Jump to content

GT06 Question & Answer


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    28

  • Ferre

    17

  • Ruurd31

    8

  • .Levi.

    7

Top Posters In This Topic

Als dit net zo'n topic is als een sig aanvraag topic, kunnen jullie dan een sig voor mij maken?

minesgtr25yb.th.jpg

Deze afbeelding.

Scanlines aan de zijkant die vervagen tot niets.

Een sig.

Nou, als ik goed heb gepost: alvast bedankt!

Nee dat gaat niet. Dit is een talk topic :). Wat denk je zelf: Het Aanvraag topic is gesloten dus ik post het maar ik het Talk topic. Nee sorry, je kunt pas weer aanvragen doen als het Aanvraag topic weer open is. Je moet dus nog even wachten.

ey,

ik heb een idee als alles weer geordend is zou je een result topic kunnen aanmaken zo kan je alle gemaakte designs daar in zetten, En als er weer nieuwe gemaakt zijn dan post de maker het design.

Het is maar een idee

gr dog

Het zou wel mogelijk zijn. Maar ik weet niet of Arjen zin heeft om 3 topics bij te houden. En als hij weer een tijdje afwezig is gaat het niet goed.. Nee, sorry grapje. Of de Members kunnen in dat topic daar in hun eigen post hun sig neerzetten. Maar ik weet niet wat de rest van het team er van vind.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Als dit net zo'n topic is als een sig aanvraag topic, kunnen jullie dan een sig voor mij maken?

Dat is het niet, omdat je de eerste post niet leest, de topic titel niet leest en niet leest wat je hier wel mag doen.

Bah.. >.<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*Bump*

Waarneer is Arjen van plan om het Graphics Team te heropenen? Na een maand deze gedragen te hebben zou ik graag een nieuwe willen aanschaffen die gemaakt is door leden.

Edit @ Arjen Leden van het Graphics Team natuurlijk ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Voor de leden van het Graphics Team

Heb je een aanvraag voltooid, plaats dan dit in je bericht:

[img]*url*[/img ]

[b][color=#FF0000][code]*url*[/kODE][/color][/b]

[[Heel stuk tekst]]

Ik zat dit nog eens door te lezen. En toen zag ik het een code niet goed staan. Dit ik dacht meld het even. Ik heb het stukje van de code even rood gemarkeerd.

Verder ben ik benieuwd naar de heropening in van het Graphics Team, ben benieuwd. Nieuwe look, nieuwe inhoud. Bij deze wens ik je alvast veel succes Arjen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een stomme vraag, maar waarvoor is die ''06''

Dat staat voor 2006. De dag van de graphic team opening!

Het is de 13e. Waarschijnlijk bedoel je het jaar 2006 ;)

En ik had nog een opmerking. In de 1e post van het GT06 topic staat:

GELIEVE NIET IN DIT TOPIC POSTEN!

Maar ik moest er wel even een post aanmaken, voor al mijn vooltooide aanvragen. Misschien kun je even een uitzondering erbij zetten, dat de leden er hun designs showen. Om vragen te voorkomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...