Jump to content

GFX Über Contest


Crifox

Recommended Posts

Ik ben het wel met Eli R eens. De contest spreekt in ieder geval alleen de graphic artists van GTAforum aan, dus het lijkt me dat jullie daar ook terecht kunnen bij jullie publiek. Bij deze verplaatst.

Dit wil niet gelijk zeggen dat we als forum support bieden voor jullie contest. Ik bewonder het initiatief ons uit te nodigen voor een grotere contest, als deze interesse oprecht is en jullie daarmee enige vorm van laster niet meer tolereren. In dat geval kijk ik uit naar de contest, en moge de beste winnen.

Maar, ik kan niet namens anderen spreken. Ik laat dit topic hier staan, tot nadere verduidelijking.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timos

    10

  • Eli R

    3

  • Samurai

    3

  • Froop

    3

Top Posters In This Topic

Lijkt me heel leuk!

Ook omdat we een groot aantal fantastiese designers hier hebben ''rondlopen''.

En over dat reclame;

Ik zie het swiezo niet als reclame omdat mensen van het gtaforum forum ook naar

het GTAforum over kunnen stappen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees dus dat er 3 designers worden uitgekozen, als deze wedstrijd al van start gaat.

Alleen vraag ik me af, waar moeten we mensen op beoordelen zodat zij de beste zijn?

Je hebt veel vlakken waar je op kan kiezen, en iedere designer is weer beter/slechter dan de ander.

Het lijkt me en goed idee, vooral de strijdbijl weghouden, alleen het kiezen kan moeilijk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee! Maar de Jury wordt inderdaad heel moeilijk... ik denk dat gewoon alle leden van de forums mogen stemmen, maar Nix3 heeft natuurlijk wel even wat minder leden.. We kunnen ook doen dat de Admins stemmen.. ik denk dat we op hun eerlijkheid kunnen vertrouwen, maar waarschijnlijk stemmen de admins van Nix toch op Nix en Gtaf toch op Gtaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou wat dacht je van mensen die wat minder goed zijn in dat GFX gebeuren o.a. ik :D

Ik kijk niet wie het heeft gemaakt, maar gewoon naar de kwaliteit.

Aan vriendjespolitiek heb je niks.

Link to comment
Delen op andere websites

het beste is dat alleen de organisators weten wie de sigsnatures hebben gemaakt en dan dan iedereen beslist dan zien ze niet wie welke sig heeft gemaakt, maar natuurlijk zijn er dan spelbrekers

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...