Jump to content

GT06 Question & Answer


Arjen

Recommended Posts

gt06qa3nj.png

gtlogosm1ai.png

Dit topic is bedoelt om dingen te vragen over het Graphics Team 06. Meestal krijg je antwoord, maar dat kan ik je niet verzekeren (:puh:). Je kunt hier ook gerust praten, bijvoorbeeld als je een klein dingetje in je signature niet mooi vind, kan je dat hier gerust melden. Ik neem aan dat alle leden van het GT hun .PSD files opslaan. Wat niet toegestaan is, is hele .PSD files doorgeven aan de persoon die een aanvraag heeft gedaan. De files zijn voor het GT en niet voor anderen. Zie je ergens een fout in een topic staan, of is je signature nog niet gemaakt, meld het hier.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    28

  • Ferre

    17

  • Ruurd31

    8

  • .Levi.

    7

Top Posters In This Topic

Ik wil gewoon even zeggen over mijn sig.

Hij is echt mooi, bedankt hiervoor.

Ook vind ik Arjen héél erg behulpzaam hij had namelijk een klein typfoutje gedaan : Giorgio ik melde het even op MSn en binnen de 5 minuten was het al opgelost.

En daarbij vind ik het Graphics team ook een erg goed idee, het is ordelijk.

Ook wil ik de andere leden van het team bedanken.

Ik weet dat ze er moeite voor doen en nog succes verder.

Arjen je verdiend een pluim :puh: (Ok dit ging er wat over).

Giorgo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen sig gekregen, maar deze staat op de bestellijst. Het ziet er netjes uit, vooral de eerste post en de post als je de sig/ava voltooid hebt. Verder ziet het er heel goed uit. Netjes, en verder had ik nog een tip.

Ik zou de link van dit topic, even in het gepinde topic van jou zetten. Als dit topic zakt naar een volgende bladzijde, hoef je de zoekmachine of iets derlijks niet te gebruiken.

Verder voor het hele team: :klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen sig gekregen, maar deze staat op de bestellijst. Het ziet er netjes uit, vooral de eerste post en de post als je de sig/ava voltooid hebt. Verder ziet het er heel goed uit. Netjes, en verder had ik nog een tip.

Ik zou de link van dit topic, even in het gepinde topic van jou zetten. Als dit topic zakt naar een volgende bladzijde, hoef je de zoekmachine of iets derlijks niet te gebruiken.

Verder voor het hele team: :klap::klap::klap::klap::klap::klap:

- Klik hier..

- Goed punt, ik heb van allebeide topics de links er in gezet.

- Danku zeer! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er heel tevreden over. Heel mooi zwart wit, en op de muur staat ook nog "Beste SL" gegraveert. Ik ben er heel trots op en vind hem echt super!!! Heel erg bedankt Graphics team!!

Hier kon je toch ook met vragen terrecht? Misschien is het ook nog wel handig om de link van dit topic bij dit stukje tekst neer te zetten.

Nog vragen?

PB is niet verboden. Gelieve niet in dit topic. Ik zou het graag netjes willen houden.

Heel erg bedankt, en een compliment voor het hele team :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

stijn2ov.th.jpg

http://img500.imageshack.us/img500/5274/stijn2ov.th.jpg

VOLTOOID!

Deze wallpaper is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

Graphics Team - Aanvraag: XboxGta

Dank u, maar kan je juist nog wat meer doen met oranje op de achtergrond ?

EDIT: En ook graag nog een oranje border

>>> Door .Levi.: Moved > Talk-Topic<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker hoor... Maar volgens mij zijn jullie mij vergeten :$

Check het eerste Topic, daar staat dat de Deadline 20 Februari is :Y ...

Dus vandaag zul je je Sig binnenkrijgen :bier: ...

Sorry voor de Off Topic mensen! Maar ik denk, ik zeg 't ff om zo problemen in de toekomst te vermijden...

>>> Door .Levi.: Moved > Talk-Topic<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker hoor... Maar volgens mij zijn jullie mij vergeten :$

Potverdikke, hoe vaak moet ik het nu nog uitleggen!! Post hier niet! En je staat duidelijk bij het lijstje in de eerste post. Volgende keer een PB! :duh:

>>> Door .Levi.: Moved > Talk-Topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Even een update. Ik heb alle plaatjes veranderd, ook in het aanvraag topic! De meeste aanvragen zijn tot nu toe gedaan.

Voor degene die vragen wat die cijfertjes betekenen achter die namen, dat betekent hoeveel ze al gedaan hebben.

ALS JE IETS OP WILT MERKEN DOE DAT DAN HIER EN NIET IN HET AANVRAAG TOPIC SVP. Danku. :)

edit//

Als je nu

FREESTYLE

typt in het Graphics Aanvraag forum, krijg je een freestyle sig van een van onze leden. Dit kan dus abstract/grunge, zakelijk/strak etc. zijn.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Een suggestie.

Om die Deadlines die allang gedaan zijn weg te halen,

Anders moet je Best goed gaan kijken welke al gedaan zijn en welke nog niet.

Het kan ook zo :

Sig is gedaan

Sig wordt gedaan door ....

het is maar een ideetje :engel:

Bewerkt: door .Tales.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...