Vic Vanc Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik mag hem geneens downloaden geeft teveel troep virus zegt ie dus niej egt zo dom gratis mag het npg niet Reageren
CarThief Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Mischien virus scanner uitschakelen tijdens download en installatie. Ik kreeg geen virus melding. Zal mischien wel een overgevoelige virus scanner zijn. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik mag hem nu dowloaden 1 probleem ik kan geen engels kunnen jullie help wat ik bij wat moet invullen bijvoorbeeld er staat ZIP dan zeggen jullie dat daar dat moet staat en dat typ ik daar en er staat steeds:privacy policy Reageren
Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Als ik hem een kwartiertje speel, ben ik het al beuh,met al die respect troep! Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik doe gewoon GodOfGta en RSJABBER en dan gewoon lekekr niks doen x3 Reageren
Houser Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 sorry ik heb gta 2 ook maar warom zoon out spel eiglijke because it rocks! Still Speel ik het elke dag, Op school met 3 gasten uit de klas zooka zooo vet! Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Als ik hem een kwartiertje speel,ben ik het al beuh,met al die respect troep! Het is inderdaad gewoon een slecht spel, maar de gedachte aan die vroegere ouwe tijd waarin je niet beter wist maakt het fantastisch Reageren
Houser Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Als ik hem een kwartiertje speel,ben ik het al beuh,met al die respect troep! Het is inderdaad gewoon een slecht spel, maar de gedachte aan die vroegere ouwe tijd waarin je niet beter wist maakt het fantastisch Je zou Game Hunter eens moeten downloaden met wat maps van Carthief, Is echt super rlx om met paar maten te rachen en beuken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.