Jump to content

GT06 Question & Answer


Arjen

Recommended Posts

[b]Type[/b]: Template
[b]Stijl[/b]:  Strak
[b]Grootte[/b]:  800X600
[b]Afbeelding[/b]: /
[b]Tekst[/b]: Bij het logo "Samurai's funny'st site"
[b]Rand[/b]: Zwart.
[b]Kleuren[/b]: Zwart+blauw
[b]Render[/b] (optioneel): /
[b]Extra[/b] (optioneel): Links een menu, vanboven een logo, rechts een affliatiesbox, en onder het logo nog een box met "Laatste nieuws:".

Zoals je ziet heb ik bij afbeelding niets ingevuld, maar dit is bij template niet nodig...

Kan dit door de vingers worden gezien of niet?

En moet ik er nog meer informatie bijzetten, een snelle paint schets o.i.d. ?

Het liefst veel informatie met onderwerpen als deze.

En het liefst ook een aantal voorbeelden, zo is het veel gemakkelijker voor ons om iets te maken als we een beetje weten wat je wil.

@Jon-asses

Je aanvraag word nu zo spoedig mogelijk gedaan door een ander lid van GT06.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    28

  • Ferre

    17

  • Ruurd31

    8

  • .Levi.

    7

Top Posters In This Topic

Met een plaatje bedoelen ze een voorbeeld. Of heb ik dat zwaar fout Arjen? :puh:

Zwaar goed zelfs. :puh: Ook al is het iets waar geen afbeeldingen in voorkomen, post een voorbeeld.

@ Samurai: Jou voorbeeld is perfect. Ik heb verdere uitleg gegeven in je aanvraagtopic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Okidoki :puh: . Alleen zelf vind ik niet zo duidelijk beschreven dat er een voorbeeld moet worden gegeven:

Afbeelding - Geen plaatje, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een directe link naar de afbeelding. Als je een plaatje op je computer hebt staan, kan je hem uploaden bij Imageshack.us.

Misschien is het duidelijker als de eerste zin zo wordt: Geen voorbeeld, geen design voor jouw. Dan denk ik dat andere het beter snappen :).

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Is het geen goed idee om op m'n eigen webserver de .psd's te uploaden.

Script ik wl ff uploadsysteempje met wachtwoord voor jullie?

Nee?

ik wou het gewoon even voorstellen?

Volgens mij bedoel je dat wij (teamleden) .PSD's kunnen uitwisselen? Waarom dan eigenlijk? Ik heb netzoals Arjen liever niet dat andere aan mijn .PSD's zitten. Ik zie een .PSD als een waardevol bezit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Hallo iedereen hier, ik wil niet opdringerig doen ofzo, maar er zijn nog heel wat aanvragen nog niet gedaan. Er is er zelfs nog een van 9 juli. Ik vraag me af of die nog ooit gedaan zullen worden... en om het niet misschien beter is om een regel op te stellen dat aanvragen van X aantal dagen oud zijn vervallen en niet meer gedaan zullen worden bijvoorbeeld. Maar verder hoop ik dat mijn aanvragen ook nog "wel eens" gedaan worden. Ik wil hier niet echt komen klagen ofzo hoor, maar ik denk niet dat mensen graag een week of meer op hun plaatje willen wachten...

Maar ik vind ook niet dat jullie niet goed zijn of zo, (m'n vorige aanvraag was bijna perfect alleen net "te veel" (waarom/ door ik een nieuwe aanvraag plaatste)) juist goed, mooie dingen allemaal. Ga zo door! (ookal is het met "iemand minder")

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn niet per sé verplicht om een aanvraag te doen, maar het is wel zo prettig als ze wel worden gedaan. De meeste mensen vragen dingen bij GT06 aan omdat hij dan meestal al in 72 uur klaar is. Maar sommige aanvragen zijn mijn specialiteit niet en dan is het ook lastig om sommige te maken. Dit is natuurlijk vervelend, maar ik zal er nog even goed naar een paar aanvragen kijken (en hopelijk ook nog de andere teamleden).

Edit:

Daarom kun je binnenkort ook een algemene aanvraag doen, die kan dan door iedereen gedaan worden. Niet speciaal door het team, als je dat wil kan dat natuurlijk ook. Ik geloof dat een paar mensen daar nu nog mee in overleg liggen dus zolang zou het niet gaan duren.

@ Nickonly: Die aanvraag van 10 (geen 9 :puh:) juli is geen GT06 aanvraag. Iedereen kan hem doen.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik snap wat je bedoeld, maar goed het is niet zo dat wij van GT06 altijd tijd hebben. Nu zal dat nu niet het geval zijn maar er zijn ook wel eens aanvragen die ik niet kan. Ik neem nu als voorbeeld de aanvraag van Mazzeltje, ik heb daar bijvoorbeeld nog nooit mee gewerkt anders zou ik hem al hebben gedaan. Verder is het ook vakantie tijd dus heb je meer zo iets van: 'Ik ben liever buiten'.

Daarom kun je binnenkort ook een algemene aanvraag doen, die kan dan door iedereen gedaan worden. Niet speciaal door het team, als je dat wil kan dat natuurlijk ook. Ik geloof dat een paar mensen daar nu nog mee in overleg liggen dus zolang zou het niet gaan duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik snap wat je bedoeld, maar goed het is niet zo dat wij van GT06 altijd tijd hebben. Nu zal dat nu niet het geval zijn maar er zijn ook wel eens aanvragen die ik niet kan. Ik neem nu als voorbeeld de aanvraag van Mazzeltje, ik heb daar bijvoorbeeld nog nooit mee gewerkt anders zou ik hem al hebben gedaan. Verder is het ook vakantie tijd dus heb je meer zo iets van: 'Ik ben liever buiten'.

Zou je dan niet op het forum kunnen rond kijken of er meer mensen (tijdelijk, voor alleen vakantie ofzo, vakantie hulpje) bij dat team kan komen zo dat er wat meer versterking is in de vakantie en misschien voor langer, want er zullen vast wel wat meer mensen zijn die met photoshop kunnen om gaan en dat misschien weer aanvragen kunnen doen die andere in 't team niet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...