Jump to content

GFX Über Contest


Crifox

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timos

    10

  • Eli R

    3

  • Samurai

    3

  • Froop

    3

Top Posters In This Topic

Btw Arjen is gebanned van gtaforum,Ik weet niet hoe De admins van Nix³ het wilt maar....Er zit een kans dat Arjen helaas niet mee kan doen.

Daar verzinnen ze dan maar wat voor. Er zijn ook een boel van daar hier gebanned. En misschien zijn er wel kandidaten van hun die mij gaan doen met de contest die hier gebanned zijn. Dat lijkt mij niet zo eerlijk. Dan moet het maar op een anderen manier. Tijdelijke unban...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij had je beter met Joriz kunnen overleggen inplaats van zelf hierover een topic te posten.

Dan is het veel overzichtelijker.

Joriz houdt zich liever niet bezig met het conflict tussen gtaforum en GTAForum.

Dit topic is ook niet om onrust te veroorzaken, maar om een probleem op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

ok, en zou iemand me mischien kunnen bijpraten over het conflict tussen gtaforum en gtaforum?

Ik denk dat je dat aan iemand via pm moet vragen. ;)

Ik weet er zelf niets van, ik hoef er eigenlijk ook niets te van weten en het lijkt me het beste dat er ook niets wordt verteld anders wordt het weer het hij begon/zij begon verhaaltje.

Zo kan de sfeer weer verpest worden, en dat wil niemand denk ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bumb..

De contest gaat helaas niet meer door, omdat de organisator geen tijd meer had, en er was blijkbaar geen vervanger geregelt.. Kortom, het is allemaal een beetje in de soep gelopen. Ze hadden wel iets beter moeten nadenken voordat ze forums gaan uitnodigen en veel moeite gaan doen voor zo'n übercontest.

Als het ooit weer een keer door gaat, dan spelen wij met de team die we nu ook hebben samengestelt.

.Levi.

Arjen

Froop

Ik dacht, ik vertel even hoe het allemaal zit, dan is iedereen ook weer op de hoogte. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...