet mooi tussen alle verder wél 'eerste druk' hoesjes :(

Mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...