Jump to content

GFX Über Contest


Crifox

Recommended Posts

Beste leden,

Bij deze een uitnodiging om de strijdbijl tussen Nix³ en GTAforum een beetje te kunnen begraven, verwijder dit bericht nou niet meteen als reclame, maar kijk er serieus naar als een leuke uitnodiging.

Vriendelijke groet,

Crifox

Beste members van GTAforum,

Zie dit niet aan als reclame o.i.d. maar meer als een uitnodiging.

Het forum van gtaforum organiseerd één van de grootste contesten ooit gehouden. De bedoeling is dat elk forum wat meedoet 3 designers mee laat doen aan de contest. De contest word in het engels georganiseerd dus moeten de designers toch wel een beetje engels kunnen.

Informatie kunt u vinden op http://www.red-moh.shiftbase.com/contest Voor meer informatie kunt u ook in dit topic reageren en ik zou graag willen weten of GTAforum intresse heeft in deze grote contest. Verschillende data zijn nog niet bekend maar deze zullen wij zo voorspoedig mogelijk op onze site weergeven.

Bedankt voor het lezen van dit bericht en we hopen dat jullie meedoen met onze contest. Iets te winnen zal er denk ik niet te zijn, maar in ieder geval een grote ere-titel!

Crifox | Deelnemer GFX³ Contest.

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timos

    10

  • Eli R

    3

  • Samurai

    3

  • Froop

    3

Top Posters In This Topic

Het spijt me van crifox, maar we willen erg graag dat jullie ook meedoen.

Wat deed hij dan verkeerd.Ps:Bedankt voor de uitnodiging ik kan niet meedoen maar het lijkt me wel leuk.

En ook leuk dat we geen strijd meer hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me van crifox, maar we willen erg graag dat jullie ook meedoen.

Wat deed hij dan verkeerd.Ps:Bedankt voor de uitnodiging ik kan niet meedoen maar het lijkt me wel leuk.

En ook leuk dat we geen strijd meer hebben.

Eerst stonden er een paar reclame links in, was mijn fout. Maar nu is het weer goed hoor, zie ook de edit van timos ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Verder ben ik nu verantwoordelijk, dus spreek mij op fouten e.d. aan. Ik zou graag nog een reactie horen vanuit de crew of jullie meedoen met deze wedstrijd.

Ik wil niet grof overkomen ofzo, maar lees de sticky eens.

- Waar is GTAGames/GTAForum Feedback voor?

Dit subforum is voornamelijk bedoeld voor je op- & aanmerkingen en eventuele vragen m.b.t GTAGames, GTAForum of de Crew.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar moeten ze het anders posten? Dit is denk ik de (meest) juiste plaats.

Over de contest gesproken, het lijkt me een mooi idee, ook al doe ik zelf niet mee. Of GTAForum meedoet zal uiteindelijk bepaald worden door de admins, maar ik heb er in ieder geval niets op tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar moeten ze het anders posten? Dit is denk ik de (meest) juiste plaats.

Over de contest gesproken, het lijkt me een mooi idee, ook al doe ik zelf niet mee. Of GTAForum meedoet zal uiteindelijk bepaald worden door de admins, maar ik heb er in ieder geval niets op tegen.

Het heeft geen betrekking tot vragen en opmerkingen over GTAGames, GTAForum of de Crew.

Graphics forum was meer geschikt geweest naar mijn mening.

Ontopic:

Wat zijn de prijzen die verdiend kunnen worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft geen betrekking tot vragen en opmerkingen over GTAGames, GTAForum of de Crew.

Graphics forum was meer geschikt geweest naar mijn mening.

Volgens mij moet het wel hier want ze vragen of GTAForum.nl meedoet, niet bepaalde personen, maar het forum in het algemeen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...