Jump to content

GT06 Question & Answer


Arjen

Recommended Posts

Inderdaad, ff geduld hebben :Y , er zijn mensen, die zitten er al veel langer op te wachten...

>>> Door .Levi.: Moved > Talk-Topic. Gelieve niet reageren op zulke berichten, ik move ze naar Talk-Topic. Ook dit bericht moved > Talk-Topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    28

  • Ferre

    17

  • Ruurd31

    8

  • .Levi.

    7

Top Posters In This Topic

Ik wil even zeggen dat de sigs die ik moet doen vertraging hebben. Ik heb nu PC problemen, ik ben al wel aan jullie sig begonnen maar ze zijn nog niet af.

Ik zit nu op een andere PC thuis, en deze is wat langzamer en hier staat geen PS op. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk weer de sigs kan afmaken.

Dit is nogal vervelend, mijn excuses hiervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste ~shadow~,

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die een signature willen maar het zelf niet kunnen/willen maken.

Daarvoor is speciaal een team opgesteld die deze signatures maakt.

Het Graphics team.

En in dit topic worden de aanvragen gepost en voltooid.

Alleen een lid van het Graphics team mag een aanvraag maken.

Ik hoop dat je dit begrijpt.

Om het Graphics team te joinen moet je een PM naar .Levi. sturen op dit moment.

Mvg,

GizmO

Graphics Team

>>> Door .Levi.: Ook deze post gemoved naar Talk-Topic. Zoiezo niet posten in graphic Team topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik jullie mededelen dat ik stop met het Graphics Team. Ik zal de aanvragen die ik nog moet doen, natuurlijk afmaken.

Dit i.v.m drukke tijden in privé en het met modereren van het forum. Ik zelf heb ook niet veel tijd om zelf wat designs te maken, maar ik ben op dit moment meer verbonden aan die van de leden. Daarom zeg ik met een droevig :-( gezichtje (Good bye)..

Hopelijk melden er nog wat andere top designers zich aan voor de graphics team, zodat het voort kan leven.

Link to comment
Delen op andere websites

ey,

ik heb een idee als alles weer geordend is zou je een result topic kunnen aanmaken zo kan je alle gemaakte designs daar in zetten, En als er weer nieuwe gemaakt zijn dan post de maker het design.

Het is maar een idee

gr dog

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je in 1 punt gelijk Gizmo.

Maar ik weet zeker dat er veel mensen gewoon te lui zijn voor te kijken.

Misschien beter een topic aanmaken en een Slotje erop.

En niet Pinnen gewoon laten zakken, maar wel een link zetten in de hoofdpost van het GT.

Dan heeft niemand er last van en is het weer overzichtelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees dan eens dit topic!

Arjen:

Nee, nee, ik hoop niet dat je dat denkt. Omdat ik ziek ben wil ik wel even op de hoogte zijn van wat er is gebeurd. Hij gaat waarschijnlijk morgen of overmorgen weer open.

Je hebt maar even geduld.

Wees blij dat er mensen zijn die zich inspannen voor jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had jullie beloofd om het topic zo snel mogelijk weer te openen. Helaas heb ik het te druk om het te onderhouden en laat ik het nog even gesloten. Ik beloof nu niets meer, anders ben ik straks niet meer te vertrouwen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit net zo'n topic is als een sig aanvraag topic, kunnen jullie dan een sig voor mij maken?

minesgtr25yb.th.jpg

Deze afbeelding.

Scanlines aan de zijkant die vervagen tot niets.

Een sig.

Nou, als ik goed heb gepost: alvast bedankt!

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...